Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Η πρώτη προπόνηση του Μάρας με τον Άρη! PICS

O Μάρας θα μεταβεί αύριο (05/01) το πρωί στην Αθήνα, μαζί με άνθρωπο της ομάδας, προκειμένου να υποβληθεί σε έλεγχο doping και να ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης του δελτίου του. Αυτό σημαίνει ότι θα συναντήσει την υπόλοιπη αποστολή στην πρωτεύουσα.

Στα υπόλοιπα αγωνιστικά νέα, ο Γιάννης Αθηναίου πήρε μέρος στο μεγαλύτερο μέρος του σημερινού προγράμματος.

 

Πριν από την προπόνηση οι παίκτες παρακολούθησαν σε βίντεο τον μεθαυριανό τους αντίπαλο.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ