Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Πήγαν γήπεδο αντί για ρεπό…

Ωστόσο αρκετοί παίκτες των «ασπρόμαυρων» επέλεξαν να βρεθούν κανονικά το πρωί στο Παλατάκι,  όπου έκαναν αποκατάσταση και σουτ. Η επόμενη προγραμματισμένη προπόνηση για τον ΠΑΟΚ είναι αύριο στις 16:00, όπου θα αρχίσει ουσιαστικά η προετοιμασία για το ματς με τον Πανιώνιο.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ