Ο Αμερικανός γκαρντ – φόργουορντ θα υποβληθεί αύριο (13/10) στα απαραίτητα τεστ και θα τεθεί στη διάθεση του Σάββα Καμπερίδη. Η ΚΑΕ Άρης αναφέρει:
«Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα ο Mario Little. Ο νέος Αμερικανός παίκτης του ΑΡΗ ξεκίνησε το ταξίδι του από το Los Angeles και έφτασε λίγο μετά τις 23:00 στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, με ενδιάμεσο σταθμό το Μόναχο».

