Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Γεύμα του ΠΑΟΚ ΚΥΑΝΑ πριν το ντέρμπι με Άρη στο «Κarabourno» – PICS

Οι «ασπρόμαυρες» συγκεντρώθηκαν και έφαγαν μαζί λίγες ώρες πριν από το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης με τον… μεγάλο αντίπαλο.

Οι παίκτριες του ΠΑΟΚ ΚΥΑΝΑ έφαγαν στο εστιατόριο «Καράμπουρνo» και… κατέστρωσαν τα σχέδιά τους για την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας. 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ