Μπαμ, ζιπ, αχ… σε Παλάτια, υπάρχοντα και επερχόμενα (;)
Toν Μάιο θα ήταν καλά; Μπούλσιτ… Η διαφορά και η κόντρα ΑΣ, ΚΑΕ παραμένει, κάτι που φάνηκε και με την προχθεσινή δεύτερη κουβέντα ανάμεσα στις δύο πλευρές. -Στην πρώτη είχε ανάψει ένα πράσινο φως αισιοδοξίας, αμφότερες οι πλευρές έδειξαν μεγάλη διάθεση να τα βρουν. Τι μεσολάβησε και το φως αυτό φάνηκε να σβήνει με […]
Μπαμ, ζιπ, αχ… σε Παλάτια, υπάρχοντα και επερχόμενα (;) Read More »

