«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που τη νέα σεζόν θα βρίσκομαι στην οικογένεια του Ηρακλή. Περιμένουμε τον κόσμο να είναι μαζί μας, δίπλα μας και να γεμίσει για άλλη μια φορά το Ιβανώφειο. Εύχομαι να έχουμε καλή σεζόν, με υγεία πάνω απ’ όλα» ήταν τα λόγια του Καββαδά.
Καββαδάς: «Περιμένουμε τον κόσμο μαζί μας»

