Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Έτοιμοι για νέα νίκη οι Μαχητές – Δύσκολη αποστολή στην Ξάνθη – Νώτης: “Θα δώσουμε το 100%”

Την Κυριακή (17/4, 17:00) οι Μαχητές Πειραματικό Πεύκων ταξιδεύουν στην πόλη της Ξάνθης για να αντιμετωπίσουν, στο πλαίσιο του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής την ομάδα του Λεύκιππου η οποία προέρχεται από ένα σερί διαδοχικών νικών.

Η ομάδα του Γιάννη Χατζούλη βρίσκεται πολύ κοντά στην κορυφή του πρωταθλήματος και με νίκη στην Ξάνθη κάνει ακόμη ένα βήμα προς την κορυφή.

Ο παίκτης των Μαχητών Πειραματικό Γιώργος Νώτης δήλωσε:

“Προερχόμαστε από μια μεγάλη εκτός έδρας νίκη. Μπροστά μας έχουμε ένα εξίσου απαιτητικό παιχνίδι, σε μια δύσκολη έδρα. Όπως κάθε Κυριακή θα δώσουμε το 100% των δυνάμεων μας ώστε να συνεχίσουμε το αήττητο σερί μας”.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ