Ο Λιν, ο οποίος είναι στο στόχαστρο της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ήταν καλεσμένος σε event στην Ταϊβάν και είπε ότοι έχει πιάσει πάτο και πως το ΝΒΑ δεν τον θέλει πια. «Είναι μια σκληρή free agency. Από ότι φαίνεται το ΝΒΑ δεν με θέλει πια. Όπως λένε όταν πιάνεις πάτο, το μόνο που μπορείς να κάνει μετά είναι να αρχίσεις να σκαρφαλώνεις πάλι προς τα πάνω…».
Jeremy Lin opens up on free agency. It’s never easy feeling like you’ve been given up on. I felt this one, pull through Jeremy. You’re special
pic.twitter.com/HL5ROCLaHF— HoopMinded (@MindOnHoops) 28 Ιουλίου 2019

