Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Διαμαρτυρία των Μαχητών για τη διαιτησία με Φάρο!

 

“Στο ίδιο έργο θεατές!! Όπως και πέρσι η ομάδα μας ήταν μπροστά σχεδόν σε όλο το παιχνίδι αλλά στο τέλος δεν μπόρεσε να κερδίσει το ροζ φύλλο. Πέρσι αυτή η νίκη του Φάρου είχε χαρακτηριστεί από τους ίδιους ως η «πιο δύσκολη και μάγκικη» της χρονιάς. Είμαστε σίγουροι ότι και η σημερινή στον τελικό απολογισμό της χρονιάς τους θα χαρακτηριστεί αναλόγως. Συγχαρητήρια λοιπόν και καλή συνέχεια τους ευχόμαστε.
Αν και ο κόσμος μας για τα εξωαγωνιστικά θέματα του παιχνιδιού μπορεί να έφυγε από το γήπεδο νευριασμένος και πικραμένος, για τα καθαρά αγωνιστικά μόνο χαμόγελα μπορεί να γεμίσει η σημερινή εμφάνιση της ομάδας μας που παρά τις 2 σοβαρές απουσίες (Ναούμης, Δίπλαρος) κοίταξε στα μάτια την πολύ ποιοτική και έμπειρη ομάδα του Φάρου Κερατσινίου που σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει στο φετινό πρωτάθλημα. Όσο για τη διαιτησία, επιφυλασσόμαστε και καλύτερα να θεωρήσουμε ότι επηρεάστηκαν από το άγχος της πρεμιέρας…..”

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ