Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

26 Απριλίου 2013

VideoPlus: Το φοβερό κάρφωμα του Σιπ!

Η Εφές έχασε το ματς μέσα απ’ τα χέρια της, πέφτοντας επάνω σε έναν φοβερό Σπανούλη και σε έναν, γενικά, αποφασισμένο Ολυμπιακό στο δεύτερο ημίχρονο. Πρόσφερε, πάντως, θέαμα η Τουρκική ομάδα με ένα κάρφωμα του Αμερικανού Σιπ, στον αιφνιδιασμό.

 


VideoPlus: Το φοβερό κάρφωμα του Σιπ! Read More »

Κατσίβελης: μια ξεχωριστή εμπειρία!

Iκανοποιημένος για την πρόκριση του Ολυμπιακού στο Final-4 της Ευρωλίγκας στο Λονδίνο ήταν και ο Δημήτρης Κατσίβελης, ο οποίος τόνισε ότι αυτή είναι μία φανταστική εμπειρία.

Ο νεαρός γκάρντ επιπλέον χαρακτήρισε την ομάδα μία παρέα και δεν βλέπει την… ώρα για το Final-4.

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι τρομερή εμπειρία να περάσουμε στις 4 κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Είναι φανταστική εμπειρία για μένα προσωπικά», ήταν τα πρώτα του λόγια.

Και συνέχισε για την συνεισφορά του: «Προσπαθώ να προετοιμάζομαι μέσα από τις προπονήσεις και τα παιχνίδια, όταν παίρνω χρόνο συμμετοχής. Κλήθηκα να βοηθήσω και μέσα από την δουλειά μπόρεσα να το προσφέρω».

Ακόμα, ανέφερε για το δικό του… μυστικό: «Είναι θέμα συγκέντρωσης. Όταν έχω τη συγκέντρωση που πρέπει, μπορώ να προσφέρω στην ομάδα».

Τέλος, για το κλίμα στην ομάδα, σχολίασε: «Είναι καταπληκτικό πράγμα. Είμαστε παρέα και φαίνεται μέσα στο γήπεδο. Περιμένουμε αυτά τα δύο παιχνίδια».

Κατσίβελης: μια ξεχωριστή εμπειρία! Read More »

Τα εισιτήρια για το Λονδίνο!

 

Λίγα λεπτά μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Εφές και την πρόκριση στο Final-4, η ΚΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουν οι οπαδοί των «ερυθρολεύκων» να αποκτήσουν τα εισιτήρια για το Λονδίνο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

«Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εν όψει της συμμετοχής της ομάδας στο Turkish Airlines Euroleague Final Four 2013 στο Λονδίνο και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων της που επιθυμούν να ταξιδέψουν και να παρακολουθήσουν απο κοντά τις προσπάθειες της ομάδας μας, ανακοινώνει τα εξής:

Όπως κάθε ομάδα του Final Four έτσι και η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, θα παραλάβει 1.000 εισιτήρια. Όπως γίνεται αντιληπτό ο αριθμός αυτός δεν είναι ικανός να καλύψει τα αιτήματα των πολλών φίλων της ομάδας μας εντός και εκτός Ελλάδας, που επιθυμούν να παρακολουθήσουν από κοντά τους αγώνες. Παρόλα αυτά, γίνονται προσπάθειες για την εξασφάλιση και άλλων εισιτηρίων.

Για την εξυπηρέτηση όλων των φίλων της ομάδας, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, όπως σε κάθε Final Four θα ακολουθήσει την ίδια διαδικασία κατανομής και διανομής των εισιτηρίων, με σκοπό την όσο το δυνατό καλύτερη και δικαιότερη κατανομή και διάθεση των εισιτηρίων στους ενδιαφερόμενους. Επιπλέον, αυτή τη φορά δικαίωμα υποβολής αίτησης αγοράς εισιτηρίου θα έχουν και φίλαθλοι που δεν κατέχουν εισιτηρίο διαρκείας. Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνονται τα εξής:

• Δυνατότητα για αγορά εισιτηρίου θα έχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι φίλαθλοι του Ολυμπιακού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με προτεραιότητα όμως στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας της φετινής περιόδου 2012-2013, για τους οποίους θα ακολουθηθεί η διαδικασία των προηγούμενων Final Fours.

• Κάθε ενδιαφερόμενος δικαιούται να προμηθευτεί, μέσω αγοράς, 1 (ένα) εισιτήριο για το Turkish Airlines Euroleague Final Four 2013 στο Λονδίνο.

• Κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέσει μια Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Αγοράς Εισιτηρίου για το Turkish Airlines Euroleague Final Four 2013. Την αίτηση μπορεί να την προμηθευτεί μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της ΚΑΕ – www.olympiacosbc.gr ή/και απο τα γραφεία της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Στην αίτηση θα πρέπει οπωσδήποτε να δηλώνεται και ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας του ενδιαφερόμενου μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η σχετική χρέωση, μόλις γίνει η κατανομή του εισιτηρίου. Αιτήσεις που θα σταλούν χωρίς αριθμό πιστωτικής κάρτας, δεν θα είναι έγκυρες.

• Στην αίτηση επίσης, δηλώνεται η επιθυμή κατηγορία εισιτηρίου για τον κάθε ενδιαφερόμενο καθώς και η σειρά προτίμησης (1 για την πρώτη επιλογή – 3 για την τελευταία) με βάση την οποία θα πραγματοποιηθεί αυτόματα η κατανομή του διαθέσιμου εισιτηρίου και αντίστοιχα η χρέωση στην πιστωτική κάρτα. Στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος επιθυμεί μόνο μια συγκεκριμένη κατηγορία εισιτηρίου, συμπληρώνει μόνο το αντίστοιχο κουτάκι.

• Στην περίπτωση που οι αιτήσεις για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για αγορά εισιτηρίων ξεπεράσουν τα διαθέσιμα προς το κοινό εισιτήρια (αφού εξαιρεθούν οι ανάγκες της ΚΑΕ, Χορηγοί, κ.λπ.) τότε τα διαθέσιμα εισιτήρια θα κατανεμηθούν με βάση τα παρακάτω κριτήρια του κατόχου εισιτηρίου διαρκείας:

1. Κάθε κάτοχος θέσης Court Seat (Central & Baseline) δικαιούται ένα εισιτήριο.

2. Κάθε κάτοχος θέσης VIP δικαιούται ένα εισιτήριο.

3. Κάθε κάτοχος θέσης Executive A & B δικαιούται ένα εισιτήριο, με προτεραιότητα τωνπαλαιότερων κατόχων φυσικά να υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια μετά και την κατανομή των ανώτερων κατηγοριών.

4. Κάθε κάτοχος των υπόλοιπων κατηγοριών εισιτηρίων διαρκείας δικαιούται ένα εισιτήριο.

Προτεραιότητα σε κάθε κατανομή θα έχουν οι παλαιότεροι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας.

Η κατανομή εισιτηρίων σε φιλάθλους που δεν είναι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας, θα πραγματοποιηθεί μόλις ικανοποιηθούν όσοι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείων έχουν υποβάλλει αίτηση και στην περίπτωση που υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια. Η κατανομή στους μη κατόχους εισιτηρίων διαρκείας θα πραγματοποιηθεί με βασικά κριτήρια την χρονική στιγμή υποβολής της αίτησης (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας) και τον συνδυασμό διαθέσιμων και επιθυμητών κατηγοριών εισιτηρίων απο τον ενδιαφερόμενο, με βάση τις πληροφορίες που θα αναγράφονται στην αίτηση που θα υποβάλλει.

• Η αίτηση μπορεί να συμπληρωθεί και να αποσταλλεί μέσω των παρακάτω τρόπων:

1. Ηλεκτρονικά, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ www.olympiacosbc.gr.

2. Με εκτύπωση και αποστολή μέσω fax στο 210 4527601. 

3. Με αποστολή στο email info@olympiacosbc.gr με την ένδειξη Αίτηση Αγοράς Εισιτηρίου Λονδίνο 2013.

4. Αυτοπροσώπως στα γραφεία της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στο ΣΕΦ απο την Δευτέρα 29/4/2013 στις 10.00 ώς και την Τρίτη 30/4/2013 στις 18.00.

5. Τηλεφωνικά μέσω συνομιλίας με τους εκπροσώπους της Δ/νσης Εισιτηρίων της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στα τηλ. 210 4527471, 210 4527473, 210 4527474.

• Η περίοδος κατάθεσης των αιτήσεων ξεκινάει το Σάββατο 27/04/2013 (ηλεκτρονικά και μέσω fax) και θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 30/04/2013 στις 18:00 για όλες τις αιτήσεις. Απο την Τετάρτη 1/5/2013 θα αρχίσουν να ενημερώνονται οι δικαιούχοι των εισιτηρίων ώστε να προγραμματίσουν το ταξίδι τους.

• Όλοι οι ενδιαφερόμενοι στους οποίους τελικά θα δοθεί εισιτήριο, είναι υποχρεωμένοι να μας δηλώσουν το ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα (ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής, αριθμούς πτήσεων, ώρες πτήσεων, ξενοδοχεία διαμονής).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να έχει ο φίλαθλος, δικαίωμα αγοράς εισιτηρίου για το Turkish Airlines Euroleague Final Four 2013 θα πρέπει απαραιτήτως να καταθέσει την Αίτηση, σωστά συμπληρωμένη και εντός της προθεσμίας που ανακοινώθηκε στη παρούσα ανακοίνωση. Φίλαθλος που δεν καταθέσει αίτηση σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες, δεν θα έχει τη δυνατότητα να ενταχθεί στη διαδικασία κατανομής και διάθεσης εισιτηρίων. Επίσης, κάθε Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αγορά εισιτηρίου για το Final Four θεωρείται και είναι δεσμευτική. Αυτό γίνεται για να εξασφαλιστεί η τάξη στην κατανομή των εισιτηρίων και να αποφευχθούν πιθανά προβλήματα στη διαδικασία διάθεσης καθώς φέτος, για πρώτη φορά, το Final Four διεξάγεται μόλις 10 ημέρες μετά την έναρξη της διαδικασίας κατανομής και διανομής εισιτηρίων. 

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει βασικό στόχο να εφαρμόσει ένα όσο το δυνατόν καλύτερο σύστημα διάθεσης των εισιτηρίων για το Turkish Airlines Euroleague Final Four. Έχει επίσης πρώτιστο στόχο να επιβραβεύσει όλους τους πιστούς φιλάθλους που στηρίζουν την ομάδα φέτος αλλά και τα προηγούμενα έτη. Κατανοούμε πλήρως ότι δεν είναι εφικτό να ικανοποιήσουμε όλους τους φίλους της ομάδας αλλά η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι η δικαιότερη δυνατή.

Για λόγους ασφαλείας και προστασίας των φιλάθλων στους οποίους θα δοθούν εισιτήρια ή/ και για λόγους καλύτερης οργάνωσης της διαδικασίας διάθεσης των εισιτηρίων, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να προβεί σε οποιαδήποτε αλλαγή ή/και μετατροπή της διαδικασίας διάθεσης των εισιτηρίων για το Euroleague Final Four στο Λονδίνο.

Για οποιαδήποτε μετατροπή ή αλλαγή στη παραπάνω διαδικασία η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα προβεί σε νέα σχετική ανακοίνωση».

 

 

 

 

 

Τα εισιτήρια για το Λονδίνο! Read More »

Αγγελόπουλοι: αυτόν τον Ολυμπιακό ονειρευόμαστε!

Ευτυχισμένοι ήταν οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, με την πρόκριση των «ερυθρολεύκων» στο φετινό Final 4 της Ευρωλίγκας. Αμφότεροι μοίρασαν συγχαρητήρια στον Γιώργο Μπαρτζώκα και τους παίκτες του, αλλά και στον κόσμο που γέμισε το ΣΕΦ.

«Συγχαρητήρια στην ομάδα και τον κόσμο. Ήταν μία τρομερή βραδιά. Εγώ προσωπικά είχα τρελό άγχος στο πρώτο ημίχρονο. Συγχαρητήρια στον κόουτς γιατί η πρόκριση στο Final 4 είναι κάτι που κάνει για πρώτη φορά στην καριέρα του. Πλέον, η ΤΣΣΚΑ έχει το άγχος και όχι εμείς», δήλωσε αρχικά ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος.

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο αδερφός του, Γιώργος, ο οποίος δήλωσε: «Συγχαρητήρια στον κόουτς και στους παίκτες. Είναι τεράστιο επίτευγμα αυτό που κάναμε, καθώς τα τελευταία πέντε χρόνια προκριθήκαμε για τέταρτη φορά σε Final 4. Ο τρόπος που ήρθε αυτή η πρόκριση μας κάνει πιο χαρούμενους και είμαστε περήφανοι για την ομάδα που έχουμε φτιάξει. Τα συγχαρητήρια στον κόουτς, ο οποίος άκουσε πολλά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ίσως να βοήθησαν οι ήττες κατά τη διάρκεια της σεζόν, για να φτάσουμε ψηλά. Φέτος πήραμε εννιά εκτός έδρας νίκες και μου φαίνεται μόνο η Μπαρτσελόνα έχει πετύχει 10. Αυτός είναι ο Ολυμπιακός που θέλουμε! Αυτόν θέλουμε να βλέπουμε και είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτόν».

Αγγελόπουλοι: αυτόν τον Ολυμπιακό ονειρευόμαστε! Read More »

Μπαρτζώκας: η μιζέρια είναι ψυχικό μέγεθος, όχι οικονομικό!

 

Απόλυτα ικανοποιημένος για την προσπάθεια της ομάδας του όλη τη σεζόν δήλωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού Γιώργος Μπαρτζώκας που έστειλε και τα μηνύματα του σε όσους τον αμφισβήτησαν…

Δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Μπήκαμε με οκτώ πόντους στο ημίχρονο, τους μπήκαν τα σουτ εμάς όχι στο πρώτο αν και η Εφές μας έδωσε το σουτ. Αυτό που μας πόνεσε ήταν ότι από το στρες τα πόδια μας ήταν βαριά και χάσαμε τις προσωπικές μονομαχίες. Είπαμε στο ημίχρονο να δούμε φάση, φάση το ματς. Νιώθω ότι μείναμε ήρεμοι όλοι και πίστευα ότι θα μπαίναμε γρήγορα ξανά στο ματς και έτσι έγινε. Να δείτε και να αναγνωρίσετε τον χαρακτήρα κάποιων παικτών μας που σε άλλα ματς ή μέσα στο σημερινό δεν είχαν καλή απόδοση αλλά στα δύσκολα έδειξαν τον χαρακτήρα τους. Ο Λο, ο Πρίντεζης, ο Περπέρογλου ο ηγέτης Σπανούλης. Ο Άντιτς πέτυχε κρίσιμο τρίποντο. Έχουμε παίκτες με χαρακτήρα και απλά θέλουν ενθάρρυνση στα δύσκολα».

Για το «πρέπει» που υπάρχει φέτος στον Ολυμπιακό: «Το “πρέπει” στον αθλητισμό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο. Αν όμως είσαι πρωταθλητής, είναι κίνητρο. Η πίεση αυτή δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς μας αντιμετώπιζαν οι αντίπαλοι, αλλά και από ανθρώπους στην Ελλάδα που έψαχναν σε οτιδήποτε στραβό να βρουν ενόχους. Θέλω να πω λοιπόν, αν και είναι λίγοι, ότι η μιζέρια είναι ψυχικό και όχι οικονομικό μέγεθος».

Για την επιτυχία της ομάδας συνολικά πρόσθεσε: «Έχουμε μία ομάδα με ταλέντο και χαρακτήρα. Μέσα στην χρονιά είναι λογικό να υπάρχουν πάνω-κάτω. Η απουσία του Μάντζαρη ήταν ένα εμπόδιο σχεδόν ανυπέρβλητο, όλοι όμως έδωσαν κάτι παραπάνω για να είναι εδώ ο Ολυμπιακός»

Για την διαχείριση και όσα έχει ακούσει στην διαδρομή, τόνισε: «Θα ήθελα να πω ότι όσο με πειράζει να μου λένε ότι είμαι άσχετος μετά από ήττες, με πειράζει και το αντίστροφο. Εγώ είμαι εδώ για να κάνω μία δουλειά, ευχαριστώ τους κ. Αγγελόπουλους που με εμπιστεύτηκαν και ζω αυτές τις στιγμές.

Μπαρτζώκας: η μιζέρια είναι ψυχικό μέγεθος, όχι οικονομικό! Read More »

Θύμωσε με την άδεια αίθουσα ο Μαχμουτί!

O Οκτάι Μαχμουτί θύμωσε ιδιαιτέρως με την άδεια αίθουσα στη συνέντευξη Τύπου και αφού αναρωτήθηκε “γιατί δεν είναι εδώ κανείς” συνεχάρη τον Ολυμπιακό για την πρόκριση και αποχώρησε!

“Γιατί δεν είναι εδώ κανείς; Αφού δεν είναι εδώ κανείς… Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό”, αρκέστηκε να πει ο Οκτάι Μαχμουτί στη συνέντευξη Τύπου, στην… άδεια αίθουσα και να αποχωρήσει!

Θύμωσε με την άδεια αίθουσα ο Μαχμουτί! Read More »

Σπανούλης: είναι τεράστια επιτυχία!

Ο Βασίλης Σπανούλης έκανε λόγο για μεγάλη επιτυχία, μίλησε για το τελευταίο παιχνίδι της σειράς με την Εφές, για τη βοήθεια των φιλάθλων αλλά και για το Λονδίνο.

Αναλυτικά τα όσα είπε μετά τη νίκη επί της Εφές ο αρχηγός των «ερυθρολεύκων»

Για το ματς με την Εφές και την πρόκριση στο Final 4

«Είναι τεράστια επιτυχία που είμαστε και πάλι σε ένα Final 4. Φέτος η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη με περισσότερα παιχνίδια από πέρυσι ενώ εμείς είχαμε εξαρχής την πίεση. Όμως η ομάδα κατάφερε να μείνει ενωμένη και σημασία έχει ότι ήταν αυτή που έπρεπε να είναι στα παιχνίδια που χρειαζόταν. Ήταν δύσκολο για εμάς το σημερινό παιχνίδι μετά τις δύο τελευταίες ήττες και ειδικά με τον τρόπο που χάσαμε το τέταρτο παιχνίδι. Δεν αρχίσαμε καλά, υπήρχε πολλή νευρικότητα και άγχος, αλλά μας βοήθησε πάρα πολύ ο κόσμος ακόμα και όταν βρεθήκαμε πίσω με μεγάλη διαφορά.

Στη συνέχεια βελτιωθήκαμε πολύ, κοιτάξαμε φάση με τη φάση να πλησιάσουμε στο σκορ και στο τέλος πήραμε μία πολύ σπουδαία νίκη μέσα στην καλύτερη ατμόσφαιρα που έχουμε παίξει ποτέ εδώ στο ΣΕΦ».

Για το Final 4 του Λονδίνου

«Η πίεση στο Final 4 δεν θα είναι σε εμάς. Η ομάδα θεωρείται ήδη πετυχημένη, αλλά θα κοιτάξουμε να αποφορτιστούμε σωματικά και πνευματικά και να πάμε στο Λονδίνο και να δώσουμε δύο μεγάλα παιχνίδια ώστε να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό».

Σπανούλης: είναι τεράστια επιτυχία! Read More »

Λο: δε θα πάμε για βόλτα στο Λονδίνο

Ο Έισι Λο στις δικές του δηλώσςεις ξεκαθάρισε πως στο Λονδίνο οι “ερυθρόλευκοι” δεν θα πάνε… για βόλτα, αλλά για να σηκώσουν το τρόπαιο!

Αναλυτικά, όσα είπε:

«Στόχος από την αρχή της σεζόν ήταν το πρωτάθλημα και η παρουσία μας στο Final-4. Στον έναν πάμε εξαιρετικά, τον δεύτερο τον πετύχαμε σήμερα. Δεν φοβηθήκαμε όταν η Εφές ήταν μπροστά με 15 πόντους. Άλλωστε έχουμε βρεθεί ξανά σε παρόμοιες καταστάσεις και ξέρουμε πώς να το γυρίζουμε. Αυτό κάναμε και σήμερα, αφού καταφέραμε να επιστρέψουμε. Τώρα πια πάμε στο Λονδίνο, μαζί με άλλες τρεις ομάδες. Είμαστε οι τέσσερις καλύτεροι και νομίζω πως έχουμε ίσες πιθανότητες για να κατακτήσουμε το τρόπαιο».

 

 

 

 

 

 

Λο: δε θα πάμε για βόλτα στο Λονδίνο Read More »

Παπανικολάου: τίποτα δεν είναι αδύνατο!

Χαρούμενος για την επιτυχία του Ολυμπιακού δήλωσε ο Κώστας Παπανικολάου, λίγο μετά το παιχνίδι με την Εφές Ανατολού. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Τζος Πάουελ.

Παπανικολάου: «Μια μεγάλη χρονιά για όλη την ομάδα. Φτάνει στο καλύτερο σημείο. Είναι μια μεγάλη επιτυχία. Καμία ομάδα δεν έχει φτάσει στο φάιναλ 4 μετά από κατάκτηση. Αυτή η ομάδα έχει αποδείξει πως έχει καρδιά, θέληση πάθος. Τίποτα δεν είναι αδύνατο. Είναι κάτι δύσκολο γιατί και οι άλλες ομάδες είναι πολύ καλές αλλά θα πάμε για το καλύτερο».

Πάουελ: «Ενέργεια και θα παίξουμε πολύ σκληρά. Σήμερα είναι μια μεγάλη στιγμή για μένα και για τον Ολυμπιακό».

Παπανικολάου: τίποτα δεν είναι αδύνατο! Read More »