Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ράσελ: «Άσχημη η περσινή χρονιά»

Συγκεκριμένα είπε: «Ήταν άσχημα. Δεν ήταν η καλύτερη δυνατή ρούκι χρονιά. Έμαθα όμως πολλά, απέκτησα εμπειρία από ότι συνέβη και νιώθω ενθουσιασμένος εισερχόμενος στη νέα χρονιά».

Ενώ για τον προπονητή του, Λουκ Ουόλτον, σχολίασε: «Θέλει από μένα να σουτάρω όταν είμαι ελεύθερος. Όταν ένας κόουτς σου λέει κάτι τέτοιο, είναι σαν να σου ανάβει ένα πράσινο φως. Δεν μπορεί να ζητήσει κάποιος κάτι παραπάνω. Το μυστικό όμως είναι να εμφανιστώ αρκετά καλός ώστε να καταλάβω πότε πρέπει να σουτάρω και πότε να πασάρω. Αυτή είναι η ευθύνη που αναλαμβάνω».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ