Ο Άρης σήμερα (21/3) έχει ρεπό, μετά το χθεσινό ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ και αύριο θα ταξιδέψει στην Αθήνα για το φιλανθρωπικό, κατά του Covid, αγώνα με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.
Η ΚΑΕ Άρης αναφέρει:
«Η ομάδα του ΑΡΗ έχει ρεπό σήμερα (21/03). Αύριο (22/03), το πρωί θα αναχωρήσει για την Αθήνα, όπου το βράδυ της ίδιας μέρας θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό, σε φιλικό φιλανθρωπικού χαρακτήρα, το οποίο θα διεξαχθεί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, στο πλαίσιο του Κοινωνικού-Αθλητικού προγράμματος επίσημων αγώνων «bwin Monday Night Against Covid-19». Η αναμέτρηση θα αρχίσει στις 20:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από την ΕΡΤ3».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


