Τζήμας: «Δεν είναι εύκολο αυτό που πετύχαμε…-Με το ίδιο πάθος κόντρα στον Πανιώνιο»
Απόλυτα ικανοποιημένος έμεινε ο Γιάννης Τζήμας μετά το 3/3 του Δουκά με τελευταίο θύμα τον Εθνικό. Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε σε δηλώσεις πως το συγκεκριμένο επίτευγμα δεν ήταν καθόλου εύκολο ενώ επεσήμανε πως θέλει να δει το ίδιο πάθος από τους παίκτες του στο προσεχές ντέρμπι με τον αήττητο Πανιώνιο.
Τζήμας: «Δεν είναι εύκολο αυτό που πετύχαμε…-Με το ίδιο πάθος κόντρα στον Πανιώνιο» Read More »
