Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Συγκρότησε Υγειονομική Επιτροπή ο ΕΣΑΚΕ

Οι επικεφαλής ιατροί  θα συντονίσουν την πρώτη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου και ώρα 17.00 στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ  με την συμμετοχή των ιατρών των ΚΑΕ και θέμα την κατάρτιση του υγειονομικού πρωτκόλλου για τον COVID 19, εν όψει της έναρξης του Πρωταθλήματος της EKO Basket League της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ