Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ξεκίνησε χωρίς Τέρνερ, Κακλαμανάκη για το ντέρμπι

Χωρίς τους Έλστον Τέρνερ και Δημήτρη Κακλαμανάκη ξεκίνησε η προετοιμασία του ΠΑΟΚ για το ντέρμπι με τον Άρη.

Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει:

«Καθαρή Δευτέρα στο γήπεδο έκαναν οι παίκτες του ΠΑΟΚ, ξεκινώντας από σήμερα την προετοιμασία για τον επόμενο αγώνα πρωταθλήματος, το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Άρη, που θα διεξαχθεί στο Αλεξάνδρειο το Σάββατο 20 Μαρτίου (20:00) για την 18η αγωνιστική της Stoiximan Basket League.

Εκτός προπόνησης έμεινε ο Elston Turner λόγω ενοχλήσεων στον δεξί τετρακέφαλο και αύριο θα υποβληθεί σε εξετάσεις. Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολούθησε ο Δημήτρης Κακλαμανάκης.

Το πρόγραμμα της ομάδας συνεχίζεται την Τρίτη (16/3) με δύο προπονήσεις…».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ