Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Μποχωρίδης: «Συγνώμη από τον κόσμο»

Στις δηλώσεις του στην ΕΡΤ είπε:

 Για την δύσκολη διαδικασία των πλέι άουτ: “Δεν χρειάζεται έξτρα κίνητρο να παίξεις. Κάνουμε αυτό που έχουμε επιλέξει. Πρέπει να παίζουμε στο 100% για κάθε φίλαθλο. Για να δείξουμε πως δεν έπρεπε να είμαστε στα πλέι άουτ”.

Για την ένταση στο τέλος με Κόνιαρη: “Ολα καλά. “Εγώ δεν είμαι καλά… Ο κόσμος στενοχωριέται. Να ξέρει και εμείς είμαστε στην ίδια κατάσταση. Ισως και μένα μoυ βγαίνει λίγο παραπάνω η πίεση. Με τον αδελφό μου να παίξω μονό, μπορεί να μαλώσω”.

Για το μήνυμα στον κόσμο: “Σίγουρα συγνώμη για την χρονιά που τους έχουμε δώσει. Δεν έχουμε παίξει σωστό μπάσκετ. Πρέπει να δούμε την επόμενη χρονιά”.

Σφάλμα

Η αναπαραγωγή αυτού του βίντεο δεν είναι προς το παρόν δυνατή

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ