Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ούτε ένα κρούσμα κορωνοϊού στη «φούσκα» του ΝΒΑ!

Η κορυφαία λίγκα του πλανήτη απέδειξε ότι ακόμη και οργανωτικά απέχει έτη… φωτός από τους υπόλοιπους.

Συγκεκριμένα, η επανέναρξη του πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη στο Ορλάντο με τη συμμετοχή 22 ομάδων και διήρκησε τρεις μήνες, αποδείχθηκε πως έγινε σε ένα άκρως ασφαλές περιβάλλον.

Συνολικά έγιναν 172 παιχνίδια και -όπως έγινε γνωστό- μέσα σε όλο αυτό το διάστημα, δεν ανιχνεύτηκε ούτε ένα θετικό κρούσμα σε κορωνοϊό!

Πηγή: sport-fm.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ