Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ανακοίνωσε τον Ουάσινγκτον η Λάρισα

Παίκτης της Λάρισας είναι και επίσημα ο ΝτεΒον Ουάσινγκτον, ο οποίος ανακοινώθηκε από τη θεσσαλική ΚΑΕ.

Ο Αμερικανός πρώην παίκτης της Κύμης θα αντικαταστήσει τον Τζέιμς Γουέμπ, ο οποίος αγωνίζεται πλέον στη Μούρθια.

Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Λάρισα
«Η ΚΑΕ Λάρισα Bread Factory ανακοινώνει τη συμφωνία με τον De Vaughn Lamar Washington (29/3/1989) για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ