Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Μέξας: «Θα πρέπει να αυτοκτονήσει ο ΠΑΟΚ!»

«Ήταν ένα δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για εμάς, Η επιστροφή Σχορτσανίτη-Βασιλειάδη και η ξεκούραση μετά από ένα μεγάλο διάστημα έκανε τα πράγματα πιο δύσκολα. Εμείς θέλαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, να βγάλουμε κάποια πράγματα που δουλέψαμε. Υπήρχαν στιγμές, που το κάναμε καλά, υπήρχαν στιγμές που το κάναμε και άσχημα. Οφείλεται κυρίως στη δική μας έλλειψη συγκέντρωσης. Ήταν πολύ δύσκολη η εβδομάδα για εμάς.

 

Γενικά, είχαμε νοοτροπία ομάδας, κάποιες στιγμές υπήρξε τσαπατσουλιά στην επίθεση όταν πλησιάσαμε και ο ΠΑΟΚ που είναι έμπειρος, το εκμεταλλεύτηκε, έβαλε δυο εύκολα καλάθια, ένα γκολ-φάουλ του Σοφοκλή και κάπου εκεί τελείωσε και το ματς. Η αδυναμία μας να σταματήσουμε τον Σχορτσανίτη ακόμα και με φάουλ, ήταν ένα πρόβλημα για εμάς. Πρέπει να συνεχίσουμε, έχουμε άλλα τέσσερα παιχνίδια και να παλεύουμε να βελτιωθούμε. Και βέβαια, να δούμε αν μπορούμε να πάρουμε κάποια παιχνίδια που θα μας δώσουν την ευκαιρία να βρεθούμε στα πλέι οφ. Σε μεγάλο βαθμό, η χρονιά είναι επιτυχημένη γιατί βρεθήκαμε σε πολύ δύσκολη θέση με την ομάδα να έχει πετύχει την παραμονή της πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε. Ο ΠΑΟΚ θα είναι άλλη ομάδα, με πλήρες οπλοστάσιο και ξεκούραστος» είπε στην αρχική του δήλωση ο Κώστας Μέξας που αναφέρθηκε έπειτα ερώτηση και στο τι έφταιξε για την εικόνα του αγώνα.

 

«Ο ΠΑΟΚ μπήκε αρκετά συγκεντρωμένος και με αρκετή όρεξη. Έβαλε ο Σοφοκλής όλες τις βολές, εμείς είχαμε κάποιες κακές επιλογές και κάποιες καλές που ήταν άστοχες. Στη συνέχεια, σχετικά ισορροπήσαμε. Δε θέλω να μιλάω για δικαιολογίες, αλλά είχαμε την απουσία του Ντίλαρντ, ο Λαμπρόπουλος μπήκε φαντάρος και έκανε προπόνηση την Πέμπτη. Ο Τζαουάρα και ο Γουντς είχαν ιώσεις και όλα αυτά επηρέασαν απέναντι σε έναν αντίπαλο καλύτερο από εμάς». Πηγή: paok24.com

 

Όσο για το πως βλέπει να εξελίσσεται η μάχη για την πέμπτη θέση; «Με βάση το πρόγραμμα, ο ΠΑΟΚ πρέπει να αυτοκτονήσει για να μη βγει πέμπτος. Ο Κολοσσός με τα νίκη στον Κόροιβο έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Μεταξύ της δικής μας ομάδας και του Ρεθύμνου φαντάζομαι θα κριθεί το κομμάτι τον πλέι οφ. Θα δούμε αν μπορεί να βρεθεί εκεί και το Λαύριο…»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ