Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Παρελθόν ο Ρούμπιτ

Αναλυτικά:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ενημέρωσε τον Όγκουστιν Ρούμπιτ πως θα κάνει χρήση του όρου opt out που είχε στο συμβόλαιό του. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ