Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ο Ντέιβις μιλάει για το πρωτάθλημα και αποκαλύπτει… τον μεγαλύτερο του φόβο

Αρχικά ο πρώην σέντερ των Πέλικανς μίλησε για το πολυπόθητο δαχτυλίδι: «Δεν νομίζω ότι έχω κάποια αποτυχία ακόμα. Προφανώς, στο τέλος της καριέρας μου, αν δεν έχω κερδίσει πρωτάθλημα αυτό θα είναι, θα νιώθω ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες μου. Αλλά αυτή την στιγμή, έχω ακόμα πολλά να κάνω σε αυτόν τον κόσμο εντός και εκτός παρκέ. Δεν νιώθω ότι έχω αποτύχει σε κάτι. Πιστεύω ότι συνεχίζω να κάνω πράγματα μέχρι να πετύχω».

Ενώ σε συνέχεια της συνέντευξης ο Ντέιβις έκανε ακόμα μια προσωπική αποκάλυψη για τον φόβο του για το σκοτάδι! «Φοβάμαι το σκοτάδι. Η τηλεόραση είναι ανοιχτή, το φως του μπάνιου είναι αναμμένο… Εύχομαι να μην φοβόμουν το σκοτάδι… Είδα πολλές τρελές ταινίες όταν ήμουν παιδί και με… κατέστρεψε για μια ζωή».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ