Ο συνεργάτης του Σούλη Μαρκόπουλου στην τεχνική ηγεσία του ΠΑΟΚ ανέφερε για το ματς με τη γαλλική ομάδα: «Είναι ένα απαιτητικό παιχνίδι σε ενέργεια και συγκέντρωση. Οφείλουμε να περιορίσουμε τις δημιουργίες Hodge και Nelson στο transition και να ματσάρουμε την αθλητικότητα των αντιπάλων μας στα ριμπάουντ για να καταφέρουμε να έχουμε εμείς τον ρυθμό του αγώνα. Πρέπει να κυκλοφορήσουμε τη μπάλα με υπομονή να τους φθείρουμε κοντά στο καλάθι ώστε να παράγουμε καταστάσεις που μας δίνουν πλεονέκτημα» και συμπλήρωσε για την ένταξη των Θαντ ΜακΦάντεν – Βαγγέλη Μαργαρίτη, αλλά και το κίνητρο της πρόκρισης:
«Υπάρχει πολύ υψηλό κίνητρο και λόγω της μάχης για την πρόκριση αλλά και επειδή είναι το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς, απέναντι σε μία πολύ ποιοτική ομάδα. Οφείλουμε να το διαχειριστούμε και για την ένταξη του νέου μας παίκτη αλλά και την επανένταξη του αρχηγού μας για να έχουμε την κατάλληλη χημεία και να βρούμε τις ισορροπίες μας σαν ομάδα για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε».
