Η ιαχή «Γιάννης-Γιάννης» δεν σταμάτησε να ακούγεται, ενώ ο φόργουορντ των Μπακς τραγουδούσε μαζί τους τον Εθνικό μας Ύμνο.
Λίγο αργότερα πήρε το μικρόφωνο προκειμένου να τους ευχαριστήσει λέγοντας ότι «καταρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω όλους που ήρθατε σήμερα για να στηρίξετε εμένα και την ομάδα. Θέλω να σας ευχηθώ αγάπη, υγεία και καλή χρονιά. Ζήτω η Ελλάς».
Στη συνέχεια δέχθηκε δώρα από την ελληνική κοινότητα στο Τορόντο, πήρε μια βασιλόπιτα ενώ δεν σταμάτησε να υπογράφει αυτόγραφα.
Μάλιστα ένας κύριος είχε προτάξει μία μικρή ελληνική σημαία και αμέσως ο Γιάννης, είπε: «Στη μπλούζα, στη μπλούζα…» Όπως ακριβώς είχε κάνει και πέρυσι στη Νέα Υόρκη…
