Ήταν εκπληκτικό πόσο παλμό είχε η κερκίδα των οπαδών του Άρη κόντρα στους χιλιάδες Λιθουανούς και ήταν η ιαχή “Άρης” και όλα τα συνθήματα που περνούσαν μέσα από τον ήχο της τηλεόρασης, καθώς δεν υπήρχε μετάδοση.
Ο κόσμος του Άρη ενδεχομένως δεν θα ταξιδέψει φέτος σε άλλο ευρωπαϊκό παιχνίδι, αν τα αποτελέσματα δεν έρθουν όπως τα θέλει η ομάδα, όμως είναι βέβαιο ότι όλη η Ευρώπη έχει να λέει για όλες τις… παραστάσεις που έδωσε φέτος σε όλα τα γήπεδα όπου αγωνίστηκε η ομάδα!



