Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

δικαιουλακος

Μίσσας – Δικαιουλάκος – Κακιούζης για Εθνική Ανδρών!

Στο πρόσωπο του Κώστα Μίσσα βλέπουν τον εκλεκτό για τον πάγκο της Εθνικής Ανδρών στην ΕΟΚ και πιθανότατα ο Μιχάλης Κακιούζης θα είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ τεχνικής ηγεσίας και παικτών.

Μίσσας – Δικαιουλάκος – Κακιούζης για Εθνική Ανδρών! Read More »

Δικαιουλάκος: “Σε λίγα χρόνια ξεπεράσαμε τους Σέρβους προπονητές”

 

Ο Τζώρτζης Δικαιουλάκος θα είναι ένας εκ των ομιλητών του Διεθνούς Σεμιναρίου «Αθήνα 2015» του ΣΕΠΚ και θα αναλύσει το «χτίσιμο» της ομαδικής άμυνας, επισημαίνοντας πως οι άνθρωποι του αθλητισμού και όχι μόνο, πρέπει να μορφώνονται συνεχώς.

Ο Τζώρτζης Δικαιουλάκος, μίλησε στο Sepk.gr για τη σημασία της επιμόρφωσης, τον αμυντικογενή χαρακτήρα των Ελλήνων προπονητών, αλλά και το επίπεδο τους, που βρίσκεται κατά τη γνώμη του στο ψηλότερο σκαλί της Ευρώπης.

 

Ο ομοσπονδιακός προπονητής δουλεύει επί σειρά ετών στο εξωτερικό και μπορεί να μιλήσει από πρώτο χέρι για τη θέση που έχουν οι Έλληνες προπονητές στον ευρωπαϊκό χάρτη. Παράλληλα θα έχει την ευκαιρία να μεταδώσει αυτές τις εμπειρίες και τις εικόνες του στα πλαίσια του Σεμιναρίου, στο οποίο θα μιλήσει για το “χτίσιμο της ομαδικής άμυνας”, ένα θέμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

 

“Η μόρφωση δεν πρέπει να σταματάει ποτέ, ανεξάρτητα των προβλημάτων και των συνθηκών, όπως αυτές οι δύσκολες στιγμές για τη χώρα μας. Είναι το μοναδικό εφόδιο και όπλο για την πορεία ενός ανθρώπου, είτε στο μπάσκετ, είτε γενικότερα στην κοινωνία” ήταν τα πρώτα λόγια του ομοσπονδιακού προπονητή.

 

Ο ίδιος, άλλωστε, έχει αποκομίσει πολλά από τα Σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει. “Μου έχουν μείνει όλα! Έχω πάει σχεδόν σε όλα που έχει διοργανώσει στην Ελλάδα ο ΣΕΠΚ, ενώ έχω ταξιδέψει και στο εξωτερικό ακόμη και στην Αμερική, με τη βοήθεια του Συνδέσμου. Δεν μπορώ να πω ότι έχω αντιγράψει όλα όσα έχω δει, αλλά και η παραμικρή ιδέα μπορεί να γεννήσει άλλες μεγαλύτερες. Και αυτό μου έχει μείνει. Πρόκειται για μια εσωτερική αναζήτηση την οποία περιμένω πως και πως κάθε καλοκαίρι. Ανυπομονώ για το πότε θα έρθει το Σεμινάριο για να μιλήσω με προπονητές, να ικανοποιήσω τη δίψα για το καινούργιο” τόνισε σχετικά.

 

Αναφερόμενος στο δικό του θέμα υπογράμμισε ότι “είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ τους Έλληνες προπονητές, οι οποίο μάλιστα έχουν αναπτύξει και μια σχετική σχολή. Η τακτική και η ομαδική άμυνα είναι σήματα κατατεθέν και είναι στοιχεία για τα οποία μας θαυμάζουν στο εξωτερικό. Από τη δική μου πλευρά, θα προσπαθήσω να κάνω ένα βήμα παραπάνω. Ελπίζω να φανούν οι ιδέες μου χρήσιμες στους προπονητές. Γνωρίζω πολύ καλά ότι οι περισσότεροι Έλληνες προπονητές είναι αμυντικογενείς και θα βρουν το θέμα ενδιαφέρον”.

 

Η ομιλία του δεν αφορά μόνο τους προπονητές που ασχολούνται με το γυναικείο μπάσκετ. Το αντίθετο μάλιστα όπως δηλώνει: “Δεν υπάρχουν διαφορές στην προπονητική προσέγγιση. Υπάρχουν ιδιαιτερότητες ανάλογα με την ηλικία, το φύλλο, ή την κατηγορία, αλλά το μπάσκετ είναι ένα. Οι περισσότερες ασκήσεις εξάλλου και η συνολική φιλοσοφία είναι επηρεασμένη από ομάδες του ΝΒΑ και της Euroleague”.

 

Ολοκληρώνοντας αναφέρθηκε και στο επίπεδο των Ελλήνων προπονητών, αλλά και την άποψη των Ευρωπαίων: “Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα οι Έλληνες έχουμε ξεπεράσει τη φήμη των Σέρβων, η οποία χτίζεται εδώ και δεκαετίες. Το κατακτήσαμε σε πολύ σύντομο διάστημα. Όλοι όσοι βγήκαμε στο εξωτερικό αναδείξαμε τον Έλληνα προπονητή, όχι μόνο σε ότι αφορά τις γνώσεις ή τα αποτελέσματα που είναι βασικά, αλλά ακόμη για την αντίληψη περί σεβασμού των παικτών, της ομάδας και της χώρας που μας φιλοξενεί. Άπαντες έχουν την καλύτερη γνώμη για τους Έλληνες προπονητές”.

 

Στο Διεθνές Σεμινάριο θα μιλήσουν ακόμη ο Γιάννης Σφαιρόπουλος, ο Μάικ Λονγκαμπάρντι, ο Βαγγέλης Αγγέλου και ο Γιώργος Βαβέτσης.

Δικαιουλάκος: “Σε λίγα χρόνια ξεπεράσαμε τους Σέρβους προπονητές” Read More »

Η εξήγηση του Τζόρτζη Δικαιουλάκου στο Blog του! “Άλλα είναι τα μεγάλα προβλήματα…”

    Τη δική του, και ιδιαιτέρως διαφωτιστική, προσέγγιση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τη διαφορά των 15 ή 16 πόντων που έπρεπε να κερδίσει η Εθνική μας ομάδα στο Ευρωμπάσκετ έδωσε ο προπονητής της, Τζόρτζης Δικαιουλάκος. Και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η προσέγγιση του κόουτς για τα αληθινά προβλήματα του ελληνικού γυναικείου μπάσκετ και όχι για ένα λάθος που έγινε για έναν πόντο.     Πολλά πράγματα ακούστηκαν και γράφτηκαν σχετικά με τον τελευταίο αγώνα της εθνικής μας ομάδας και  το αν έπρεπε να κερδίσουμε με 15 ή με 16 πόντους διαφορά, και με βάση αυτό το γεγονός πολλοί βρήκαν πρόσφορο έδαφος να κάνουν πολιτική εναντίον ή υπέρ προσώπων, αλλά και να ακουστούν πολλές κακόβουλες “αλήθειες” από ανθρώπους που… γιορτάζουν την πρωταπριλιά.     Μακάρι να μέναμε στην μέθη των συγχαρητηρίων (πρώτη φορά βλέπω στην καριέρα μου μια ομάδα η οποία δεν πέρασε καν στην οχτάδα να παίρνει τόσα πολλά συγχαρητήρια από το εξωτερικό και από τους φιλάθλους της χώρας της) αλλά δυστυχώς νιώθω ότι πρέπει να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα και να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με το θέμα. Αναμφισβήτητα δικαίως ξέσπασαν οι παίχτριες αφού ένιωσαν την αδικία αλλά πιστεύω ότι εισακούσθηκαν από αυτούς που πρέπει και δεν έχει νόημα να συνεχισθεί το παρατεταμένο παράπονο.     Τελικά ποτέ δεν θα μάθουμε αν αντί για δυο βεβιασμένα τρίποντα είχαμε την δυνατότητα με ένα πιο βατό δίποντο να ευστοχούσαμε και να είχαμε προχωρήσει στην οχτάδα. Αν και για μένα το πρόβλημα δεν είναι εκεί, και θα εξηγήσω πιο κάτω το γιατί.  
Από την πρώτη ώρα που κερδίσαμε την Τσεχία επικοινώνησα με την ομοσπονδία μας διότι σε 2 ημέρες που θα αντιμετωπίζαμε το Μαυροβούνιο υπήρχε ένα πιθανό σενάριο να κυνηγήσουμε μια διαφορά πόντων, κυρίως διότι στους 15 πόντους υπήρχε η απόλυτη ισοπαλία κι εκεί οι μόνοι που γνωρίζουν το τι γίνεται είναι οι ομοσπονδίες αφού μπαίνουν μαθηματικοί τύποι, αν και στην περίπτωσή μας ο κανονισμός των απόλυτων ισοβαθμιών άλλαξε, αλλά και πάλι η ενημέρωση της αλλαγής έχει πάει μόνο στην ομοσπονδία.     Το τελευταίο τηλεφώνημα μας για επιβεβαίωση γίνεται στο ημίχρονο του αγώνα από το κινητό του υπευθύνου αποστολής του κυρίου Παρίση. Κι όμως όλοι μας έλεγαν ότι χρειαζόμαστε 16 πόντους διαφορά. Και λέω όλοι διότι και ο σπικερ της FIBA που ήταν πίσω από τον πάγκο μας φώναξε για 16. Ακόμα και την ώρα του παιχνιδιού που διαπίστωσα μια χαλαρότητα των διαιτητών σε σφυρίγματα, τον παρακάλεσα να μην νομίζει πως το παιχνίδι το κερδίσαμε έτσι κι αλλιώς, γιατί παίζουμε και για την διαφορά σε περίπτωση σεναρίου ισοβαθμίας, και η απάντηση του ήταν πως το γνωρίζει πως παίζουμε για τους 16 πόντους.     Εννοείται πως κανένας από την FIBA ποτέ δεν ειδοποίησε την αποστολή, απλά τα κορίτσια διάβασαν ένα άρθρο που έλεγε ότι έπρεπε να πάμε για 15 πόντους, το site που το έγραψε αυτό όμως δεν είναι της FIBA και ούτε έχει σχέση με την FIBA όπως λανθασμένα πίστεψαν και ανέφεραν τα κορίτσια. Φυσικά εμείς σαν ομοσπονδιακοί προπονητές δεν ενεργούμε διαβάζοντας site φιλάθλων, αλλά επικοινωνώντας με το γραφείο εθνικών ομάδων της ομοσπονδίας.     Δυστυχώς η απάντηση που ήρθε από εκεί ήταν λανθασμένη. Υπάρχει όμως άνθρωπος στον κόσμο που δεν έχει κάνει κάπου κάποιο λάθος; Θα μπορούσε να ήταν μια παίχτρια που δεν έκανε κάποια καλή πάσα, ή εγώ ο προπονητής που δεν διάβασα σωστά μια φάση ή όλο το παιχνίδι κι εξαιτίας μας χάθηκε το παιχνίδι. Ναι, δέχομαι πως ήταν τραγικό λάθος και όντως η ΕΟΚ εκτός από τα ειλικρινά της συγχαρητήρια πρέπει να ζητήσει συγνώμη από τα κορίτσια που (πιθανών) στερηθήκανε μια τόσο πανάξια πρόκριση.     Αλλά είναι ηλίου φαεινότερο πως αυτό το λάθος κάποια στιγμή θα γινότανε με τον τρόπο που λειτουργεί η ομοσπονδία σε κάποια θέματα. Δεν γίνεται ένας δυο άνθρωποι να έχουν επωμισθεί τις ευθύνες και τις λειτουργίες όλων των εθνικών ομάδων για να μην πω όλης της ομοσπονδίας για 24 ώρες το 24ωρο και να αποδίδουν σαν ελβετικό ρολόι. Κάποια στιγμή το κακό θα γινότανε και δυστυχώς έτυχε να γίνει σε εμάς.        Στην Ελλάδα δεν δεχόμαστε εύκολα την ήττα, αλλά εμείς στο μπάσκετ λέμε ότι σε έναν αγώνα δυο πράγματα μπορούν να συμβούν, ή να κερδίσεις ή να …ΜΑΘΕΙΣ. Ας ελπίσουμε να έχουμε μάθει πλέον από αυτήν την “ήττα-λάθος” αλλά και απο τις απίστευτες εμαφανίσεις της εθνικής, να επανεξετάσουμε και να λειτουργήσουμε διαφορετικά στην ομοσπονδία, να οργανωθούμε ακόμα περισσότερο και ακόμα πιο ειδικά σε ότι έχει σχέση με την εθνική γυναικών αλλά και το γυναικείο πρωτάθλημα.    
Και θα σταθώ περισσότερο στην εκτίμησή μου στο ότι μικρή έχει σημασία το ότι κάποιος έκανε ένα ανθρώπινο λάθος, διότι ακόμα κι αν σαν εθνική προχωρούσαμε, χωρίς να παραγνωρίζω το μέγεθος της επιτυχίας, απλά θα φουσκώναμε απο απίστευτη υπερηφάνεια αλλά δεν θα είχαμε λύσει τα μεγάλα προβλήματα του γυναικείου. Διότι μεγαλύτερη σημασία για μένα έχει τα κορίτσια να παίζουν σε ένα αξιόλογο πρωτάθλημα με 4 καλές ξένες που ανεβάζουν το επίπεδο όπως ακριβώς και στους άντρες.     Μεγαλύτερη σημασία έχει οι ομάδες του πρωταθλήματος να είναι οικονομικά υγιείς, με πρωτάθλημα που δείχνει η τηλεόραση και οργάνωση σωματείων που προσφέρουν τα μέγιστα στις αθλήτριες. Μεγαλύτερη σημασία έχει η ομοσπονδία να αρπάξει τα πανύψηλα κοριτσάκια της επαρχίας και με κάποιες υποτροφίες σε ιδιωτικά σχολεία να τα φέρει στο μπάσκετ αντί να μας τα τραβάει το βόλλευ. Πιο μεγάλη σημασία έχει αν καταφέρουμε να έχουμε, για αρχή τουλάχιστον, μια ομάδα στην ευρωλίγκα και κάνα δυο στο eurocup .     Να μπορούμε να έχουμε άμεση βοήθεια από ομογενείς παίχτριες που έχουν το δικαίωμα να παίξουν και να βοηθήσουν την εθνική μας ομάδα όπως πολύ πρόσφατα πήρε μέσα σε μια εβδομάδα την Ελληνική ιθαγένεια ο Ντόρσει ενώ στις γυναίκες επί πολλά, πάρα πολλά χρόνια δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο. Αυτά έχουν σημασία.     Τότε θα μπορούμε να ξαναπάμε σε ευρωμπάσκετ και να μην έχουμε την ανάγκη καμίας ισοβαθμίας και εν γένει να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε αυτά που μας αναλογούν κι ακόμα περισσότερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η ομάδα έδειξε ότι αξίζει προσοχής, αξίζει καλύτερης οργάνωσης, αξίζει συνέχειας και είμαι πολύ περήφανος που υπήρξα προπονητής αυτής της ομάδας, με αυτές τις υπέροχες παίχτριες ως ταλέντα με τέτοια ψυχή, αλλά και συνεργάτης σε αυτό το περίφημο τεχνικό team .

Η εξήγηση του Τζόρτζη Δικαιουλάκου στο Blog του! “Άλλα είναι τα μεγάλα προβλήματα…” Read More »

Δικαιουλάκος: «Δεν μας πίστευε κανείς!»

 

Πανάξια χαρακτήρισε ο Τζώρτζης Δικαιουλάκος τη νίκη της Εθνικής επί της Τσεχίας, λέγοντας πως το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έχει υποτάξει μεγάλες δυνάμεις για να φτάσει σε αυτή τη φάση της διοργάνωσης. 

Αναλυτικά όσα είπε ο Τζώρτζης Δικαιουλάκος
«Πολλά συγχαρητήρια στα κορίτσια. Έχουν έρθει εδώ χωρίς να τις πιστεύει κανείς και έχουν υποτάξει μεγάλες δυνάμεις, μεγάλα ονόματα. Η Τσεχία δεν είναι μικρό όνομα στο παγκόσμιο μπάσκετ και ουσιαστικά με αυτή τη νίκη που κάναμε την πετάξαμε απ’ έξω. Στο πρώτο ημίχρονο ό,τι και να κάναμε ήταν αντίθετο με αυτά που είχαμε πει. Ήμασταν εντελώς εκτός πλάνου. Οι Τσέχες στο πρώτο ημίχρονο σκόραραν 25 πόντους από δικά μας λάθη. Είπαμε ότι αυτό δεν γίνεται. Δεν μπορεί η Γαλλία να μας βάζει σε όλο το ματς 50 πόντους και η Τσεχία 48 σε ένα ημίχρονο. Με αυτή τη λογική μπήκαμε και με το γεγονός ότι θα πρέπει να πάψουμε να διαμαρτυρόμαστε στους διαιτητές γιατί αυτό μας έφερνε εκνευρισμό και άλλοθι, έστω και αν είχαμε δίκιο σε κάποια σημεία. 

 

 

Δεν μπορείς ποτέ να κάθεσαι να διαμαρτύρεσαι στους διαιτητές και να χάνεις το μυαλό σου. Παρότι στο δεύτερο ημίχρονο θα μπορούσαμε να έχουμε πολλές διαφωνίες με τους διαιτητές και πολύ εκνευρισμό, δεν ασχοληθήκαμε. Είχαμε το μυαλό μας στο δικό μας πλάνο στην άμυνα. Κλειδί ήταν ότι το σημείο που οι Τσέχες έπαιζαν χωρίς σουτέρ και το γυρίσαμε στη ζώνη. Εκεί πήραμε αρκετές μπάλες και καλύψαμε τη διαφορά, ενώ στην επίθεση σημαδέψαμε πολύ τις παίκτριες που είχαν μις ματς. Επίσης είχαμε πολύ καθαρό μυαλό στο τελευταίο ενάμισι λεπτό. Διαφορετικό μπάσκετ παίζεται στα 38 πρώτα λεπτά και διαφορετικό στα τελευταία δύο λεπτά που δεν χωράνε λάθη. Πήραμε τη νίκη πανάξια».

Από την πλευρά της, η Αφροδίτη Κοσμά είπε: «Στο πρώτο ημίχρονο δεν παίξαμε καθόλου καλά στην άμυνα. Δεχτήκαμε 48 πόντους και αυτό ήταν πολύ άσχημο. Προχθές με τη Γαλλία τόσους δεχτήκαμε σε όλο τον αγώνα. Μπήκαμε στα αποδυτήρια και είπαμε ότι ο αντίπαλός μας δεν μπορεί να σκοράρει παραπάνω. Δεν έπρεπε να σκοράρει άλλο και ειδικά από δικά μας λάθη. Και έτσι έγινε. Δεχτήκαμε μόνο 23 πόντους, αυτό έδωσε αυτοπεποίθηση στην επίθεσή μας και πήραμε τη νίκη». 

Δικαιουλάκος: «Δεν μας πίστευε κανείς!» Read More »

Ήττα από Κίνα – Ο απολογισμός του Δικαιουλάκου (PICS)

 

Η Εθνική Γυναικών αποχαιρετά την Ασία με μία ακόμη ήττα, την τρίτη σε ισάριθμους αγώνες, απέναντι στην Κίνα (86-67).

 

Η ελληνική ομάδα προσπάθησε, ακολούθησε το ρυθμό ως το ημίχρονο (36-35) με τις Κινέζες να χτίζουν μια διαφορά στο τρίτο δεκάλεπτο και να τη διευρύνουν στο τέταρτο. Η Εθνική Κίνας, η οποία προετοιμάζεται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, βρήκε σύμμαχο τα σουτ πίσω από τα 6μ75, μετρώντας 13/28, ενώ εκμεταλλεύτηκε και τα περισσότερα από τα 15 λάθη στα οποία υπέπεσε η Ελλάδα.

 

Δεκάλεπτα: 27-19, 9-16, 26-17, 24-15

 

Η σύνθεση της ελληνικής ομάδας: Σταμολάμπρου 6, Μουλή 2, Δημητράκου 20, Χατζηγιακουμή 3, Τάρλα, Σπαθάρου 3, Λύμουρα 6, Σωτηρίου 2, Κοσμά 6, Σκιαδοπούλου, Σπανού 19

 

Ο ομοσπονδιακός προπονητής, Τζώρτζης Δικαιουλάκος, τόνισε: «Αυτή η χρονιά ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη για εμάς. Μέσα από τα φιλικά που δώσαμε βγάλαμε συμπεράσματα για το τι πρέπει να κάνουμε, αλλά και το τι δεν πρέπει να κάνουμε στο δικό μας μεγάλο ραντεβού, που είναι το Ευρωμπάσκετ 2015. Σε αντίθεση με άλλες χρονιές, που προετοιμαζόμασταν για επίσημους αγώνες, φέτος θέλαμε να δούμε τις αδυναμίες μας, να κάνουμε λάθη, για να δούμε πως μπορούμε να τα καλύπτουμε στο παρκέ, να βρίσκουμε λύσεις.

 

Δεν είμαστε έτοιμοι σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστούμε ομάδες που προετοιμάζονται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά αυτοί οι αγώνες έτσι κι αλλιώς δεν έγιναν και με αυτό το σκοπό. Κάποιες φορές καταφέραμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, παλέψαμε, είδαμε πράγματα που θέλαμε και συνεχίζουμε. Κλείνοντας αυτό τον κύκλο των φιλικών αγώνων, μιλήσαμε με τα κορίτσια, τους είπαμε κάποια πράγματα που θα πρέπει να κάνουν όλη τη χρονιά, όντας και στο σύλλογό της η καθεμία, έτσι ώστε να παρουσιαστούμε όσο το δυνατόν πιο έτοιμες και όπως πρέπει για το Ευρωμπάσκετ του 2015».

 

 

 

Ήττα από Κίνα – Ο απολογισμός του Δικαιουλάκου (PICS) Read More »

Συνεχίζει τις δοκιμές η Εθνική Γυναικών, 2η “φιλική” ήττα στη Λετονία

 

Ούτε στην δεύτερη αναμέτρηση επί Λετονικού εδάφους δεν τα κατάφερε η Εθνική μας ομάδα των Γυναικών, αφού ηττήθηκε εκ νέου με 74-57.

Ο Τζώρτζης Δικαιουλάκος μοίρασε το χρόνο συμμετοχής στις παίκτριες του, με την Σπανού να είναι η πρώτη σκόρερ με 14 πόντους. Οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν και πάλι την Τρίτη (26/05) στην Ριγα, στις 7.30μ.μ.

Δεκάλεπτα: 18-10, 34-31, 55-44, 74-57.

Λετονία: Ταμάνε 4, Εγκλίτε Ζ. 9(2), Λιεπκάλνε 7(1), Πριέντε 4, Πούτνινα 4, Γιακομπσόνε 1, Μέλνικα 8, Κούλιτε 2, Σιλαράγια 9(2), Βεϊνμπέργκα 10(3), Λάκσα, Έγκιλτε Μπ. 16(1).
Ελλάδα (Δικαιουλάκος): Σταμολάμπρου, Τζεγιαννάκη 2, Δημητράκου 13(1), Χατζηνικολάου 6, Χριστινάκη 8, Καλτσίδου 2, Γλυνιαδάκη 5, Λύμουρα, Σωτηρίου 2, Φασούλα 2, Σπυριδοπούλου 3(1), Σπανού 14(1).

Συνεχίζει τις δοκιμές η Εθνική Γυναικών, 2η “φιλική” ήττα στη Λετονία Read More »

Ικανοποιημένος ο Δικαιουλάκος

Η Εθνική Γυναικών έχασε στο πρώτο φιλικό που έδωσε με τη Λετονία αλλά έπεσε μαχόμενη και ο Τζώρτζης ΔΙκαιουλάκος εξέφρασε την ικανοποίηση για την προσπάθεια των παικτριών του.

 

«Είμαι ικανοποιημένος από τα κορίτσια και την προσπάθεια τους. Έχουν ανταποκριθεί πολύ καλά όλες αυτές τις μέρες της προετοιμασίας. Παίξαμε με μια ομάδα, τη Λετονία που προετοιμάζεται για τα προκριματικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και θέλει να περάσει στα τελικά. Τα νέα κορίτσια ανταποκρίνονται. Συνεχίζουμε τη δουλειά, έχουμε δρόμο μπροστά μας», τόνισε ο ομοσπονδιακός κόουτς.

 

Ικανοποιημένος ο Δικαιουλάκος Read More »

LivePlus: Ελλάδα-Λετονία, Γυναίκες

 

Η Εθνική Γυναικών αντιμετωπίζει την Λετονία και το πρώτο από τα τρία φιλικά που θα δώσει η «γαλανόλευκη» μπορείτε να το παρακολουθήσετε μέσω live streaming.

Πατήστε εδώ και δείτε «ζωντανά» την αναμέτρηση της Εθνικής Γυναικών.    

LivePlus: Ελλάδα-Λετονία, Γυναίκες Read More »

Αναχωρεί για Λετονία η Εθνική Γυναικών

 

Για την Λετονία αναχωρεί αύριο (24/5/2014) η Εθνική Ομάδα των Γυναικών. Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα στην Ρίγα θα παίξει τρία φιλικά παιχνίδια (25-26-27/05) με την Εθνική Ομάδα της Λετονίας.

 

Ο Ομοσπονδιακός Προπονητής, Τζώρτζης Δικαιουλάκος, πήρε στην αποστολή τις: Άννα Νίκη Σταμολάμπρου, Θεώνη Τζεγιαννάκη, Ζωή Δημητράκου, Όλγα Χατζηνικολάου, Ελεάννα Χριστινάκη, Στέλλα Καλτσίδου, Κατερίνα Γλυνιαδάκη, Λολίτα Λύμουρα, Κατερίνα Σωτηρίου, Μαριέλα Φασούλα, Άννα Σπυριδοπούλου, Άρτεμις Σπανού….

 

Αναχωρεί για Λετονία η Εθνική Γυναικών Read More »