Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ένα 500άρικο πρόστιμο για υβριστικό σύνθημα στον Άρη!

Να σημειωθεί ότι το παιχνίδι διεξήχθη στις 26 Δεκεμβρίου στο Αλεξάνδρειο για τη 12η αγωνιστική της Α1 μπάσκετ, ενώ οι «κίτρινων» για την κατηγορία περί δυσφήμησης του αθλήματος στην ίδια αναμέτρηση.

Αναλυτικά:

1.Απαλλάσσεται η ΑΡΗΣ ΚΑΕ για την τέλεση παραπτώματος που δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερης βαρύτητας και δεν συνιστά δυσφήμηση του αθλήματος, κατά τον αγώνα πρωταθλήματος με το ΛΑΥΡΙΟ της 26-12-2016 και

2. Επιβάλλεται στην ΑΡΗΣ ΚΑΕ για το υβριστικό σύνθημα με αποδέκτη μη φυσικό πρόσωπο, που δεν συνιστά προσβολή εθνικού συμβόλου, πρόστιμο 500,00€, για τον ως άνω αγώνα.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ