Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Ανδριανός

Επίθεση Γιαννακόπουλου κατά Ανδριανού, Χαλβατζάκη

 

Δριμεία επίθεση κατά του υφυπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Ανδριανού και του προέδρου του ΕΣΑΚΕ, Γιώργου Χαλβατζάκη, εξαπέλυσε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μετά το δεκάμηνο αποκλεισμό του από τα γήπεδα. Αναλυτικά η δήλωσή του:

 

«Οι υπό αντικατάσταση Ανδριανός και Χαλβατζάκης έχουν πάρει εργολαβία το να δημιουργηθεί κόκκινη παράγκα και στο μπάσκετ… Συνεπικουρούμενοι από ΑΣΕΑΔ, ΕΦΙΠ και Αθλητικό Δικαστή προσπαθούν να διαλύσουν το διαχρονικά πιο πετυχημένο τμήμα συλλόγου της Ελλάδας…

 

Το τμήμα που κάθε τέλος της χρονιάς, τρέχουν να τιμήσουν και να φωτογραφηθούν μαζί του, μπας και κλέψουν λίγο από την λάμψη του. Τους ενημερώνω – υπενθυμίζω ότι έρχονται εκλογές σε όλα τα επίπεδα και πολύ σύντομα, οι αποφάσεις τους δεν θα έχουν ισχύ ούτε στον θυρωρό της πολυκατοικίας τους».

 

Επίθεση Γιαννακόπουλου κατά Ανδριανού, Χαλβατζάκη Read More »

Ανδριανός για τους “αιώνιους” στον ΕΣΑΚΕ: “Εφαρμόστε τον Νόμο!”

 

Οι αλλεπάλληλες εκατέρωθεν υβριστικές δηλώσεις των προέδρων των ΚΑΕ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού έχουν ενοχλήσει όπως είναι αναμενόμενο, εκτός από την πλειοψηφία των υγιώς σκεπτόμενων φιλάθλων και τον υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γιάννη Ανδριανό, ο οποίος τηλεφώνησε στον πρόεδρο του ΕΣΑΚΕ, Γιώργο Χαλβατζάκη για να του ζητήσει να επιληφθεί της υπόθεσης εφαρμόζοντας πιστά όσα προβλέπονται από τον κανονισμό.

Σύμφωνα με το άρθρο 67 στο κεφάλαιο ΣΤ όπως ρητά αναφέρεται «οι ΚΑΕ, μέλη του ΕΣΑΚΕ, τα μέλη των διοικήσεων τους, οι υπάλληλοι και λοιποί συνεργάτες και προστηθέντες τους ως και τα με οποιονδήποτε τρόπο συνδεόμενα μαζί τους πρόσωπα… έχουν την υποχρέωση να τηρούν τους κανόνες του φιλάθλου πνεύματος και να συμμορφώνονται στις διατάξεις των νόμων και των κανονισμών. Τα ανω πρόσωπα απαγορεύεται να ενεργούν με τρόπο που δυσφημεί το άθλημα καθώς και σε δημόσιες δηλώσεις οι οποίες μπορούν να παρακινήσουν τους φιλάθλους σε πράξεις βίας».

Παρακάτω ορίζεται ρητά τί θεωρείται ως δυσφήμιση καθώς και οι ποινές που επιβάλλονται και οι οποίες φτάνουν μέχρι και σε απαγόρευση εισόδου σε όλα τα γήπεδα καθώς και πρόστιμο στην ίδια την ΚΑΕ.

Ο κ. Χαλβατζάκης διαβεβαίωσε τον κ. Ανδριανό ότι θα πράξει τα δέοντα, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΕΣΑΚΕ θα ζητήσει και την παρέμβαση του Αθλητικού Εισαγγελέα για τη συμμόρφωση των δύο πλευρών.

Ανδριανός για τους “αιώνιους” στον ΕΣΑΚΕ: “Εφαρμόστε τον Νόμο!” Read More »

ΣΕΠΚ: Ο Ανδριανός τα διπλώματα στη Γ’ Κατηγορία, και στην Αθήνα, με Γιαννάκη, Μίσσα, Τσαγκρώνη

 

 

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Γιάννης Ανδριανός παρέδωσε σήμερα τα διπλώματα στους αποφοίτους της Σχολής Προπονητών Μπάσκετ Γ’ Κατηγορίας στην Αθήνα.

 

 

 

Στην ομιλία του, ο κ. Ανδριανός (στη φωτογραφία με τον Αλέξη Παπαδάτο), είπε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Αισθάνομαι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι σήμερα εδώ, σ’ αυτή την τελετή επίδοσης διπλωμάτων Προπονητή Μπάσκετ ανάμεσα σε τόσους πολλούς αποφοίτους – θυμίζω ότι είχαμε περίπου 500 σπουδαστές στην Αθήνα, 150 στη Θεσσαλονίκη και 53 στην Κρήτη.

Το ενδιαφέρον και οι συμμετοχές στις Σχολές Προπονητών Μπάσκετ, ξεπέρασαν πραγματικά κάθε προσδοκία. Κι αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη του πόσο αναγκαία κίνηση ήταν η ίδρυση και επαναλειτουργία σχολών. Είναι μια πραγματική δικαίωση, και μια ενθάρρυνση να συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια.

 

Μάλιστα, το αίτημα για τη λειτουργία των Σχολών του Μπάσκετ, ήταν κυριολεκτικά το πρώτο πράγμα που άκουσα, την πρώτη κιόλας μέρα που ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Αμέσως μετά την ορκωμοσία μου, πήγα στο κλειστό του Αγίου Θωμά σε ένα σεμινάριο προπονητών. Κι εκεί ο κόουτς Γιαννάκης και άλλοι προπονητές μου έθεσαν το ζήτημα περιγράφοντάς μου το πόσο χρήσιμη θα είναι αυτή η κίνηση για το μπάσκετ και γενικότερα για τον αθλητισμό.

 

Στη συνέχεια, το ίδιο αίτημα μου έγινε και για τα υπόλοιπα αθλήματα, από τις Ομοσπονδίες και άλλους φορείς.

Αμέσως λοιπόν ξεκίνησα τις διαδικασίες για την ίδρυση και λειτουργία των Σχολών,

μετά από αρκετά χρόνια, για να φτάσουμε πλέον στην απονομή των διπλωμάτων στους αποφοίτους, σήμερα στο μπάσκετ, την προηγούμενη εβδομάδα στην ιστιοπλοΐα και ακολουθούν και οι υπόλοιπες.

 

Ιδιαίτερα σ’ αυτή την συγκυρία, αυτή η κίνηση αποκτά ξεχωριστή σημασία και περιεχόμενο. Πιστοποιούμε με τον πιο επίσημο τρόπο την κατάρτιση εξειδικευμένων επαγγελματιών που και θέλουν, και έχουν τα προσόντα να προσφέρουν στον ελληνικό αθλητισμό. Και ταυτόχρονα, δημιουργούμε εξειδικευμένες θέσεις εργασίας στον δυναμικό κλάδο του αθλητισμού, πράγμα πολύ σημαντικό ιδιαίτερα σήμερα.

Και θέλω να αναφέρω και κάτι ακόμη: το γεγονός ότι οι απόφοιτοι των Σχολών πιστοποιείστε τόσο για τις αθλητικές σας γνώσεις, όσο και για την ικανότητά σας να λειτουργήσετε και ως παιδαγωγοί με την κυριολεκτική σημασία της λέξης: να μεταδώσετε στους αθλητές μας τις αξίες και τα ιδανικά του αθλητισμού.

 

Σε ό,τι αφορά την πολιτεία, η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες του αθλητισμού μας, με απόλυτη προσήλωση στην διασφάλιση του κύρους των Σχολών μας και της αξίας του διπλώματος που παρέχουν.

Μ’ αυτές τις σκέψεις λοιπόν, σας εύχομαι ολόψυχα καλή σταδιοδρομία. Το μπάσκετ είναι ένα άθλημα που σταθερά μας χαρίζει μεγάλες διακρίσεις και σπουδαίες συγκινήσεις. Εύχομαι μέσα από την δουλειά σας για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού μπάσκετ να έχετε την χαρά και την τιμή να συμβάλετε κι εσείς σε νέες μεγάλες διακρίσεις, και να ζήσετε ως πρωταγωνιστές τέτοιες στιγμές».

Oπρόεδρος του ΣΕΠΚ κ. Παναγιώτης Γιαννάκης από την πλευρά του θέλησε να ευχαριστήσει για μια ακόμη φορά τον κ. Γιάννη Ανδριανό, που υλοποίησε το πάγιο αίτημα για την επανίδρυση των σχολών προπονητών:

 

«Ευχαριστούμε πολύ τον Υφυπουργό που υλοποίησε ένα πάγιο αίτημα που είχαμε εδώ και πέντε χρόνια. Ο αριθμός των σπουδαστών δείχνει τη μεγάλη αγάπη του κόσμου για το μπάσκετ και το μεράκι που υπάρχει στους Έλληνες να βοηθήσουν το άθλημα που μας έχει κάνει υπερήφανους πάρα πολλές φορές. Τα νέα παιδιά έχουν όρεξη, διάθεση για δουλειά και αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι χρειαζόμαστε παιδιά που θα μπορούν με πιστοποιημένες γνώσεις να βοηθήσουν όχι μόνο στις εθνικές κατηγορίες αλλά και τα πιτσιρίκια στις τοπικές».

 

 

ΣΕΠΚ: Ο Ανδριανός τα διπλώματα στη Γ’ Κατηγορία, και στην Αθήνα, με Γιαννάκη, Μίσσα, Τσαγκρώνη Read More »

Ο Ανδριανός κοντά στους προπονητές Μπάσκετ!

 

Τα διπλώματα στους απόφοιτους της σχολής προπονητών μπάσκετ Γ’ κατηγορίας παρέδωσε το Σάββατο (27/09) στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο – Παλαί ντε σπορ ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Γιάννη Ανδριανός.

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Α’ αντιπρόεδρος του ΣΕΠΚ, Σούλης Μαρκόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας, Παρασκευάς Μουρατίδης κι η πρόεδρος της Σχολής, κ. Μαρία Θεοχάρη. Όλοι ευχήθηκαν στους νέους προπονητές να έχουν μία επιτυχημένη καριέρα και να έχουν πάντα επιτυχίες.

 

* Οι φωτογραφίες της εκδήλωσης και των διπλωματούχων στο motionteam.gr και στο τηλέφωνο 2310250802

Ο Ανδριανός κοντά στους προπονητές Μπάσκετ! Read More »

ΣΕΠΚ: Ο Ανδριανός τα διπλώματα στη Γ’ Κατηγορία

 

Το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο-Παλαί ντε σπορ στην αίθουσα Ηλίας Ζυγούρης και ώρα 18:00 θα γίνει η απονομή των διπλωμάτων στους επιτυχόντες της Σχολής Γ΄ κατηγορίας από τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Γιάννη Ανδριανό την Πρόεδρο της Σχολής, κ. Μαρία Θεοχάρη και τον Διευθυντή της Σχολής, κ. Παρασκευά Μουρατίδη.

Η παρουσία των σπουδαστών είναι υποχρεωτική.

ΣΕΠΚ: Ο Ανδριανός τα διπλώματα στη Γ’ Κατηγορία Read More »

Γιαννάκης, Χαλβατζάκης, Ανδριανός, Γιαννακόπουλος για την κλήρωση

 

 

Την πεποίθησή του ότι το φετινό πρωτάθλημα της Α1 θα είναι πιο αξιόλογο από το περσινό, εξέφρασε ο Γιώργος Χαλβατζάκης, πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ κατά την διάρκεια της κλήρωσης για τη νέα σεζόν που έγινε την Δευτέρα (22/09).

«Καλωσορίζω όλους στην κλήρωση. Είναι ιδιαίτερα σημαντική. Πέρσι ζήσαμε ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Η κορυφή έφτασαν στην κορύφωσή τους με συνεχείς αλλαγές. Είναι δημοφιλές και αξιόλογο το πρωτάθλημά μας. Έχουμε την κληρονομιά αυτή που μας καλεί να διοργανώσουμε το πρωτάθλημα μέσα σε αυτές τις συνθήκες που βιώνουμε όλοι, χρειάζεται ομαδική προσπάθεια για να πετύχουμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες. Όλους όσους βρίσκονται στις ομάδες και γύρω από τον ΕΣΑΚΕ. Να είστε σίγουροι ότι το φετινό πρωτάθλημα θα είναι πιο αξιόλογο από το περσινό», ανέφερε κατά την διάρκεια της κλήρωσης του φετινού πρωταθλήματος ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, Γιώργος Χαλβατζάκης.

 

Ανδριανός: «Να συνεχίσει το μπάσκετ να προσφέρει διακρίσεις»

 

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, κ. Γιάννης Ανδριανός στο περιθώριο της κλήρωσης της νέας Α1, τόνισε ότι η επιθυμία όλων είναι το μπάσκετ να συνεχίσει να προσφέρει διακρίσεις στον ελληνικό αθλητισμό.

Ο ΕΣΑΚΕ στο πρόσωπο του κ. Γιάννη Ανδριανού βράβευσε την πολιτεία για την προσφορά της στο ελληνικό μπάσκετ και στην τοποθέτησή του ο Υφυπουργός Αθλητισμού ανέφερε:

«Θέλω να ευχηθώ ολόψυχα καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα, με πλούσιο θέαμα, έντονο ανταγωνισμό και γεμάτες κερκίδες. Βεβαίως, να ευχηθώ φίλαθλο πνεύμα εντός κι εκτός αγωνιστικού χώρου. Οι ομάδες θα έχουν και φέτος έμπειρους και καταξιωμένους ξένους κι Έλληνες αθλητές, αλλά και νέα ταλέντα. Όλοι θέλουμε να διατηρεί η παράδοση που θέλει το μπάσκετ να προσφέρει διακρίσεις και συγκινήσεις, ακόμα και σε δύσκολες εποχές.

Το μπάσκετ στην Ελλάδα μεγαλούργησε όχι μόνο σε εποχές παχιών αγελάδων αλλά και σε εποχές που το πάθος και το βάρος της φανέλας έπαιζαν ρόλο. Όλα αυτά έρχονται μέσα από τις βραβεύσεις των αείμνηστων Γιώργου Αμερικάνου, Κώστα Μουρούζη, τη βράβευση του Παναγιώτη Γιαννάκη, του Παναγιώτη Φασούλα και του φίλου και προκατόχου μου, Γιάννη Ιωαννίδη που διετέλεσε μεγάλος προπονητής. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τις βραβεύσεις των αθλητών που διακρίθηκαν την περσινή χρονιά.

Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε και να τιμούμε αυτή τη συνέχεια και να την τιμούμε με κάθε τρόπο. Εύχομαι σε όλες τις ομάδες καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία και χωρίς τραυματισμούς».

 

Γιαννακόπουλος: «Γεμάτα γήπεδα και μακριά από ακρότητες»

 

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στο περιθώριο της κλήρωσης της φετινής Α1 ευχήθηκε το νέο πρωτάθλημα να γίνει μπροστά σε γεμάτες κερκίδες και μακριά από ακρότητες και φαινόμενα βίας.
«Καλησπέρα και από εμένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Nova για την προσφορά της όλα αυτά τα χρόνια και πιστεύω ότι θα την έχουμε για πολλά χρόνια ακόμα στο πλευρό μας. Θέλω να ευχηθώ μια καλή σεζόν σε όλες τις ομάδες, με υγεία και μέσα σε αθλητικά πλαίσια, μακρία από ακρότητες. Να έχουμε γεμάτα γήπεδα και να πούμε όχι στην βία», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Γιαννακόπουλος όταν παρέλαβε το βραβείο για το νταμπλ του «τριφυλλιού» την περσινή σεζόν κατά την διάρκεια της κλήρωσης του νέου πρωταθλήματος.

 

Γιαννάκης: “Το μπάσκετ χρειάζεται μια έξτρα πάσα”

 

Ο Παναγιώτης Γιαννάκης έχει προσφέρει τα μέγιστα στο ελληνικό μπάσκετ και τιμήθηκε για την τεράστια προσφορά του κατά την διάρκεια της κλήρωσης της νέας Α1, τονίζοντας ότι το μπάσκετ χρειάζεται μια έξτρα πάσα.

«Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε. Υπάρχουν πολλά παιδιά που βοήθησαν στην τρελή πορεία του ελληνικού μπάσκετ και κατάφερε να μεταδώσει την τρέλα σε ολόκληρο τον κόσμο. Το ελληνικό μπάσκετ το κατάφερε αυτό γιατί όσοι έπαιζαν στο παρκέ έδιναν μία καλή πάσα για να χαίρεται και ο συμπαίκτης τους. Η ομάδα που πήρε το Ευρωπαϊκό το 2005 έδειχνε ότι μία έξτρα πάσα. Και σήμερα το ελληνικό μπάσκετ χρειάζεται μία έξτρα πάσα. Καλή τύχη και καλή σεζόν», ανέφερε στο περιθώριο της κλήρωσης του νέου πρωταθλήματος που έγινε την Δευτέρα (22/09) ο Παναγιώτης Γιαννάκης που βραβεύτηκε για την συνολική προσφορά του στο ελληνικό μπάσκετ.

 

Γιαννάκης, Χαλβατζάκης, Ανδριανός, Γιαννακόπουλος για την κλήρωση Read More »

Γιαννάκης, Χαλβατζάκης, Ανδριανός, Γιαννακόπουλος για την κλήρωση

 

 

Την πεποίθησή του ότι το φετινό πρωτάθλημα της Α1 θα είναι πιο αξιόλογο από το περσινό, εξέφρασε ο Γιώργος Χαλβατζάκης, πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ κατά την διάρκεια της κλήρωσης για τη νέα σεζόν που έγινε την Δευτέρα (22/09).

«Καλωσορίζω όλους στην κλήρωση. Είναι ιδιαίτερα σημαντική. Πέρσι ζήσαμε ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Η κορυφή έφτασαν στην κορύφωσή τους με συνεχείς αλλαγές. Είναι δημοφιλές και αξιόλογο το πρωτάθλημά μας. Έχουμε την κληρονομιά αυτή που μας καλεί να διοργανώσουμε το πρωτάθλημα μέσα σε αυτές τις συνθήκες που βιώνουμε όλοι, χρειάζεται ομαδική προσπάθεια για να πετύχουμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες. Όλους όσους βρίσκονται στις ομάδες και γύρω από τον ΕΣΑΚΕ. Να είστε σίγουροι ότι το φετινό πρωτάθλημα θα είναι πιο αξιόλογο από το περσινό», ανέφερε κατά την διάρκεια της κλήρωσης του φετινού πρωταθλήματος ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, Γιώργος Χαλβατζάκης.

 

Ανδριανός: «Να συνεχίσει το μπάσκετ να προσφέρει διακρίσεις»

 

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, κ. Γιάννης Ανδριανός στο περιθώριο της κλήρωσης της νέας Α1, τόνισε ότι η επιθυμία όλων είναι το μπάσκετ να συνεχίσει να προσφέρει διακρίσεις στον ελληνικό αθλητισμό.

Ο ΕΣΑΚΕ στο πρόσωπο του κ. Γιάννη Ανδριανού βράβευσε την πολιτεία για την προσφορά της στο ελληνικό μπάσκετ και στην τοποθέτησή του ο Υφυπουργός Αθλητισμού ανέφερε:

«Θέλω να ευχηθώ ολόψυχα καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα, με πλούσιο θέαμα, έντονο ανταγωνισμό και γεμάτες κερκίδες. Βεβαίως, να ευχηθώ φίλαθλο πνεύμα εντός κι εκτός αγωνιστικού χώρου. Οι ομάδες θα έχουν και φέτος έμπειρους και καταξιωμένους ξένους κι Έλληνες αθλητές, αλλά και νέα ταλέντα. Όλοι θέλουμε να διατηρεί η παράδοση που θέλει το μπάσκετ να προσφέρει διακρίσεις και συγκινήσεις, ακόμα και σε δύσκολες εποχές.

Το μπάσκετ στην Ελλάδα μεγαλούργησε όχι μόνο σε εποχές παχιών αγελάδων αλλά και σε εποχές που το πάθος και το βάρος της φανέλας έπαιζαν ρόλο. Όλα αυτά έρχονται μέσα από τις βραβεύσεις των αείμνηστων Γιώργου Αμερικάνου, Κώστα Μουρούζη, τη βράβευση του Παναγιώτη Γιαννάκη, του Παναγιώτη Φασούλα και του φίλου και προκατόχου μου, Γιάννη Ιωαννίδη που διετέλεσε μεγάλος προπονητής. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τις βραβεύσεις των αθλητών που διακρίθηκαν την περσινή χρονιά.

Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε και να τιμούμε αυτή τη συνέχεια και να την τιμούμε με κάθε τρόπο. Εύχομαι σε όλες τις ομάδες καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία και χωρίς τραυματισμούς».

 

Γιαννακόπουλος: «Γεμάτα γήπεδα και μακριά από ακρότητες»

 

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στο περιθώριο της κλήρωσης της φετινής Α1 ευχήθηκε το νέο πρωτάθλημα να γίνει μπροστά σε γεμάτες κερκίδες και μακριά από ακρότητες και φαινόμενα βίας.
«Καλησπέρα και από εμένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Nova για την προσφορά της όλα αυτά τα χρόνια και πιστεύω ότι θα την έχουμε για πολλά χρόνια ακόμα στο πλευρό μας. Θέλω να ευχηθώ μια καλή σεζόν σε όλες τις ομάδες, με υγεία και μέσα σε αθλητικά πλαίσια, μακρία από ακρότητες. Να έχουμε γεμάτα γήπεδα και να πούμε όχι στην βία», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Γιαννακόπουλος όταν παρέλαβε το βραβείο για το νταμπλ του «τριφυλλιού» την περσινή σεζόν κατά την διάρκεια της κλήρωσης του νέου πρωταθλήματος.

 

Γιαννάκης: “Το μπάσκετ χρειάζεται μια έξτρα πάσα”

 

Ο Παναγιώτης Γιαννάκης έχει προσφέρει τα μέγιστα στο ελληνικό μπάσκετ και τιμήθηκε για την τεράστια προσφορά του κατά την διάρκεια της κλήρωσης της νέας Α1, τονίζοντας ότι το μπάσκετ χρειάζεται μια έξτρα πάσα.

«Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε. Υπάρχουν πολλά παιδιά που βοήθησαν στην τρελή πορεία του ελληνικού μπάσκετ και κατάφερε να μεταδώσει την τρέλα σε ολόκληρο τον κόσμο. Το ελληνικό μπάσκετ το κατάφερε αυτό γιατί όσοι έπαιζαν στο παρκέ έδιναν μία καλή πάσα για να χαίρεται και ο συμπαίκτης τους. Η ομάδα που πήρε το Ευρωπαϊκό το 2005 έδειχνε ότι μία έξτρα πάσα. Και σήμερα το ελληνικό μπάσκετ χρειάζεται μία έξτρα πάσα. Καλή τύχη και καλή σεζόν», ανέφερε στο περιθώριο της κλήρωσης του νέου πρωταθλήματος που έγινε την Δευτέρα (22/09) ο Παναγιώτης Γιαννάκης που βραβεύτηκε για την συνολική προσφορά του στο ελληνικό μπάσκετ.

 

Γιαννάκης, Χαλβατζάκης, Ανδριανός, Γιαννακόπουλος για την κλήρωση Read More »

Ανδριανός: “Η Ελλάδα υπογραμμίζει την πρωταγωνιστική της θέση στο Ευρωπαϊκό μπάσκετ”

  Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών άρχισε σήμερα στην Κρήτη. Ηράκλειο και Ρέθυμνο φιλοξενούν τους αγώνες. Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Γιάννης Ανδριανός έστειλε το δικό του μήνυμα.

“Εύχομαι κάθε επιτυχία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης Νέων Ανδρών που διεξάγεται στο Ηράκλειο και το Ρέθυμνο.

Με τη διοργάνωση αυτή, η Ελλάδα υπογραμμίζει τη σταθερά πρωταγωνιστική της θέση στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, επιβεβαιώνει με τη διαρκή της ετοιμότητα να φιλοξενεί μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις και προβάλλει στις ξένες αποστολές έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς της προορισμούς, την όμορφη Κρήτη.

Είμαι βέβαιος ότι οι θεατές των αγώνων θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν πλούσιο θέαμα από τα μεγαλύτερα νέα ταλέντα της ηπείρου μας. Σε όλες τις αποστολές εύχομαι υγεία και καλή επιτυχία».

Ανδριανός: “Η Ελλάδα υπογραμμίζει την πρωταγωνιστική της θέση στο Ευρωπαϊκό μπάσκετ” Read More »

EOK: “Υπουργέ, παρασύρεσαι απ’ αυτούς που θέλουν να αποφύγουν τον έλεγχο”

 

Θετική σε έλεγχο, αλλά με τις υφιστάμενες νομικές διαδικασίες δηλώνει η ΕΟΚ με επιστολή στη ΓΓΑ και τον Γιάννη Ανδριανό με θέμα τη διενέργεια οικονομικού ελέγχου στις Ελληνικές Αθλητικές Ομοσπονδίες, ενώ αναφέρει πως ο υφυπουργός παρασύρεται «…από εκείνους που ζητούν τον έλεγχο των άλλων, ώστε να επιτύχουν την αποφυγή του ελέγχου στο δικό του απυρόβλητο περιβάλλον».

Αναλυτικά η επιστολή:

Προς τον
Υφυπουργό Αθλητισμού και Πολιτισμού
Κύριο Ιωάννη Ανδριανό

ΘΕΜΑ: παροχή στοιχείων
ΣΧΕΤ: (α) το υπ’ αριθ πρωτ 17.322/10.06.2014 έγγραφό σας
(β) το αναφερόμενο (πλην όμως μη συνημμένο) από 06.06.2014 έγγραφο του κ Εισαγγελέως Εγκλημάτων Διαφθοράς της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών
(γ) το υπ’ αριθ. Πρωτ. 7.841/19.03.2014 έγγραφο του κ Εισαγγελέως Οικονομικού Εγκλήματος
(δ) το υπ’ αριθ. Πρωτ. 35/13.03.2014 έγγραφο του κ Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού κ Ι. Ανδριανού

Σε απάντηση του ως άνω (α) σχετικού, Σας γνωρίζουμε ότι:

1.- Με το (δ) σχετικό ζητήθηκε η διενέργεια οικονομικού ελέγχου στις Ελληνικές Αθλητικές Ομοσπονδίες, που επιχορηγούνται από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού από τον κ Οικονομικό Εισαγγελέα, χωρίς να υπέχει το έγγραφο αυτό την θέση μηνυτήριας αναφοράς προς διερεύνηση αδικημάτων οικονομικής φύσεως. Κατά συνέπεια ΔΕΝ είναι δυνατόν να διενεργείται προκαταρτική εξέταση με αφορμή αυτό το έγγραφο. Περαιτέρω ο έλεγχος αυτός ζητήθηκε από αναρμόδιο όργανο, αφού ο κ Εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος ΔΕΝ είναι όργανο οικονομικού ελέγχου αλλά όργανο ποινικής αξιολόγησης του πορίσματος ενός οικονομικού ελέγχου που θα διενεργήσει το αρμόδιο όργανο. Στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού λειτουργεί (άλλως οφείλει να λειτουργεί) Εποπτικό Συμβούλιο, που μπορεί (και οφείλει) να
διενεργήσει κάθε τέτοιο έλεγχο και να υποβάλλει το πόρισμά του προς (ποινική) αξιολόγηση στον αρμόδιο Οικονομικό Εισαγγελέα.

2.- Ο οικονομικός έλεγχος που ζητήθηκε αφορά στο νομικό πρόσωπο που συνιστούν οι Ομοσπονδίες που επιχορηγούνται από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και στην οικονομική λειτουργία του και ΔΕΝ εκτείνεται στα πρόσωπα που τις διοικούν. Κατά συνέπεια ΔΕΝ υπάρχει νόμιμη υποχρέωση παροχής των πληροφοριών, στοιχείων και λοιπών προσωπικών δεδομένων που ζητούνται με το (α) σχετικό.

3.- Τυχόν επέκταση του ελέγχου στα πρόσωπα που διοικούν τις Ομοσπονδίες, για να είναι νόμιμη και συνταγματική, έχει ως απαραίτητη προϋπόθεση την διαπίστωση και καταγραφή στο οικείο πόρισμα από τον Οικονομικό Έλεγχο (σύμφωνα με τα παραπάνω) στις επιχορηγούμενες Ομοσπονδίες παρατυπιών, παρανομιών και παραβάσεων, περίπτωση κατά την οποία ο έλεγχος θα μπορούσε να επεκταθεί στα πρόσωπα που διοικούν τις Ομοσπονδίες εκείνες και ΜΟΝΟ. Τέτοιο πόρισμα ΔΕΝ υπάρχει τουλάχιστον ως προς την Ομοσπονδία μας και ως εκ τούτου ΔΕΝ υπάρχει νόμιμη υποχρέωση παροχής των πληροφοριών, στοιχείων και λοιπών προσωπικών δεδομένων που ζητούνται με το (α) σχετικό.

Κύριε Υφυπουργέ
Παρασύρεστε προτρεπόμενος να ζητήσετε ελέγχους από εκείνους (4 σχετικό) που ζητούν τον έλεγχο των άλλων, ώστε να επιτύχουν την αποφυγή του ελέγχου στο δικό του απυρόβλητο περιβάλλον.

Ο ζήλος της Πολιτείας για νομιμότητα και έλεγχο είναι πάντα ευπρόσδεκτος, αρκεί να γίνεται σύμφωνα με τις υφιστάμενες διαδικασίες, όχι καθ υπέρβαση αυτών, ούτε με τρόπο που να επιτρέπει να μεταδίδεται η εικόνα εγκληματικού περιβάλλοντος στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ κομμάτι της σημερινής κοινωνική μας ζωής – το Αθλητικό Κίνημα – που εξακολουθεί να προσφέρει στο Κοινωνικό Σύνολο χωρίς να εισπράττει ή να προσδοκά ωφέλεια από αυτό.

Η Ομοσπονδία μας είναι πάντα διαθέσιμη στον Οικονομικό Έλεγχο των αρμοδίων και συντεταγμένων Οργάνων της Πολιτείας.-
Με εκτίμηση
Για το Δ.Σ. της Ε.Ο.Κ.

Ο Β΄ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΓΟΛΕΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΓΚΡΩΝΗΣ

Το Δ.Σ. της Ελληνικής Ομοσπονδίας σας καταθέτει τις θέσεις του που αφορούν την ρύθμιση οικονομικών κα θεσμικών θεμάτων των Αθλητικών Ομοσπονδιών.

Οι θέσεις της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης για τα οικονομικά και θεσμικά θέματα των αθλητικών ομοσπονδιών, όπως είχαν δημοσιοποιηθεί από τις 9 Ιανουαρίου 2013, είναι οι ακόλουθες:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ

Πάγια και δημόσια εκφρασμένη θέση της Ε.Ο.Κ. είναι ότι η οικονομική επιχορήγηση της πολιτείας προς τις Αθλητικές Ομοσπονδίες θα πρέπει να βασίζεται στην αντικειμενική αξιολόγησή της δραστηριότητά τους που θα λαμβάνει υπόψη της τα παρακάτω κριτήρια

1. Την δραστηριότητα της Αθλητικής Ομοσπονδίας σε επίπεδα αγωνιστικά, αναπτυξιακά αλλά και αθλητικής δημιουργικής διαδικασίας.
2. Τις αγωνιστικές διακρίσεις των Εθνικών και σωματειακών Ομάδων
3. Την ανταπόκριση ενός αθλήματος στην κοινή γνώμη
4. Το κύρος της Αθλητικής Ομοσπονδίας και την καταξίωση του αθλήματος σε Εθνικό και Διεθνές επίπεδο.

Με τα κριτήρια αυτά ο καθορισμός του ύψους της οικονομικής επιχορήγησης των Αθλητικών Ομοσπονδιών πέραν από την αντικειμενικότητα της κρίσης θα αποτελέσει και κίνητρο για τις διοικήσεις τους με στόχο την προσέγγισή τους.

Καθοριστική επίσης σημασία έχει για τις Αθλητικές Ομοσπονδίες η τακτική καταβολή των επί μέρους δόσεων της οικονομικής επιχορήγησης που έχει εγκριθεί από την Γ.Γ.Α. που αποτελεί βασική προϋπόθεση της ομαλής διαχείρισης των οικονομικών δεδομένων τους.

ΘΕΣΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Όσον αφορά το θεσμικό πλαίσιο του αθλητισμού, κεντρικό στοιχεία κάθε νομικής παρέμβασης επιβάλλεται να είναι ο σεβασμός της ανεξαρτησίας των νομικών προσώπων των Αθλητικών Ομοσπονδιών που εκφράζονται, εκπροσωπούνται και υπηρετούν το συγκεκριμένο άθλημά τους μέσω της λειτουργίας των αιρετά εκλεγόμενων διοικήσεών τους.

Η ανεξαρτησία αυτή των Αθλητικών Ομοσπονδιών έχει αναγνωρισθεί από όλα τα εθνικά και διεθνή θεσμικά όργανα των πολιτικών και αθλητικών οργανισμών, αποτελεί ρητή ρύθμιση του Καταστατικού της Δ.Ο.Ε. και για το λόγο αυτό κάθε απόπειρα περιορισμού της άμεση ή έμμεση είναι νομικά αλλά και ηθικά απορριπτέα.

Η εν γένει λειτουργία των Αθλητικών Ομοσπονδιών επιβάλλεται να καθορίζεται αποκλειστικά από το εσωτερικό δίκαιό τους που ψηφίζεται από τις Γενικές Συνελεύσεις των σωματείων μελών τους και εγκρίνονται ως προς την νομιμότητά τους από τα πολιτικά δικαστήρια (Καταστατικό) και την Γ.Γ.Α. (Εσωτερικοί Κανονισμοί.)

Ο Αθλητικός Νόμος θα πρέπει να καθορίζει το γενικό πλαίσιο του αθλητισμού, καθιστάμενος παράλληλα εύχρηστος και προσιτός σε κάθε ενδιαφερόμενο, αναγνωρίζοντας στις Αθλητικές Ομοσπονδίες το δικαίωμα της κατάρτισης των ειδικών ρυθμίσεων της εν γένει δραστηριότητας του αθλήματος που εκπροσωπούν.

EOK: “Υπουργέ, παρασύρεσαι απ’ αυτούς που θέλουν να αποφύγουν τον έλεγχο” Read More »

Συνάντηση Ανδριανού – Σκινδήλια για τους διεθνείς του Ολυμπιακού

Συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργο Σκινδήλια, είχε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Ανδριανός. Ο τελευταίος παρενέβη στο θέμα που έχει προκύψει με την απαγόρευση των «ερυθρολεύκων» στους παίκτες τους να συμμετάσχουν στις Εθνικές Ομάδες λόγω ασφαλιστηρίων. Το δελτίο Τύπου της ΓΓΑ αναφέρει:

  «Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Γιάννης Ανδριανός, με αφορμή το θέμα της συμμετοχής των παικτών του Ολυμπιακού στην Εθνική Ομάδα, κάλεσε σήμερα στο γραφείο του την διοίκηση της ΚΑΕ, την οποία εκπροσώπησε ο Αντιπρόεδρος της κ. Γιώργος Σκινδήλιας.   Ο Υφυπουργός επανέλαβε την θέση της πολιτείας πως η συμμετοχή των παικτών στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα είναι εθνική υπόθεση.   Ο Αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Ολυμπιακός διαβεβαίωσε τον κ. Ανδριανό ότι βούληση της ΚΑΕ είναι να βρεθεί άμεσα λύση ώστε να μην στερηθεί η Εθνική Ομάδα τους παίκτες της».

 

Συνάντηση Ανδριανού – Σκινδήλια για τους διεθνείς του Ολυμπιακού Read More »