Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Κάτας: «Είχαμε δύο διαφορετικά ημίχρονα»

Ο Παναθηναϊκός πέρασε δύσκολα από το Περιστέρι και ο Όντεντ Κάτας στάθηκε στα δύο διαφορετικά ημίχρονα της ομάδας του.

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγώνα με το Περιστέρι:

«Ήταν πολύ σκληρό παιχνίδι για μας ωστόσο πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στο Περιστέρι που έκανε καλό ματς. Ήταν δύο διαφορετικά ημίχρονα για μας. Στο πρώτο δεν παρουσιαστήκαμε έτοιμοι απέναντι στην επιθετικότητα. Δεν ήμασταν σωστά προετοιμασμένοι όπως πριν από κάθε παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας του ημιχρόνου, βάλαμε έναν στόχο στα αποδυτήρια. Να μην δεχθούμε περισσότερους από 30 πόντους. Τα πήγαμε καλύτερα και δεχθήκαμε μόλις 23 πόντους ωστόσο έτσι πρέπει να παίζουμε συνέχεια στην άμυνα. Από τη στιγμή που παίξαμε καλά στην άμυνα, πήραμε και αυτοπεποίθηση στην επίθεση. Στο τέλος δείξαμε χαρακτήρα, αλλά το θέμα είναι να δείχνουμε τον ίδιο χαρακτήρα και όταν ξεκινάμε τα παιχνίδια».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ