Ο Έλληνας γκαρντ, που είχε πολύ καλή παρουσία στην Πάνορμο με 12 πόντους κόντρα στην Μπάνβιτ τραυματίστηκε στο κουτουπιέ όταν έπεσε πάνω του ο Όρελικ σε μια ανύποπτη φάση. Πονούσε και πονάει στο περπάτημα, αλλά ήδη νιώθει αρκετά καλύτερα.
Το ότι δεν έχει σοβαρό τραυματισμό όπως έδειξε η μαγνητική τομογραφία, δεν τον κάνει αυτόματα διαθέσιμο για τον αγώνα με την ΑΕΚ, αλλά δίνει αρκετές ελπίδες στον Δημήτρη Πρίφτη για να τον έχει στην διάθεσή του σε τρία 24ωρα.
