Στις τάξεις των «κυανολεύκων» υπάρχει κινητοποίηση, λόγω των δύο κρουσμάτων που βρέθηκαν στον Άρη, αφού οι δύο ομάδες έπαιναν μεταξύ τους πριν από δύο μέρες. Στον Ηρακλή θα προπονηθούν το πρωί και θα υποβληθούν σε νέα τεστ και εφόσον δεν υπάρξει κάποιο πρόβλημα, η αποστολή θα αναχωρήσει για την Αθήνα.
Η ΚΑΕ αναφέρει:
«Η Ομάδα μας αύριο θα προπονηθεί το πρωί και θα κάνει νέα τεστ πριν την αναχώρηση για την Αθήνα, βάσει και των νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων, με στόχο τη διασφάλιση της υγείας των Αθλητών και των Μελών της».

