ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ της συνάντησης των ιδιοκτητών – ή έστω των περισσότερων – και να συζητηθούν σε κορυφαίο επίπεδο τα προβλήματα του επαγγελματικού πρωταθλήματος μπάσκετ. Δε θα έβλαπτε.
Ή ΜΗΠΩΣ όλα πάνε ρολόι και είμαστε ευχαριστημένοι απ’ την προβολή, την αποδοχή, το θέαμα ή το επίπεδο του πρωταθλήματος; Δε λέμε να μιμηθούμε τις ποδοσφαιρικές παθογένειες και τους καβγάδες των παραγόντων της λεγόμενης χαριτολογώντας “φουτμπαλέρας”.
ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ να μαζευτούν, και γιατί όχι, να είναι εκεί και ο Βασιλακόπουλος, και να κάτσουν πέντε ώρες μέσα και να τα βάλουν όλα κάτω. Κερδισμένο θα βγει το άθλημα από τέτοιες πρωτοβουλίες. Ποτέ δε βλάπτει ο διάλογος.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ διαφωνίες να υπάρχουν, κι αυτό ωφέλιμο είναι. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να έχουμε το πρωτάθλημα – έστω σιγά-σιγά – που όλοι θέλουμε. Ο καθένας από έναν φάκελο με προτάσεις, βάλτε τα κάτω, και βρείτε λύσεις. Μόνο έτσι θα γίνουμε καλύτεροι…
Πηγή: Arena Press
