O Μάρας θα μεταβεί αύριο (05/01) το πρωί στην Αθήνα, μαζί με άνθρωπο της ομάδας, προκειμένου να υποβληθεί σε έλεγχο doping και να ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης του δελτίου του. Αυτό σημαίνει ότι θα συναντήσει την υπόλοιπη αποστολή στην πρωτεύουσα.
Στα υπόλοιπα αγωνιστικά νέα, ο Γιάννης Αθηναίου πήρε μέρος στο μεγαλύτερο μέρος του σημερινού προγράμματος.
Πριν από την προπόνηση οι παίκτες παρακολούθησαν σε βίντεο τον μεθαυριανό τους αντίπαλο.

