«Εκτός από τα πρώτα έξι ή επτά λεπτά του αγώνα, ήταν πολύ καλύτερη ομάδα σήμερα. Οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι σε κάθε μονομαχία. Ήταν πιο δυνατοί από εμάς και δεν μπορούσαμε να απαντήσουμε. Ξέραμε ότι ο Παναθηναϊκός έπαιζε πολύ σκληρά και χρειαζόμασταν να φτάσουμε το επίπεδό μας πολύ ψηλά, αλλά αυτό δεν συνέβη. Μας έλειψε ο Μπάμπιτς πολύ και χωρίς αυτόν η περιφέρεια ήταν πιο αδύναμη«.
