Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Breaking News: Άρης, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ στο FIBA Champions League!

Ο ΠΑΟΚ ήταν γνωστό λίγο – πολύ ότι θα έπαιρνε μέρος, όμως είναι σημαντικό ότι τόσο ο Άρης, όσο και η ΑΕΚ, δύο ακόμη μεγάλες ομάδες της χώρας μας πηγαίνουν στην FIBA και στη νέα της διοργάνωση! Τη Δευτέρα εκπρόσωποι όλων των ομάδων θα μεταβούν στο Μόναχο για την τελική σύσκεψη (οι πλήρεις ανακοινώσεις θα γίνουν τον Μάρτιο), ενώ από σήμερα είναι στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΕΟΚ Γιώργος Βασιλακόπουλος, με τον οποίο θα γίνουν συναντήσεις. Αύριο ο κ.Βασιλακόπουλος θα παραστεί στην κοπή πίτας της ΕΚΑΣΘ και εκεί αναμένονται οι επίσημες αντιδράσεις… 

Περισσότερα σε λίγο… 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ