Ντίβατς: «Στο Σακραμέντο προτρέπουμε τους παίκτες να παίζουν στις εθνικές ομάδες»

Ο Ντίβατς ήθελε να καταστήσει σαφές ότι είναι άδικο να ισχυριζόμαστε ότι υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ των ομάδων του NBA και των Ομοσπονδιών σε ολόκληρο τον κόσμο. «Πώς μπορούμε να είμαστε σε αντίθετες πλευρές με εκείνους που συνέβαλαν έτσι ώστε οι παίκτες μας να μπορούν να φτάσουν σε αυτό, το ανώτατο επίπεδο; Πρέπει να εξετάσουμε τα πάντα πιο ξεκάθαρα και με μία πιο παγκόσμια ματιά. Μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν κάποια προβλήματα, αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να δούμε την τελική επίδραση αυτής της ιδέας της FIBA για την καθιέρωση των Παραθύρων. Η απουσία ενός παίκτη, είναι μια ευκαιρία για κάποιον άλλον. Για παράδειγμα, στην ομάδα των ΗΠΑ είχαμε τρεις παίκτες από τους Stockton Kings, την ομάδα μας στη G- League. Έπαιξαν εναντίον του Πουέρτο Ρίκο, που είναι ένας πολύ σκληρός αντίπαλος. Οι ΗΠΑ νίκησαν στο παιχνίδι και οι παίκτες μας αποκόμισαν τεράστια εμπειρία, η οποία θα είναι χρήσιμη όχι μόνο για τους ίδιους, αλλά και για την ομάδα».
