Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Πήρε και Μπιζούκας ο Αρκαδικός

Ο Μπιζούκας, ο οποίος σήμερα (3/1) πραγματοποίησε την δεύτερη του προπόνηση, θα αγωνιστεί την Κυριακή (7/1) στην Λευκάδα με αντίπαλο την Δόξα, δίνοντας στον Μάριο Δεσποτάκη μια ακόμα λύση στην περιφερειακή γραμμή. Ο 29χρονος γκαρντ ήταν μέλος της ομάδας των «Blue Demons» του κολεγίου DePaul στο Σικάγο, ενώ έχει ευρωπαϊκή εμπειρία, έχοντας αγωνιστεί στην Γερμανία και τον Ότινγκερ. 

Στα τέλη του χρόνου βρέθηκε στην Ελλάδα, όπου αναζήτησε την τύχη του, συμφωνώντας με τον Αρκαδικό. Πηγή: basketa.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ