Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και κατά την διάρκεια της ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ ανέπτυξε τα προβλήματα που απασχολούν το επαγγελματικό μπάσκετ στον υφυπουργό Αθλητισμού, ο οποίος έδειξε κατανόηση και διάθεση ειλικρινούς συνεργασίας για την επίλυση τους.
Οι κ.κ. Βασιλειάδης, Μελής συμφώνησαν να συνεχιστεί ο διεξοδικός διάλογος για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν το επαγγελματικό μπάσκετ.

