Οι επικεφαλής ιατροί θα συντονίσουν την πρώτη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου και ώρα 17.00 στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ με την συμμετοχή των ιατρών των ΚΑΕ και θέμα την κατάρτιση του υγειονομικού πρωτκόλλου για τον COVID 19, εν όψει της έναρξης του Πρωταθλήματος της EKO Basket League της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021.
Συγκρότησε Υγειονομική Επιτροπή ο ΕΣΑΚΕ

