Παρελθόν από το «τριφύλλι» αποτελεί και τυπικά πλέον ο Λευτέρης Μποχωρίδης. Ο 23χρονος γκαρντ αποχαιρέτησε μέσω instagram τους «πράσινους» που εξέδωσαν και τη σχετική ανακοίνωση λίγο αργότερα. Υπενθυμίζεται πως ο Μποχωρίδης είχε μετακομίσει στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού το 2014.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τον Λευτέρη Μποχωρίδη και του εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
