Για πρώτη φορά μετά από δύο εβδομάδες, ο Δημήτρης Σταμάτης έβγαλε το πρόγραμμα και τέθηκε στη διάθεση του Σάββα Καμπερίδη. Η ΚΑΕ Άρης αναφέρει:
«Ο ΑΡΗΣ ολοκλήρωσε σήμερα (09/11), με μια απογευματινή προπόνηση την προετοιμασία του, ενόψει του αυριανού (10/11) αγώνα με τον Ηρακλή. Ο Δημήτρης Σταμάτης πήρε μέρος κανονικά στο ομαδικό πρόγραμμα και είναι στη διάθεση του τεχνικού των “κίτρινων”.
Πριν την προπόνηση, τα μέλη της ομάδας μας υποβλήθηκαν σε τεστ κορονοϊού και ακολούθησε ανάλυση του αντιπάλου, με τη χρήση video».

