Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

18 Φεβρουαρίου 2014

Το μήνυμα των Φώτση, Πρίντεζη ενόψει της «αιώνιας» κόντρας

Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός κοντράρονται την Πέμπτη (20/2) για το ΤΟΠ 16 της Ευρωλίγκας και οι Αντώνης Φώτσης, Γιώργος Πρίντεζης, έστειλαν το δικό τους μήνυμα ενόψει του «εμφυλίου». Σε συνέντευξή τους στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας οι δύο διεθνείς άσοι τόνισαν:

 

– Η πρώτη ερώτηση αφορά και τους δύο: πόσο ενθουσιώδης είναι αυτή η φάση της σεζόν, που το κάθε παιχνίδι είναι μεγαλύτερο και σημαντικότερο από το προηγούμενο;

 

Φώτσης: “Δίχως αμφιβολία, είμαστε χαρούμενοι που είμαστε στο ΤΟΡ16. Περιμέναμε πως κάθε ματς θα είναι πιο δύσκολο, γιατί οι ομάδες γίνονται όλο και καλύτερες. Εμείς ξεκινήσαμε καλά, αλλά είχαμε κάποιες μικρές απώλειες στο παιχνίδι μας. Πιστεύω ότι το ματς με τον Ολυμπιακό θα είναι καλό για εμάς, ένα σκληρό παιχνίδι. Είναι οι πρωταθλητές Ευρώπης, για δυο διαδοχικές σεζόν. Θα είναι δύσκολος αγώνας, αλλά έχουμε ξαναπαίξει μαζί στο παρελθόν. Ελπίζω ότι θα είναι εκπληκτικό ματς, που θα το απολαύσουν οι φαν”.

 

Πρίντεζης: “Όλοι ξέρουμε πως το ΤΟΡ16 έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο και μεγάλο σε διάρκεια, την τελευταία διετία. Είναι σαν μια νέα λίγκα, μέσα στη λίγκα, με πολλά ματς, κάποια εκ των οποίων μπορεί να είναι και πιο δύσκολα από εκείνα των πλέι οφ ή του Φάιναλ Φορ. Δεν παίζει κανένα ρόλο το γεγονός ότι τερματίσαμε πρώτοι στην κανονική περίοδο, στον όμιλο μας. Όλες οι ομάδες είναι πολύ δυνατές τώρα και ανήκουμε σε ένα πολύ δύσκολο γκρουπ, όπου ο Παναθηναϊκός παίζει επίσης καλά. Κάθε ομάδα μπορεί να νικήσει, σε κάθε ματς, σε κάθε γήπεδο. Πρέπει να είσαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, όχι μόνο για ένα μήνα, όπως ίσχυε στην προηγούμενη μορφή του ΤΟΡ16, αλλά κατά μια μεγάλη χρονική περίοδο”.

 

– Γιώργο, είμαστε στα μέσα του ΤΟΡ16 και ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος εν συγκρίσει με το που βρισκόταν πέρυσι, την ίδια εποχή. Πηγαίνουν όλα βάσει πλάνου, στον Ολυμπιακό;

 

Πρίντεζης: “Είναι πολύ νωρίς για να πούμε πως είμαστε καλύτεροι. Είναι αλήθεια πως στην παρούσα φάση, είμαστε δεύτεροι στον όμιλο, αλλά την ίδια ώρα δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο δρόμος είναι μακρύς και πολλά θα εξαρτηθούν από τα αποτελέσματα της Πέμπτης. Είναι ένα κρίσιμο παιχνίδι και για τους δυο ματς. Πέρυσι, δεν ήμασταν τόσο καλοί στο ΤΟΡ16. Στα πλέι οφ παίξαμε εναντίον ομάδας που ήταν του επιπέδου μας και νικήσαμε στο τελευταίο παιχνίδι, στο γήπεδο μας. Έχω την αίσθηση πως πολλοί θυμούνται πώς έγινε αυτό. Οπότε το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας. Πρέπει να επικεντρωνόμαστε σε ένα στόχο και να πηγαίνουμε παιχνίδι με το παιχνίδι”.

 

– Αντώνη, δεδομένου ότι είσαι παίκτης του Παναθηναϊκού από τη δεκαετία του ’90, ξέρεις καλύτερα από τον καθένα πώς χτυπά η καρδιά της ομάδας. Τι σου λέει ο χτύπος της για την Euroleague αυτής της σεζόν;

 

Φώτσης: “Όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στον Παναθηναϊκό, όσο ταλέντο και αν υπήρχε που υπήρχε πάντα, το πιο δυνατό μας όπλο ήταν το γεγονός ότι και οι 12 παίκτες προσπαθούσαμε σκληρά να τα δώσουμε όλα για την ομάδα, ώστε να υλοποιήσει τους στόχους της. Αυτό είναι που μας κάνει καλούς. Ο καθένας βάζει τον εαυτό του κάτω από αυτό που είναι καλό για την ομάδα”.

 

– Οι φίλαθλοι που είναι εκτός Ελλάδος, δεν έχουν συχνά την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παιχνίδια του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό. Αυτήν την εβδομάδα θα έχουν αυτήν τη δυνατότητα. Τι ρόλο παίζουν οι φαν σε αυτά τα ματς;

 

Φώτσης: “Το μήνυμα που πρέπει να περάσουμε είναι το ίδιο με αυτό που προσπαθούμε να στείλουμε όλα αυτά τα χρόνια: μεταξύ των παικτών υπάρχει πολύ καλή ατμόσφαιρα και ένα περιβάλλον που είναι πολύ ευχάριστο. Δεν έχουμε πρόβλημα ο ένας με τον άλλον. Το μόνο που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι ό,τι καλύτερο έχουμε ώστε να νικήσει η ομάδα. Το ίδιο θα πρέπει να συμβαίνει και εκτός γηπέδου. Εννοώ πως οι φαν θα πρέπει να απολαμβάνουν ένα καλό παιχνίδι μπάσκετ, σε πολιτισμένο περιβάλλον και όλοι εμείς να γυρίζουμε ασφαλείς στο σπίτι μας”.

 

Πρίντεζης: “Συμφωνώ 100% με τον Αντώνη. Στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου γίνεται ένα πραγματικό ντέρμπι και όλα τα παιχνίδια μας είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα. Πολλές φορές όμως, η όλη εικόνα καταστρέφεται από άλλους παράγοντες και από οπαδούς που κάνουν ηλίθια πράγματα. Πιστεύω πως πρόκειται για μια πολύ μικρή μερίδα φιλάθλων. Αν τα λάβουμε όλα υπ’ όψιν μας, πιστεύω ότι δεν έχουμε λόγο να ζηλεύουμε οποιοδήποτε άλλο ευρωπαϊκό ντέρμπι”.

 

– Στο ντοκιμαντέρ “Basketball Capitals” και στην αναφορά που έγινε στην Αθήνα, ήταν ξεκάθαρο πως υπάρχει μεγάλος σεβασμός μεταξύ των παικτών και των προπονητών αυτών των οργανισμών. Για να είσαι καλός εναντίον του αιώνιου αντιπάλου σου, ως παίκτης και ως φαν, πόσο σεβασμό πρέπει να έχεις για αυτόν;

 

Φώτσης: “Υπάρχει μεγάλη πρόοδος. Σε ό,τι αφορά τους φιλάθλους, πιστεύω πως η κατάσταση δεν είναι όπως παλιά. Ο αριθμός αυτών που παρεκτρέπεται γίνεται ολοένα και μικρότερος και αυτό ξεκινά από τους παίκτες. Είναι ξεκάθαρο πως εντός γηπέδου σεβόμαστε πολύ ο ένας τον άλλον και μολονότι είμαστε αντίπαλοι, προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο για να νικήσουμε. Έχουμε υπάρξει και συμπαίκτες, ενώ γνωριζόμαστε πολλά χρόνια μεταξύ μας. Από εκεί πηγάζει ο αμοιβαίος σεβασμός. Και αυτό θα έπρεπε να είναι η ουσία του αθλήματος: να κάνεις ό,τι μπορείς, υπό φυσιολογικές συνθήκες ώστε να νικήσει η ομάδα σου και τίποτα παραπάνω”.

 

Πρίντεζης: “Προσωπικά, δεν το πιστεύω αυτό,διότι αυτό που δημιουργεί ένας μικρός αριθμός οπαδών, επεκτείνεται σε όλους. Έχω συναντήσει φιλάθλους και των δυο ομάδων, οι οποίοι έχουν σωστή κρίση, στους οποίους αρέσει το μπάσκετ και δεν αρέσουν όσα συμβαίνουν. Θέλω να πιστεύω πως η πλειοψηφία σκέφτεται έτσι. Είναι λίγοι αυτοί που καταστρέφουν την εικόνα, αλλά δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε σε αυτό γιατί, όπως είπε ο α Αντώνης, μεταξύ των παικτών δεν υπάρχει κανένα θέμα. Οι περισσότεροι είμαστε φίλοι, παίζουμε στην εθνική, μένουμε στα ίδια δωμάτια για δυο μήνες κάθε καλοκαίρι, βγαίνουμε έξω μαζί και μοιραζόμαστε κοινούς στόχους. Οπότε είναι αχρείαστο και ηλίθιο να αποπροσανατολίζονται όλοι, εξαιτίας κάποιων λίγων”.

 

– Παίζετε στις ομάδες που έχουν κερδίσει τους πέντε από τους επτά τελευταίους τίτλους. Πόσο καλύτερο κάνετε ο ένας τον άλλον, μέσω του ανταγωνισμού σας; Πόσο υπερήφανοι θα έπρεπε να αισθάνονται οι φαν και των δυο ομάδων, για όσα έχετε επιτύχει σε διεθνές επίπεδο;

 

Φώτσης: “Φυσικά, όταν ο κύριος αντίπαλος σου γίνεται καλύτερος πρέπει να γίνεις και εσύ καλύτερος, για να τον νικήσεις. Αν ο Ολυμπιακός γινόταν χειρότερος, δεν θα έπρεπε να εξελίξουμε τους εαυτούς μας, γιατί όλα θα ήταν πιο απλά. Θα παραμέναμε στάσιμοι. Ο Ολυμπιακός είναι ο back to back πρωταθλητής Ευρώπης και όλοι όσοι τον αντιμετωπίζουν σε Ελλάδα και Euroleague< έχουν επιπλέον λόγο να θέλουν να τον νικήσουν. Για να τα καταφέρουμε πρέπει να είμαστε καλύτεροι, γιατί δεν αντιμετωπίσουμε την όποια ομάδα, αλλά την καλύτερη".   Πρίντεζης: "Συμφωνώ με τον Αντώνη. Όσο είναι δυνατός ο Παναθηναϊκός, θα συνεχίσουμε και εμείς να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι. Το ίδιο ισχύει και για τον Παναθηναϊκό. Όταν βλέπεις τον κύριο ανταγωνιστή σου να βελτιώνεται και να πηγαίνει καλά στην Ευρώπη, αποκτάς ένα επιπλέον κίνητρο, είναι μια θετική πίεση που νιώθεις να επιτύχεις κάτι περισσότερο".   - Κατά τη διάρκεια πολύ σκληρών χρόνων για την Ελλάδα, αυτοί οι οργανισμοί είναι σύμβολα της ελληνικής υπεροχής, οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουν. Πόσο σημαντικό είναι για τον καθένα -συλλόγους, ομάδες, φαν- να δείξουν αυτήν την υπεροχή σε αυτά τα δυο ματς για το ΤΟΡ16;   Φώτσης: "Και ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι οι πρωταγωνιστές της Ευρώπης, τα τελευταία χρόνια. Έχουμε δείξει πως μολονότι ως χώρα δεν τα πάμε καλά, δεδομένης και της κρίσης, δεν έχουμε επηρεαστεί. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε χαρά σε όλους τους ανθρώπους που σίγουρα τη χρειάζονται". Πρίντεζης: "Όπως είπες, τα πέντε τελευταία χρόνια, οι τέσσερις τίτλοι έχουν έλθει στην Ελλάδα. Είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για το ελληνικό μπάσκετ και τη χώρα, γενικότερα. Σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, βλέπουμε πως το μπάσκετ είναι πολύ δημοφιλές σπορ και ανεξάρτητα από το αν κερδίζει ο Ολυμπιακός ή ο Παναθηναϊκός, υπάρχουν πολλοί που είναι ευτυχισμένοι. Που τους αρέσει αυτό που βλέπουν. Είναι ένα επιπρόσθετο κίνητρο που έχουμε για αυτά τα ματς, για να φτάσουμε στο τέλος της διαδρομής και να γίνουμε οι πρωταθλητές".  

Το μήνυμα των Φώτση, Πρίντεζη ενόψει της «αιώνιας» κόντρας Read More »

Στις ΗΠΑ για τους ΝΒΑερς Μίσσας και Κόνιαρης

Στόχος της Εθνικής Ανδρών είναι να έχει στο Μουντομπάσκετ τους Έλληνες που αγωνίζονται στο ΝΒΑ και γι’ αυτόν το λόγο θα υπάρξει διπλή αποστολή στις ΗΠΑ.

 

Όπως ενημερώνει η ΕΟΚ: «Ο ομοσπονδιακός προπονητής, Κώστας Μίσσας και ο νομικός σύμβουλος της ΕΟΚ, Γιώργος Κόνιαρης, αναχώρησαν σήμερα με προορισμό τις ΗΠΑ. Ο σκοπός της επίσκεψης είναι να συναντηθούν και να συζητήσουν με τους Νικ Καλάθη, Κώστα Κουφό και Γιάννη Αντετοκούνμπο, ενόψει των υποχρεώσεων των εθνικών ομάδων το καλοκαίρι.

 

Μίσσας και Κόνιαρης θα ταξιδέψουν στο Μέμφις, όπου βρίσκονται και αγωνίζονται οι Κουφός και Καλάθης. Θα μιλήσουν μαζί τους, αλλά και με τους υπεύθυνους των Γκρίζλις και θα παρακολουθήσουν την αναμέτρηση με τους Λος Άντζελες Κλίπερς. Στη συνέχεια θα μεταβούν στη Φιλαδέλφεια, όπου την Κυριακή οι Μπακς αντιμετωπίζουν τους Σίξερς και εκεί θα συναντηθούν με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο».

 

Στις ΗΠΑ για τους ΝΒΑερς Μίσσας και Κόνιαρης Read More »

Eurochallenge-last16: Πέρασε 1η από το 4ο γκρουπ η Ουράλ

Η 5η αγωνιστική του last16 του Γιούροτσαλεντζ άρχισε νωρίς νωρίς σήμερα (18/2) με το ντέρμπι του 4ου ομίλου. Η Ουράλ κέρδισε στο Εκατερίνεμπουργκ την Μινσκ 69-65 και πέρασε στην κορυφή με 9 βαθμούς, εξασφαλίζοντας την πρόκριση της στην επόμενη φάση.

Μάλιστα οι Ρώσοι πέρασαν και ως πρώτοι του ομίλου αφού κέρδισαν για 2η φορά σε αυτή την φάση τους Λευκορώσους. Στα 45΄΄ ο Χάρις έκανε το 68-65 και στο λάθος του Κορτσάγκιν ο Μίρκοβιτς αστόχησε σε τρίποντο στα 17΄΄ για να τελειώσει εκεί το ματς (Φιλς 12, Χάρις 12-Μπένσον 18π, 11ρ, Μίρκοβιτς 12).

Eurochallenge-last16: Πέρασε 1η από το 4ο γκρουπ η Ουράλ Read More »

Ο μισθός του Όντομ στη Λαμποράλ

Ο Λαμάρ Όντομ προσπαθεί να κάνει επανεκκίνηση στην καριέρα του και η Λαμποράλ Κούτσα έκανε το «μπαμ» με την απόκτησή του. Με το αζημίωτο βέβαια.

 

Ο πρώην άσος των Χιτ, Λέικερς, Μάβερικς και Κλίπερς θα πάρει 50.000 δολάρια μηνιαίως για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στους Βάσκους. Υπέγραψε συμβόλαιο δύο μηνών με οψιόν ανανέωσης ως το τέλος της χρονιάς. Βέβαια αυτά τα χρήματα για τον ίδιο είναι… ψίχουλα, αν αναλογιστεί κανείς ότι στην καριέρα του στο ΝΒΑ έχει κερδίσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια!

Ο μισθός του Όντομ στη Λαμποράλ Read More »

Σχολεία και Ακαδημίες στο Μουσείο του Μπάσκετ (PICS)

Γεμίζει από χαρούμενες φωνές μικρών παιδιών καθημερινά το Αθλητικό Κέντρο της ΧΑΝΘ “Μίμης Τσικίνας”. Δεκάδες σχολεία μέχρι στιγμής έχουν ανταποκριθεί στην πρόσκληση της ΧΑΝΘ για δωρεάν ξενάγηση στο Μουσείο του Μπάσκετ εντάσσοντας την επίσκεψη τους στο πρόγραμμα των ετήσιων σχολικών δραστηριοτήτων τους.

 

Μέχρι στιγμής το Μουσείο μας έχουν επισκεφθεί : το 15ο Δημοτικό Ευόσμου, το 19ο Δημοτικό Ευόσμου, το 20ο Δημοτικό Ευόσμου, το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου, το 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, το 1ο Δημοτικό Αμπελοκήπων το  “Pinewood American International School” της Θεσσαλονίκης, το Ανατόλια, τα Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη και το Εκπαιδευτήριο ξένων γλωσσών της κα Βεζυργιαννίδου. Καθημερινές είναι οι ξεναγήσεις και προς τα τμήματα υποδομών συλλόγων της πόλης. Τις εγκαταστάσεις της ΧΑΝΘ έχουν επισκεφθεί για αυτόν τον σκοπό οι Ακαδημίες της Αναγέννησης Νέου Ρυσίου, του Αχιλλέα Τριανδρίας, του Αίαντα Ευόσμου του Πανοράματος και της Ανάληψης Βόλου.

 

Η ΧΑΝΘ είχε επίσης την τιμή να φιλοξενήσει την Εθνική ομάδα Μπάσκετ των Κωφαλάλων. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα τόσο η σχολική όσο και η μπασκετική κοινότητα έχουν αγκαλιάσει την προσπάθεια του Μουσείου γεγονός που μας γεμίζει ικανοποίηση αλλά και ευθύνη για την καλύτερη από μέρους μας δυνατή προσπάθεια και στο μέλλον.

 

 

Σχολεία και Ακαδημίες στο Μουσείο του Μπάσκετ (PICS) Read More »

Για τη «νίκη της τιμής» ο Πανιώνιος

Η αυλαία των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων του Πανιωνίου πέφτει αύριο (19/2, 7 μ.μ.) κόντρα στην Μπιλμπάο στο κλειστό του Ελληνικού για την 6η αγωνιστική του «Last 32» και η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου θέλει τη νίκη… της τιμής.

 

«Είναι ο τελευταίος αγώνας μας για το Eurocup και θέλουμε να ολοκληρώσουμε τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις μας για την φετινή σεζόν με θετική εμφάνιση, μέσα από την οποία θα προσπαθήσουμε να πάρουμε το αποτέλεσμα», σχολίασε ο προπονητής των «κυανέρυθρων» και επισήμανε ότι: «Η Μπιλμπάο ως κλασική ισπανική ομάδα τρέχει πολύ το γήπεδο. Εμείς πρέπει να ελέγξουμε τον ρυθμό, να είμαστε οργανωμένοι σε άμυνα και επίθεση για να μην τους δώσουμε περιθώρια να αναπτυχθούν, και να παλέψουμε για κάθε κατοχή, ώστε στο τέλος να είμαστε εμείς νικητές».

 

«Είναι το τελευταίο ματς στο Eurocup και έχουμε ανάγκη την νίκη», τόνισε από την πλευρά του ο Κέβιν Λάνγκφορντ και εξήγησε πως: «Θέλουμε να κάνουμε, τουλάχιστον, μια νίκη στο «Last 32» και είναι σημαντικό να νικήσουμε, επίσης, γιατί προερχόμαστε από τρεις σερί ήττες. Θα είναι μια καλή νίκη πριν αφοσιωθούμε στο τελευταίο μέρος του ελληνικού πρωταθλήματος. Εκείνα, που πρέπει να κάνουμε για να φτάσουμε στον στόχο μας είναι να παίξουμε ομαδικά όπως κάνουμε συνήθως σε άμυνα και επίθεση, να είμαστε όλοι οι παίκτες έτοιμοι και σε καλό επίπεδο ενέργειας και να αγωνιστούμε με αυτοπεποίθηση», σημείωσε ο Λάνγκφορντ.

 

Για τη «νίκη της τιμής» ο Πανιώνιος Read More »

Ρεάλ, Μπάρτσα για τον τεράστιο Ταβάρες

Mήπως αποτελεί ρελάνς για την βόμβα της Λαμποράλ με τον Όντομ…; Οι εμφανίσεις του Βάλτερ Ταβάρες με την Γκραν Κανάρια δεν έχουν περάσει απαρατήρητες στην Ισπανία και έτσι σύμφωνα με τα ΜΜΕ της χώρας Ρεάλ και Μπαρτσελόνα ενδιαφέρονται για τον πανύψηλο (2.18) σέντερ.

 

Ειδικά η απόδοση του παίκτη στο Κόπα Ντελ Ρέι έχει κάνει τα λαγωνικά των δύο μεγάλων ομάδων να τρέχουν και στα νησιά ξέρουν ότι αργά η γρήγορα θα τον χάσουν, έστω και αν έχει συμβόλαιο μέχρι το 2016. Πάντως ο Ταβάρες δεν αρέσει μόνο εντός Ισπανίας, καθώς ομάδες του ΝΒΑ παρακολουθούν στενά τον νεαρό σέντερ. Κάβαλιρς, Χοκς και Γκρίζλις τον έχουν σημειώσει στα μπλοκάκια τους, αν και ο ίδιος έλεγε πρόσφατα… “Το ΝΒΑ δεν είναι τώρα στο μυαλό μου, είναι μόνο στο μυαλό αυτών που τα γράφουν αυτά. Είμαι χαρούμενος που πήρα χρόνο συμμετοχής στην ομάδα μου, που την βοηθώ και προχωρώ με αυτήν”.

 

Στην Βοσνία στο μεταξύ ο νέος ομοσπονδιακός κόυοτς Ντούσκο Ιβάνοβιτς επέλεξε για βοηθό του τον Νέναντι Τράικοβιτς, πρώην ασσίσταντ στην Παρτιζάν, αλλά και σε Ρόμα, Ρεάλ, Ντιναμό Μόσχας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τράικοβιτς έχει περάσει και από το σταφ των Φοίνιξ Σανς.

Ρεάλ, Μπάρτσα για τον τεράστιο Ταβάρες Read More »

«Αχτίδα φωτός και ελπίδας η Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας» (PICS)

Μία λιτή πλην πολύ ωραία εκδήλωση έλαβε χώρα για την υπογραφή της συμφωνίας του Άρη με τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την παρουσία του συλλόγου ως ενός εκ των “Πρεσβευτών” της πόλης για τον θεσμό της “Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2014” . Όπως αναφέρει η «κίτρινη» ΚΑΕ:

  «Από σήμερα και επισήμως, στην αγωνιστική εμφάνιση της ομάδας θα προβάλλεται ο θεσμός «Θεσσαλονίκη Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014-«European Youth Capital Thessaloniki 2014».

 

Ο ΑΡΗΣ των 100 ετών Ιστορίας και προσφοράς, με τη συμβολική αυτή του επιλογή, καταδεικνύει ότι οι μεγάλες ομάδες συμμετέχουν ενεργά και εκτός γηπέδων στην προώθηση κοινωνικών θεσμών που άπτονται της νεολαίας του Αθλητισμού, του Πολιτισμού και της πόλης.

 

Στο Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης υπεγράφη το πρωί της Τρίτης (18/02) το μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές, με την παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννη Μπουτάρη, της Aντιδημάρχου, κας. Μαρίας Πασχαλίδου, του Προέδρου της ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε., κ. Λευτέρη Αρβανίτη, του αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, κ. Θεόδωρου Κουρόγλου, του κ. Πέτρου Ράσογλου, του Υπεύθυνου του τμήματος Μάρκετινγκ, κ. Νίκου Στακιά και των αθλητών της ομάδας, Αντώνη Ασημακόπουλου και Σπύρου Μούρτου.

 

Αρχικά, το λόγο πήρε ο υπεύθυνος του τμήματος Μάρκετινγκ, κ. Νίκος Στακιάς, που δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη σημερινή ημέρα, γιατί ξεκινά η συνεργασία μας με το Δήμο και φιλοδοξούμε να συμβάλλουμε στη μέγιστη δυνατή προβολή του θεσμού της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2014 που συμπίπτει με τη συμπλήρωση των 100 χρόνων του ΑΡΗ μας. Η Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα πιστεύουμε ότι είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός. Ο ΑΡΗΣ είναι μεγάλο κομμάτι της Θεσσαλονίκης και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ξεκινά αυτή η συνεργασία. Ο ΑΡΗΣ είναι μια πολύ νεανική ομάδα και μαζί θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

 

 

Στη συνέχεια, ο αρχηγός του ΑΡΗ, Αντώνης Ασημακόπουλος, είχε να πει: «Είναι χαρά μας και τιμή μας που βρισκόμαστε εδώ, σε μία τέτοια συνεργασία που ξεκινάει σήμερα. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη είναι Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας, ένας πολύ σημαντικός θεσμός που έχει ξεκινήσει από το 2009 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας και φέτος φιλοξενείται στη χώρα μας. Είναι μια αχτίδα φωτός και ελπίδας σε όλα αυτά τα προβλήματα που ταλανίζουν τη χώρα μας το τελευταίο διάστημα και είναι ευκαιρία να δείξουμε σε όλους ότι η Θεσσαλονίκη είναι ένας τόπος, όχι απλά πολιτισμού, αλλά και ένας τόπος ο οποίος μπορεί να φιλοξενεί και να είναι επάξια Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα της Νεολαίας, γιατί ξέρουμε όλοι ότι οι νέοι μας είναι αυτοί που θα οδηγήσουν το μέλλον, είναι η ελπίδα και ο δρόμος και οφείλουμε να τους ακολουθήσουμε. Ταυτόχρονα, είναι πολύ σημαντική αυτή η συνεργασία για την ομάδα μας, γιατί όπως ξέρετε αποτελείται από πολύ νέα παιδιά, έχουμε το μικρότερο μέσο όρο ηλικίας αυτή τη στιγμή στην Α1, οπότε νομίζω ότι πρόκειται για μία συνεργασία άκρως επιτυχημένη και σαν ομάδα του ΑΡΗ, θα είμαστε άξιος πρεσβευτής της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας».

 

Η Αντιδήμαρχος, κα. Μαρία Πασχαλίδου και υπεύθυνη του θεσμού Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014, επεσήμανε εν συνεχεία παίρνοντας το λόγο: «Το γεγονός ότι ο ΑΡΗΣ κλείνει τα 100 χρόνια Ιστορίας του, δε θα μπορούσε να περάσει έτσι ελαφρά στην πόλη της Θεσσαλονίκης, η οποία είναι μπασκετούπολη και μέσω του ΑΡΗ έχει αναδειχθεί το κομμάτι του μπάσκετ. Το γεγονός, επίσης, ότι από τις επόμενες ημέρες το λογότυπο του 2014 θα κοσμεί τις φανέλες των παικτών, μας κάνει εξαιρετικά χαρούμενους, όπως και εμείς με τη σειρά μας, σε ό,τι αφορά την ομάδα, τα λογότυπα, τις δράσεις της και τις αγωνιστικές τις υποχρεώσεις, θα μπορέσουμε να τα προωθήσουμε, να τα επικοινωνήσουμε και προσβλέπουμε σε μία συνεργασία κατά το έτος 2014, όπου η Θεσσαλονίκη θα είναι Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας. Από τις ομάδες της Θεσσαλονίκης, ο ΑΡΗΣ ήταν η πρώτη ομάδα που μας πλησίασε για να δούμε τους τρόπους, με τους οποίους θα συνεργαστούμε κατά το έτος 2014 και ελπίζουμε να ακολουθήσουν κι άλλοι».

 

 

Τέλος, το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης, που σημείωσε: «Πρέπει να πω ότι η ομάδα μπάσκετ του ΑΡΗ έχει σφραγίσει όχι την Ιστορία απλά της Ελλάδος, της Θεσσαλονίκης, αλλά και την Ιστορία της Ευρώπης. Έχει μια τεράστια παρακαταθήκη νικών και αυτό μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους σαν πολίτες της πόλης, άσχετα από οποιαδήποτε ομαδική τοποθέτηση. Όταν έπαιζε ο ΑΡΗΣ στην Ευρώπη, όλη η Ελλάδα φώναζε “ζήτω ο ΑΡΗΣ”. Δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε ποτέ να τα καταφέρουμε, να ξανακάνουμε την Ιστορία του μπάσκετ του ΑΡΗ όπως ήταν, αλλά ποτέ δεν είναι αργά και τίποτα δεν είναι αδύνατο. Αυτή η πρωτοβουλία και του Δήμου, αλλά και η ανταπόκριση της ομάδας του ΑΡΗ να φέρει στη φανέλα το λογότυπο της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2014, είναι μία πολύ σημαντική βοήθεια για το Δήμο, διότι με αυτόν τον τρόπο  και με το δεδομένο ότι η ομάδα του ΑΡΗ είναι η πιο νεανική στην Α1, πιστεύουμε ότι θα ενδυναμώσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών των μικρών ηλικιών για το μπάσκετ, αλλά και για την Πρωτεύουσα Νεολαίας. Η Πρωτεύουσα Νεολαίας είναι ένα γεγονός που περιλαμβάνει πάρα πολλά θέματα, ένα από αυτά φυσικά είναι και το αθλητικό κομμάτι. Ελπίζω ο ΑΡΗΣ να προβληθεί και αυτός ιδιαίτερα μέσα από τις δράσεις της Πρωτεύουσας Νεολαίας, για να μπορέσουμε να αισθανθούμε υπερήφανοι για τα νέα παιδιά. Ο Δήμος αγκαλιάζει όλες τις ομάδες, όλων των κατηγοριών και όλων των αθλημάτων».

 

 

«Αχτίδα φωτός και ελπίδας η Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας» (PICS) Read More »

Ο ΟΠΑΠ και φέτος μέγας χορηγός του All Star Game

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ο ΟΠΑΠ θα είναι ο μέγας χορηγός του All Star Game, το οποίο θα διεξαχθεί φέτος στα Χανιά. Η ανακοίνωση:

  «H Οργανωτική Επιτροπή του ALLSTARGAME 2014, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι η ΟΠΑΠ θα είναι για τέταρτη συνεχή χρονιά ο Μέγας Χορηγός της μεγάλης γιορτής του επαγγελματικού μπάσκετ.

Η διοργάνωση, που θα διεξαχθεί φέτος στα Χανιά στις 8 και 9 Μαρτίου, θα λάβει την ονομασία ALLSTARGAME ΟΠΑΠ 2014 τιμώντας τον βασικό υποστηρικτή του επαγγελματικού μπάσκετ στη χώρα μας.

 

Η μετονομασία αυτή αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση της υποστήριξης της ΟΠΑΠ, χάρις στη βοήθεια της οποίας το μπάσκετ έχει την ευκαιρία να πραγματοποιεί τόσο σημαντικές εκδηλώσεις και να προωθεί το άθλημα σε κάθε γωνιά της χώρας, προσελκύοντας τη νέα γενιά στο χώρο του αθλητισμού».

 

Ο ΟΠΑΠ και φέτος μέγας χορηγός του All Star Game Read More »

Στεφανίδης: «Πολύ λεπτές οι ισορροπίες στο πρωτάθλημα»

Ένα ακόμη βήμα για την παραμονή του στην κατηγορία έκανε ο Κολοσσός, μετά τη νίκη επί του Πανελευσινιακού, με σκορ 67-57 στη Ρόδο. Κορυφαίος των νικητών, ήταν ο Χριστόφορος Στεφανίδης, ο οποίος τελείωσε το παιχνίδι με 17 πόντους (6/8 1π. – 4/6 2π. – 1/3 3π.), 6 ριμπάουντ, 3 ασίστ και 1 κλέψιμο.

 

Ο 33χρονος γκαρντ, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΣΑΚ (www.psak.gr), για τη νίκη επί του Πανελευσινιακού, τους στόχους της ομάδας του, τους δικούς του, ενώ αναφέρθηκε και στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα που ακολουθεί.

 

Χριστόφορε, που θεωρείς ότι κρίθηκε το παιχνίδι με τον Πανελευσινιακό; Στην άμυνα; Είδαμε ότι δεχθήκατε μόλις 57 πόντους.

 

‘’Ήταν ένα παιχνίδι που χρειαζόμασταν. Η άμυνα είναι ένα κομμάτι, το οποίο δεν αγχώνει τον παίκτη. Η ομάδα μας θεωρείται αμυντική, έχει παίκτες γι’ αυτούς του ρόλους, έχουμε δυνατά αμυντικά τρίγωνα. Έτσι προσεγγίσαμε το παιχνίδι και έτσι πρέπει να κάνουμε, αν θέλουμε τις νίκες. Θεωρώ λοιπόν, ότι ένα μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού, κρίθηκε στις αμυντικές συνεργασίες, στο αμυντικό πάθος και στη θέληση να σταματήσουμε τον προσωπικό μας αντίπαλο‘’.

 

Έχουν αλλάξει πλέον οι στόχοι της ομάδας;

 

‘’Στην αρχή του πρωταθλήματος, όλοι μιλούσαν για παραμονή. Μας έλεγαν, ότι θα προσπαθήσουμε με χαμηλό μπάτζετ, να παραμείνουμε στην κατηγορία. Ξεκινώντας με 5 ήττες, όλοι μας θεωρούσαν το νούμερο 1 φαβορί για υποβιβασμό. Πήραμε όμως κάποιες νίκες και άλλαξε αυτό. Μπορεί ένας καλός μήνας να σε οδηγήσει ψηλά και ένας κακός να σου αλλάξει πάλι τους στόχους. Έτσι είναι το πρωτάθλημα‘’.

 

Τώρα ακολουθεί το παιχνίδι με τα Τρίκαλα. Θεωρείς ότι με νίκη, θα έχετε εξασφαλίσει σε μεγάλο βαθμό την παραμονή σας στην κατηγορία;

 

‘’Είναι κομβικό παιχνίδι και για να λέμε την αλήθεια, μετά από κάθε εντός έδρας νίκη, απελευθερώνεσαι. Αν καταφέρουμε πάντως να το πάρουμε, θα είμαστε πιο αισιόδοξοι για τη συνέχεια. Θα πρέπει να μπούμε στην ψυχολογία και στο μυαλό των Τρικάλων που βλέπουν το ματς σαν τελικό και η νίκη είναι μονόδρομος γι’ αυτούς. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μία ομάδα, η οποία θα είναι αποφασισμένη‘’.

 

Πως ονειρεύεσαι το μέλλον σου στο μπάσκετ; Έχεις αποφασίσει πότε θα σταματήσεις; Θες να παραμείνεις στο χώρο;

 

‘’Θέλω να παραμείνω στο χώρο αλλά δεν σκέφτομαι τώρα πότε θα σταματήσω. Είμαι υγιής και έχω την ίδια όρεξη με αυτή που είχα μικρός. Θέλω να πηγαίνω στο γήπεδο και να κάνω προπόνηση. Περιμένω κάθε καλοκαίρι, να συνεχίσω να προπονούμαι και να βελτιώνομαι. Ακόμη δεν σκέφτομαι λοιπόν, πότε θα σταματήσω. Αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου, έχω, ότι θέλω να παραμείνω στο χώρο διότι το μπάσκετ, είναι κάτι που αγαπώ πάρα πολύ‘’.

 

Στεφανίδης: «Πολύ λεπτές οι ισορροπίες στο πρωτάθλημα» Read More »