Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

δορκοφικης

Υπέγραψε ο Δορκοφίκης – Οι πρώτες δηλώσεις του

Ο Περικλής Δορκοφίκης υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Πανελευσινιακό και στις πρώτες του δηλώσεις έδειξε έτοιμος για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του. Αναλυτικά οι «Σταχυοφόροι» αναφέρουν:

  «Ολοκληρώθηκε και το τυπικό μέρος της απόκτησης του Περικλή Δορκοφίκη από τον Πανελευσινιακό αφού την Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014 υπέγραψε το συμβόλαιο συνεργασίας του με την ομάδα.

 

Το νέο απόκτημα των «σταχυοφόρων», με πρώτες δηλώσεις του στο επίσημο portal ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του Συλλόγου και εξέφρασε την χαρά του για την συνεργασία του με τον Πανελευσινιακό.

 

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον Πανελευσινιακό. Ευχαριστώ πολύ τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Φιλίππου αλλά και τον team managerκ. Θανάση Κριεκούκη και πιστεύω πως θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία».

 

Ο έμπειρος σέντερ μίλησε επίσης και για τον προπονητή της ομάδας Γιώργο Σκαραφίγκα που αν και γνωρίζονται αρκετά χρόνια αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα συνεργαστούν.

 

«Με το Γιώργο Σκαραφίγκα δεν έχουμε δουλέψει μαζί αλλά τον γνωρίζω προσωπικά. Είναι ένας άνθρωπος που είναι πολλά χρόνια στον χώρο. Ξέρω ότι έχει πολύ μεγάλη ιστορία γενικότερα και ειδικότερα στην ομάδα της Ελευσίνας που κατάφερε και την έχει φτάσει από τις μικρότερες κατηγορίες μέχρι την Α1. Ξέρω τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο δουλειάς του και πιστεύω πως θα έχουμε μια πολύ καλή χρονιά και συνεργασία».

 

Υπέγραψε ο Δορκοφίκης – Οι πρώτες δηλώσεις του Read More »

Στον Πανελευσινιακό ο Δορκοφίκης

Ο Πανελευσινιακός συνεχίζει τη μεταγραφική ενίσχυσή του και το νέο απόκτημά του είναι ο Περικλής Δορκοφίκης. Η ομάδα του Γιώργου Σκαραφίγκα ανακοίνωσε την απόκτηση του έμπειρου φόργουορντ – σέντερ. Αναλυτικά:

  «Η Διοίκηση του Πανελευσινιακού ανακοινώνει ότι ο έμπειρος power forward (2,07 μ. ύψος) Περικλής Δορκοφίκης υπέγραψε κι ανήκει πλέον στο δυναμικό της ομάδας. Ο πρώην διεθνής της Εθνική Ομάδας Ανδρών και μέλος της Εθνικής Κ20 στο Ευρωμπάσκετ 2000 έρχεται να δώσει το δικό του στίγμα στη νέα ομάδα του Πανελευσινιακού.

 

Ο Περικλής Δορκοφίκης ξεκίνησε την καριέρα του από την ομάδα του Περιστερίου, αγωνίστηκε στην Ολυμπιάδα Πατρών, στον Ολυμπιακό, στην ΑΕΚ και στο Ρέθυμνο ενώ είχε δύο σεζόν στην Ιταλία με την Αβελίνο και τη Ρετζιάνα. Την περυσινή σεζόν αγωνίστηκε στον Ηλυσιακό με μέσο όρο 6,21 πόντους σε 24 αγώνες.

 

Η οικογένεια του Πανελευσινιακού καλωσορίζει τον Περικλή Δορκοφίκη κι εύχεται να δώσει στη νέα σεζόν μεγάλες συγκινήσεις στους φίλους και στους φιλάθλους της ομάδας!».

 

Στον Πανελευσινιακό ο Δορκοφίκης Read More »

Λιόγας: «Μπορούσαμε να νικήσουμε»

Ο Δημήτρης Λιόγας είδε τον Ηλυσιακό να χάνει στον πόντο στα Τρίκαλα και τόνισε ότι η ομάδα του θα μπορούσε να φύγει νικήτρια από τη θεσσαλική πόλη.

 

«Συγχαρητήρια στα Τρίκαλα και τον κόουτς για την νίκη και την προσπάθεια που κάνουν. Είχαμε δύο στόχους σήμερα. Ο ένας ήταν να κερδίσουμε το παιχνίδι και ο δεύτερος αν δεν το καταφέρναμε αυτό να κρατήσουμε την διαφορά από το πρώτο ματς. Πιστεύω πως η ομάδα μου θα μπορούσε να φύγει νικήτρια από το γήπεδο και νομίζω ότι ήταν λάθος που δεν κοουτσάρισα την ομάδα μου στα δύο τελευταία λεπτά (δέχτηκε δεύτερη τεχνική ποινή). Δεν εννοώ ότι η διαιτησία έπαιξε κάποιο ρόλο αλλά θεωρώ ότι ήταν υπερβολική η πρώτη τεχνική ποινή που δέχτηκα και εγώ και ο κόουτς των Τρικάλων. Όσον αφορά το παιχνίδι θεωρώ ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξαν κάποια λάθη που κάναμε στην αρχή του 3ου δεκαλέπτου, τα Τρίκαλα είχαν μπει αποφασισμένα και εμείς δεν είχαμε το μυαλό μας συγκεντρωμένο και κάναμε κάποια εύκολα λάθη. Θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου που πολεμάνε μέχρι το τέλος και είναι πραγματικοί μαχητές. Πιστεύω ότι ήταν ένα εξαιρετικό παιχνίδι για τις δύο ομάδες. Ελπίζω στο τέλος να σωθούν και οι δύο», είπε ο κόουτς του Ηλυσιακού.

 

Ο Περικλής Δορκοφίκης από την πλευρά του επισήμανε: «Συγχαρητήρια στα Τρίκαλα για την πολύ ωραία εμφάνιση και νίκη που πέτυχαν. Νομίζω ότι ήταν ένα μεγάλο παιχνίδι για όλους όσους το παρακολούθησαν απ’ έξω. Μας αφήνει μία πικρία το γεγονός ότι φτάσαμε τόσο πολύ κοντά στην νίκη αλλά κάναμε πολλά λάθη αβίαστα και δώσαμε στα Τρίκαλα την ευκαιρία να παίξουν το δικό τους παιχνίδι, να βγουν στον αιφνιδιασμό και να βάλουν πολλούς πόντους. Από την στιγμή που δεν καταφέραμε να κερδίσουμε το παιχνίδι είχαμε δεύτερο στόχο στο μυαλό μας να κρατήσουμε την διαφορά και τουλάχιστον αυτό το καταφέραμε. Συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους εδώ στα Τρίκαλα γιατί πραγματικά θυμίζει παλιές καλές εποχές η ατμόσφαιρα και ο κόσμος είναι καλό που συνεχίζει και στηρίζει την ομάδα. Είναι κάτι που το αξίζουν τα παιδιά της ομάδας που μάχονται καθημερινά για να κάνουν τους πάντες χαρούμενους»

 

Λιόγας: «Μπορούσαμε να νικήσουμε» Read More »

O…κόουτς Δορκοφίκης

Ο Ηλυσιακός πήρε βαθιά ανάσα κερδίζοντας τον Κολοσσό Ρόδου και ο Περικλής Δορκοφίκης μίλησε για το πάθος που είχε η ομάδα του, ενώ αποκάλυψε τι θέλει να κάνει μόλις κρεμάσει τα παπούτσια του. Μιλώντας στην ιστοσελίδα του ΠΣΑΚ ο έμπειρος φόργουορντ – σέντερ είπε:

  Περικλή, που θεωρείς ότι κρίθηκε το παιχνίδι με τον Κολοσσό;   ‘’Νομίζω ότι κρίθηκε καθαρά, στο ότι το θέλαμε πάρα πολύ. Ήταν τελικός για μας και δείξαμε αποφασιστικότητα. Είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα και δεν αφήσαμε περιθώρια στον Κολοσσό, να πιστέψει ότι μπορεί να νικήσει‘’.   Πιστεύεις ότι η εικόνα του Ηλυσιακού στον δεύτερο γύρο, θα είναι διαφορετική; ‘’Σίγουρα παίζουν ρόλο πάρα πολλοί παράγοντες. Εμείς δουλεύουμε καθημερινά και στόχος μας είναι να βελτιωνόμαστε και μάλιστα όσο πιο γρήγορα γίνεται. Θέλω να πιστεύω και εύχομαι, ότι θα παρουσιαστούμε καλύτεροι στον δεύτερο γύρο‘’.   Έχεις αποφασίσει πότε θα σταματήσεις το μπάσκετ; ‘’Δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Μου αρέσει πάρα πολύ το μπάσκετ και το αγαπώ. Παίζω από 7 ετών και είναι κάτι που με γεμίζει. Όσο νιώθω τη φλόγα μέσα μου, θα συνεχίσω να παίζω. Αν συμβεί το αντίθετο, τότε θα σταματήσω‘’.   Υπάρχει περίπτωση να ασχοληθείς με την προπονητική; ‘’Η αλήθεια είναι, ότι κάνω πάρα πολλές σκέψεις. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα πιο έντονα αλλά δεν ξέρω ακόμα. Θέλω να μείνω στο χώρο. Μου έχει προσφέρει πάρα πολλά‘’.

O…κόουτς Δορκοφίκης Read More »

Λιόγας: «Βελτιωνόμαστε, θα έρθουν οι νίκες»

 

Ο Ηλυσιακός έκανε την ανατροπή στη Χχλκίδα αλλά δεν μπόρεσε να την ολοκληρώσει και ο Δημήτρης Λιόγας είπε:

 

«Συγχαρητήρια στην Χαλκίδα. Είναι πάντα ευχάριστο να επιστρέφω εδώ έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις, καθώς ήμουν προπονητής για τρία χρόνια, ενώ βρέθηκα αντιμέτωπος με τον φίλο μου Άρη Λυκογιάννη, και με τον άλλο φίλο μου τον Θωμά Νίκου. Ήμασταν άτυχοι στο ότι ο Ίκαρος άλλαξε προπονητική κατεύθυνση, καθώς τώρα παίζουν διαφορετικά με έμφαση στην άμυνα. Θεωρώ κλειδί το γεγονός πως ο Ίκαρος είχε 8/13 τρίποντα στο πρώτο μέρος. Στο δεύτερο αντιδράσαμε, δείξαμε μεγάλη καρδιά και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα και την ψυχή των παικτών μου. Θα μπορύσαμε να είχαμε νικήσει, καθώς είχαμε μια καλή επιλογή στο τέλος από τον Σμιθ. Είναι το δεύτερο ματς που χάνουμε εκτός έδρας στο τελευταίο σουτ. Η ομάδα μου βελτιώνεται και αν συνεχίσει να δουλεύει σκληρά θα φέρει τα αποτελέσματα που χρειάζεται για να μείνει στην κατηγορία. Θεωρώ ότι και οι δύο ομάδες αξίζουν κάτι παραπάνω, αλλά για τον Ίκαρο θα μιλήσει ο κόουτς Λυκογιάννης. Έχουμε άπειρους παίκτες και μόνο δύο έμπειρους τον Δορκοφίκη και τον Καυκή, καθώς ο Χατζής δεν έπαιξε σήμερα., Οι Αμερικανοί μας δεν έχουν εμπειρία στην Ευρώπη και κάθε μέρα προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι».

 

Ο Περικλής Δορκοφίκης συμπλήρωσε. «Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ίκαρο, αλλά και στην δική μου ομάδα. Δεν ήταν τελικός, αλλά από μόνοι μας το βλέπαμε ως τέτοιο. Θα βγαίναμε διπλά νικητές, αν κερδίζαμε το ματς. Διαχειριστήκαμε πολύ καλά τα προβλήματα που μας έβαλε στο παρκέ ο Ίκαρος. Αντιδράσαμε στο δεύτερο μέρος και γυρίσαμε το ματς. Ο δεύτερος στόχος και δεν το κρύβουμε ήταν να χάσουμε με όσο το δυνατόν μικρότερη διαφορά, γιατί ακόμα κι ένας πόντος στο πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Α1, μπορεί αν σε «σώσει».

 

Λιόγας: «Βελτιωνόμαστε, θα έρθουν οι νίκες» Read More »

Δορκοφίκης: “Δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε”

Ο Περικλής Δορκοφίκης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του Ηλυσιακού για την θετική εμφάνιση που πραγματοποίησε η ομάδα του.

“Το γεγονός ότι μέχρι το 35’ κοντράραμε τον Ολυμπιακό τα λέει όλα. Πιστεύω ότι πήγαμε καλά και δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε”, είπε ο Δορκοφίκης και πρόσθεσε:

“Απέναντι σε τόσο ισχυρές ομάδες φαίνονται και οι αδυναμίες αλλά και οι δυνατότητες σου. Εμείς, εν όψει του ματς με την Ελευσίνα, πρέπει να δουλέψουμε πάνω στις αδυναμίες μας, ώστε να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μία δύσκολη έδρα. Η ομάδα δουλεύει καλά και αυτό φαίνεται”.

Δορκοφίκης: “Δείξαμε τι μπορούμε να κάνουμε” Read More »

Δορκοφίκης διετίας στον Ηλυσιακό

O σχεδιασμός στον Ηλυσιακό προχωρά και περιλαμβάνει και τον Δορκοφίκη. Μετά από συνάντηση του ατζέντη του παίκτη με τους ανθρώπους της Αθηναικής ομάδας, συμφωνήθηκε ο 33χρονος φόργουορντ να συνεχίσει για ακόμα δύο χρόνια στα Ιλίσια. Δεν έπεσαν υπογραφές, κα΄τι όμως που αναμένεται να γίνει τις επόμενες μέρες.

Δορκοφίκης διετίας στον Ηλυσιακό Read More »

Ο Δορκοφίκης, το τρίποντο και η… ωραία πεταλούδα!

 

Ο Περικλής Δορκοφίκης ήταν αυτός που με τρίποντο χάρισε στον Ηλυσιακό τη νίκη – «χρυσάφι» επί του Πανελευσινιακού. Μιλώντας στην ιστοσελίδα της αθηναικής ΚΑΕ, ο έμπειρος φόργουορντ εξήγησε τον… πρωτότυπο πανηγυρισμό του και αφιέρωσε τη νίκη στη μόλις 9 μηνών κόρη του η οποία ήταν στο γήπεδο.

 

«Δεν τρελάθηκα ξαφνικά και έκανα αυτά τα κόλπα μετα χέρια μου… «Έπαιζα» το… μια ωραία πεταλούδα κι έψαχνα με τα μάτια μου να βρω τη μικρή για να με δει και να μου χαμογελάσει», τόνισε ο «χαζομπαμπάς» Δορκοφίκης, που έχει αποφασίσει να δώσει στη μικρή το όνομα Καλλίστη.

 

Όσο για το αν θυμάται κάποιο ακόμη νικητήριο σουτ στην καριέρα του…: «Ναι… Και ήταν πάλι με προπονητή τον κ. Ζευγώλη. Στον Ιωνικό ΝΦ σε ένα ματς με το Περιστέρι. Μάλιστα αυτό του ψιθύρισα στο τέλος όταν πανηγυρίζαμε».

 

Τι ένιωσε όταν πήρε τη μπάλα στα χέρια του από την ασίστ του Νίκου Χατζή και την έστειλε στο καλάθι; «Η αλήθεια είναι ότι τρόμαξα με τον εαυτό μου γιατί την ώρα που πήρα τη μπάλα ένιωθα απόλυτα ήρεμος. Σαν αν ήμουν στην προπόνησηγια να μην πω σαν να έπαιζα μονάκι… Γι’αυτό και μόλις έκανα το σουτ ήμουν 99% σίγουρος ότι θα μπει. Όταν μπήκε δε, ένιωσα ανακούφιση, χαρά και αμέσως μετά έτρεξα στην άμυνα αφού είχε πολύ χρόνο ακόμη το ματς».

 

Ό «Πέρι» είχε και κάτι άλλο να πει: «Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους που ανήκουν στην οικογένεια του Ηλυσιακού γιατί καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες. Πιο πολύ όμως θέλω να πω ένα ευχαριστώ και χίλια μπράβο στους συμπαίκτες μου γιατί βλέπω το μόχθο τους κάθε μέρα στις προπονήσεις. Μπράβο και στον κόσμο που έπειτα από ένα διάστημα στο οποίο υπήρχε μουρμούρα από την εξέδρα, που επηρέαζε πολύ τα νέα παιδιά, τώρα βρίσκεται σαράντα λεπτά στο πλάι μας και τον ευχαριστούμε. Μας δίνει μεγάλη δύναμη».

Ο Δορκοφίκης, το τρίποντο και η… ωραία πεταλούδα! Read More »

Δορκοφίκης: «Παλικαρίσια νίκη»

Ο Ηλυσιακός πέτυχε τη δεύτερη σερί νίκη του, κερδίζοντας τον ΚΑΟΔ στη Δράμα.Ο Περικλής Δορκοφίκης, μιλώντας στην ιστοσελίδα της ΚΑΕ, μίλησε για το διπλό της ομάδας του και τη συνέχεια.

 

«Ήταν μία παλικαρίσια νίκη, τόσο γιατί επετεύχθη σε μία έδρα που δύσκολα περνάει κάποια ομάδα αλλά και γιατί για δεύτερο σερί ματς, γυρίζουμε τον αγώνα στα τελευταία λεπτά, κάτι που δείχνει ψυχικά αποθέματα. Για να αποκτήσει ωστόσο μεγάλη αξία αυτό τοαποτέλεσμα πρέπει να πάρουμε τη νίκη κόντρα στο Περιστέρι αλλά και εναντίον της Καβάλας την μεθεπόμενη αγωνιστική», τόνισε ο Δορκοφίκης και συνέχισε: «Με τις νίκες μας δείχνουμε πως δεν σημαδεύουμε κάποια ματς αλλά τα χτυπάμε όλα. Πιστεύουμε στους εαυτούς μας, είμαστε μια παρέα εντός κι εκτός παρκέ και αυτό φαίνεται».

 

Όσο για τον κόσμο; «Ξέρω πως τοΣάββατο οι Ιλισιώτες θα γεμίσουν το γήπεδο. Θέλω όμως να ζητήσω κάτι: Επειδή τανέα παιδιά επηρεάζονται πολύ από την εξέδρα, θέλω ο κόσμος να μας στηρίξει από τοπρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο ανεξάρτητα με το τι θα γράφει το ταμπλόσε κάποια στιγμή του αγώνα. Τους θέλουμε διαρκώς δίπλα μας», είπε ο Δορκοφίκης.

 

Ενσωματώνονται Γκάρισον, Ράιλι

 

Ο Γιώργος Ζευγώλης θα έχει από τη Δευτέρα (14/1) στη διάθεση του τους Γκάρισον, Ράιλι, ενώ ελπίζει πως ο Γιώργος Αποστολίδης θα είναι σε θέση να προπονηθεί, παρά την οξεία αμυγδαλίτιδα που τον ταλαιπωρεί με αποτέλεσμα να μην αγωνιστεί ούτε δευτερόλεπτο στο ματς με τον ΚΑΟΔ, όπως και ο Αλέξης Σπανός που υποφέρει από ίωση.

Δορκοφίκης: «Παλικαρίσια νίκη» Read More »

VideoPlus: Καβάλα – Ηλυσιακός, οι δηλώσεις

Ο Ηλυσιακός πήρε μεγάλο διπλό στην Καβάλα (66-68) στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Α1. Δείτε στο παρακάτω βίντεο τις δηλώσεις των δύο προπονητών, Κρις Χουγκάζ και Δημήτρεη Παπανικολάου, αλλά και των Χριστόφορου Στεφανίδη, Περικλή Δορκοφίκη.

 

VideoPlus: Καβάλα – Ηλυσιακός, οι δηλώσεις Read More »