Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Πασκουάλ: «Έτοιμοι για νίκη στο ΣΕΦ!»

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο, έτοιμοι για όλες τις καταστάσεις», ανέφερε στην αρχική του τοποθέτηση.

Για αυτά που έμαθε από το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ: «Μάθαμε πολλά πράγματα. Πρέπει να είμαστε βελτιωμένοι στην άμυνα στο πικ εν ρολ, αλλά και στα τελευταία δύο λεπτά, καθώς στο ΟΑΚΑ, περίπου 1.15’’ πριν το τέλος ήμασταν μπροστά με 4 πόντους, αλλά χάσαμε. Πρέπει να είμαστε καλύτεροι σε πολλούς τομείς, αλλά ξέρουμε ότι παίζουμε με μία εξαιρετική ομάδα, που παίζει με πολλούς παίκτες που είναι μαζί για αρκετά χρόνια. Όμως είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να νικήσουμε».

Για το αν θα χρησιμοποιήσει τον Τζεντίλε: «Ισως ναι. Θα αποφασίσουμε το πρωί».

Για το αν νιώθει πιο έτοιμος τώρα να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό: «Ποτέ δεν ξέρεις, αλλά αν απαντήσω ναι μπορεί να συμβεί το αντίθετο. Ποτέ δεν ξέρεις όμως τώρα είμαστε καλύτερη ομάδα σε σχέση με πριν, όμως όλα τα παιχνίδια είναι διαφορετικά. Πρέπει να διαβάσουμε το παιχνίδι, να παίξουμε καλά και να βάλουμε τα ανοικτά σουτ που θα έχουμε, αλλά και σε καταστάσεις κοντά στο καλάθι. Θα είναι πολύ σημαντικό να είμαστε αποτελεσματικοί στις τελευταίες φάσεις».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ