Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους των “κιτρινόμαυρων” είναι να ανανεώσει τα συμβόλαια των δύο Ελλήνων γκαρντ, οι οποίοι αποτελούν «σαρξ εκ της σαρκός» του Άρη, φορώντας τα κιτρινόμαυρα από τα 7 τους χρόνια. Ο Μποχωρίδης φέρεται να είναι πολύ κοντά στον Παναθηναϊκό, όμως η προσπάθεια του Άρη για την παραμονή του δεν έχει σταματήσει και αυτήν τη στιγμή η κατάσταση δείχνει να είναι ρευστή. Με τον Φλιώνη έγιναν νέες επαφές το τελευταίο διάστημα και στον Άρη θέλουν να ξεκαθαρίσει η παραμονή του το ταχύτερο δυνατό.
Η ενίσχυση του ελληνικού κορμού της ομάδας είναι “πρέπει” για τον Άρη και σ’ αυτό το πλαίσιο, θέλει να κρατήσει δύο βασικά “γρανάζια” της εγχώριας “μηχανής” του. Και στη συνέχεια, εφόσον ξεκαθαρίσουν τα θέματα της μεταβίβασης των μετοχών και των ban, να προχωρήσει στις προσθήκες που έχει προγραμματίσει εδώ και καιρό.
Η ΦΙΜΠΑ και η εγγυητική
Στο μεταξύ, η εξέλιξη με τα ban της ΦΙΜΠΑ δυσκόλεψε την κατάσταση και η νέα κατάπτωση της εγγυητικής ήρθε να θυμίσει ότι οι αμαρτίες του παρελθόντος… τελειωμό δεν έχουν.
Αναφορικά με την εγγυητική, οι ιθύνοντες της ομάδας την είχαν καλύψει λίγο μετά την ανάληψη της διοίκησης, όμως χθες (1/7) κατέπεσε εκ νέου. Κι αυτό επειδή οι 11 πιστωτές δεν ήταν δυνατόν να ικανοποιηθούν πλήρως οικονομικά με τα 60.000 ευρώ της πρώτης κατάπτωσης. Αυτό σημαίνει ότι η ΚΑΕ πρέπει να καλύψει εκ νέου την εγγυητική, καταθέτοντας ακόμα 60.000 ευρώ, ενώ αν ισχύσει το μέτρο του ΕΣΑΚΕ για κατάθεση 140.000 ευρώ ως “εγγύηση”, το ποσό αυξάνεται στις 200.000 ευρώ.
Ο ΕΣΑΚΕ έδωσε παράταση μέχρι τις 30 Ιουλίου για τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών για τη συμμετοχή στο νέο πρωτάθλημα, κάτι που σημαίνει ότι ο Άρης έχει σχεδόν ένα μήνα για να καλύψει το ποσό. Την ίδια ώρα, όμως, τρέχουν πολλές ακόμα υποχρεώσεις, όπως το “φιρμάνι” από τη ΦΙΜΠΑ, υποχρεώσεις για το Δημόσιο, η περσινή σεζόν και πάει λέγοντας.
Όπως γίνεται κατανοητό, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, την ώρα που ακόμα εκκρεμεί το θέμα της μεταβίβασης των μετοχών από τον Δημήτρη Γουλιέλμο στους 18 μεσεγγυούχους. Μία καθυστέρηση που “φρενάρει” οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη, έστω κι αν, εύλογα, οι διοικούντες την ΚΑΕ κάνουν τις κινήσεις τους για να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι όταν ολοκληρωθεί η μεταβίβαση. Η δυσκολότερη αποστολή είναι η εύρεση χρημάτων σε μία “νεκρή” εποχή κι ενώ τα πάντα, ήτοι και τα έσοδα, έχουν διακοπεί εδώ και περίπου τέσσερις μήνες λόγω της πανδημίας.
Βέβαια, ο Άρης δεν είναι η μοναδική ομάδα που αντιμετωπίζει προβλήματα. Η Basket League, με δύο λέξεις, είναι “στον αέρα”, αφού κανείς δεν ξέρει πόσες και ποιες ομάδες θα αγωνιστούν στο πρωτάθλημα τη νέα σεζόν. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι ο Άρης δεν κοιτάζει τα δικά του θέματα. Οι εξελίξεις αναμένονται σύντομα.
Αναφορικά με την εγγυητική, οι ιθύνοντες της ομάδας την είχαν καλύψει λίγο μετά την ανάληψη της διοίκησης, όμως χθες (1/7) κατέπεσε εκ νέου. Κι αυτό επειδή οι 11 πιστωτές δεν ήταν δυνατόν να ικανοποιηθούν πλήρως οικονομικά με τα 60.000 ευρώ της πρώτης κατάπτωσης. Αυτό σημαίνει ότι η ΚΑΕ πρέπει να καλύψει εκ νέου την εγγυητική, καταθέτοντας ακόμα 60.000 ευρώ, ενώ αν ισχύσει το μέτρο του ΕΣΑΚΕ για κατάθεση 140.000 ευρώ ως “εγγύηση”, το ποσό αυξάνεται στις 200.000 ευρώ.
Ο ΕΣΑΚΕ έδωσε παράταση μέχρι τις 30 Ιουλίου για τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών για τη συμμετοχή στο νέο πρωτάθλημα, κάτι που σημαίνει ότι ο Άρης έχει σχεδόν ένα μήνα για να καλύψει το ποσό. Την ίδια ώρα, όμως, τρέχουν πολλές ακόμα υποχρεώσεις, όπως το “φιρμάνι” από τη ΦΙΜΠΑ, υποχρεώσεις για το Δημόσιο, η περσινή σεζόν και πάει λέγοντας.
Όπως γίνεται κατανοητό, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, την ώρα που ακόμα εκκρεμεί το θέμα της μεταβίβασης των μετοχών από τον Δημήτρη Γουλιέλμο στους 18 μεσεγγυούχους. Μία καθυστέρηση που “φρενάρει” οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη, έστω κι αν, εύλογα, οι διοικούντες την ΚΑΕ κάνουν τις κινήσεις τους για να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι όταν ολοκληρωθεί η μεταβίβαση. Η δυσκολότερη αποστολή είναι η εύρεση χρημάτων σε μία “νεκρή” εποχή κι ενώ τα πάντα, ήτοι και τα έσοδα, έχουν διακοπεί εδώ και περίπου τέσσερις μήνες λόγω της πανδημίας.
Βέβαια, ο Άρης δεν είναι η μοναδική ομάδα που αντιμετωπίζει προβλήματα. Η Basket League, με δύο λέξεις, είναι “στον αέρα”, αφού κανείς δεν ξέρει πόσες και ποιες ομάδες θα αγωνιστούν στο πρωτάθλημα τη νέα σεζόν. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι ο Άρης δεν κοιτάζει τα δικά του θέματα. Οι εξελίξεις αναμένονται σύντομα.

