Ωστόσο αρκετοί παίκτες των «ασπρόμαυρων» επέλεξαν να βρεθούν κανονικά το πρωί στο Παλατάκι, όπου έκαναν αποκατάσταση και σουτ. Η επόμενη προγραμματισμένη προπόνηση για τον ΠΑΟΚ είναι αύριο στις 16:00, όπου θα αρχίσει ουσιαστικά η προετοιμασία για το ματς με τον Πανιώνιο.
