Κιλπάτρικ: «Κάποιοι παίκτες θα φύγουν»
«Καμπανάκι» έκρουσε ο Σον Κιλπάτρικ αναφορικά με το πρόγραμμα της Basket League.
«Καμπανάκι» έκρουσε ο Σον Κιλπάτρικ αναφορικά με το πρόγραμμα της Basket League.
Την απορία του αναφορικά με τις εξελίξεις στα φετινά πλέι οφ της Betshop Βasket league εξέφρασε ο Σον Κιλπάτρικ με ανάρτηση του στο twitter.
Ο Αμερικάνος γκαρντ του Παναθηναϊκού με σχετικό tweet, αναρωτιέται για το τι θα γίνει τελικά με την πορεία των πλέι οφ μετά τις τελευταίες εξελίξεις με την απόφαση της αθλητικού δικαστή.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει μετά τις σημερινές αποφάσεις, αναφορικά με τα πλέι οφ;».
Does anyone know what’s going on with some decision that happened today regarding the Greek playoffs? ?
— Sean Kilpatrick Jr (@SeanKilpatrick) 23 Μαΐου 2019
Ο Σον Κιλπάτρικ ξέσπασε κατά του Ολυμπιακού και του ΕΣΑΚΕ, μετά την απόφαση των «ερυθρολεύκων» να μην κατέβουν στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.
Ξέσπασμα Κιλπάτρικ: «Τόση φασαρία για να μην παίξετε;» (PIC) Read More »
Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται αύριο (23/4, 21:00) τη Ρεάλ Μαδρίτης… με την πλάτη στον τοίχο, μετά το 2-0 στην Ισπανία, για να μείνει ζωντανός στο κυνήγι της πρόκρισης στο φάιναλ φορ της Ευρωλίγκας.
Πιτίνο: «Δεν είναι θέμα χρημάτων, αλλά εκτέλεσης» (PICS) Read More »
Ο Σον Κιλπάτρικ μίλησε μετά την βαριά ήττα του Πανθηναϊκού από την Φενέρ και στάθηκε στην ένταση και την συγκέντρωση που δεν έδειξε η ομάδα του στο σημερινό παιχνίδι.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Νομίζω ότι όπως είπε ο προπονητής έπρεπε να ήμασταν σαν να μην υπάρχει αύριο. Κάναμε πολλά λάθη σε μία έδρα όπως αυτή δεν επιτρέπεται. Κάναμε τρελές πασες. Εγώ προσώπικα θέλω να είμαι επιθετικός και όσο το πετυχαίνω τόσο καλύτερο θα είναι για την ομάδα. Θέλω να έχω περισσότερο την μπάλα στα χέρια μου μετά από πικ εν ρολο. Το πιο σημαντικό είναι η νίκη, αλλά δεν το πετύχαμε και είναι απογοητευτικό. Ο Γκιστ είπε να παίξουμε με απόγνωση. Δεν είμαστε συγκεντρωμένοι πνευματικά εκτός έδρας, ούτε έχουμε ένταση. Ο αντίπαλος πήρε τα λάθη μας και έβαλε λέι απ και τρίποντα. Δεν μπορείς να κάνεις λάθη με την πρώτη ομάδα της βαθμολογίας και με ένα δύσκολο κοινό».
Κιλπάτρικ: «Έπρεπε να παίξουμε σαν να μην υπάρχει αύριο» Read More »
Για την αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Ζαλγκίρις (18/1 20:00 μίλησε ο Σον Κιλπάτρικ, ενώ αναφέρθηκε και στην προσωπική του απόδοση.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:
«Νιώθω καλά. Ξέρω ότι ο κόουτς μας προετοίμασε για ένα κρίσιμο παιχνίδι. Θέλω να βρίσκομαι με τους συμπαίκτες μου και να γίνομαι καλύτερος. Να μπουν νέα πράγματα στην ομάδα. Είμαστε έτοιμοι. Το πιο σημαντικό είναι πάρουμε την νίκη».
Για την απόδοσή του: «Απλά παίζω το παιχνίδι μου. Δεν μπορείς να βάλεις έξτρα πίεση γιατί πολλές φορές σε βάζει από κάτω. Απλά θέλω να είμαι μαζί με την ομάδα και να πάρουμε την νίκη».
Για την Ζαλγκίρις: Είναι δυνατή ομάδα, παίρνει ριμπάουντ. Έχει Αμερικανούς παίκτες που γνωρίζω. Το σημαντικό είναι να παλέψουμε και να ματσάρουμε την ενέργεία τους. Πρέπει να βάλουμε δύναμη. Θα είναι μία εχθρική ατμόσφαιρα αλλά θα μας προετοιμάσει για τα επόμενα παιχνίδια.
Για την Αθήνα: «Αγαπώ την Αθήνα. Είναι ωραία πόλη, το ίδιο και κόσμος. Αρέσει στην οικογένειά μου. Και σίγουρα έχει καλύτερο καιρό από την Νέα Υόρκη όπου τώρα χιονίζει».
Εντυπωσιακότερη πρεμιέρα δεν θα μπορούσε να φανταστεί ο Σον Κιλπάτρικ, που οδήγησε τον Παναθηναϊκό στην άνετη νίκη επί της Κύμης (62-87) στη Χαλκίδα. Ο νεοαποκτηθείς γκαρντ του «τριφυλλιού» έδειξε μέρος της κλάσης του σημειώνοντας 20 πόντους με εξαιρετικά ποσοστά ευστοχίας (7/11 εντός παιδιάς).
Τους οπαδούς του Παναθηναϊκού αποθέωσε ο Σον Κιλπάτρικ, στις δηλώσεις του κατά την άφιξή του στην Αθήνα.
Ηρθε ο Κιλπάτρικ και αποθέωσε τον κόσμο του ΠΑΟ! VIDEO Read More »
Ο Σον Κιλπάτρικ έστειλε το πρώτο του μήνυμα στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, τονίζοντας πως ανυπομονεί να παίξει σε ένα θρυλικό κλαμπ, κάτω από τις οδηγίες του Ρικ Πιτίνο.
Το μήνυμα του Κιλπάτρικ στους φίλους του ΠΑΟ – VIDEO Read More »