Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

Μίλωνας

Οπαδοί Πολυκράτη: μήπως να πάμε να παίξουμε στην Τουρκία;

 

«Καυστική» ανακοίνωση εξέδωσαν οι οπαδοί του Πολυκράτη, με αφορμή την απόφαση της ομοσπονδίας να κατακυρώσει το ματς της 4ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος στο Μίλωνα, υποβιβάζοντας τον σαμιώτικό σύλλογο… Σε αυτή καταλογίζουν ευθύνες για την αλλαγή της απόφασης στον πρόεδρο της ΕΟΚ Γιώργο Βασιλακόπουλο, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρουν ότι «…Μήπως θα έπρεπε ο πρόεδρος του Πολυκράτη να εξετάσει το ενδεχόμενο η ομάδα μας να αγωνιστεί στα εθνικά πρωταθλήματα της Τουρκίας»!!!

 

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσής τους αναφέρει:

«Μόλις διαβάσαμε με μεγάλη έκπληξη ότι ενώ χτες η ομοσπονδία μπάσκετ έβγαλε απόφαση ότι το ματς με τον Μίλωνα θα επαναληφθεί την Κυριακή 28/4/2013 και ώρα 13:00 (ανακοινώθηκε και επίσημα στο sait της ομοσπονδίας basket.gr) σήμερα η ομοσπονδία, αλλάζει με απόφαση σκάνδαλο την απόφαση της και κατοχυρώνει το ματς υπέρ του Μίλωνα για να σωθεί η Πεντέλη. Δυστυχώς επιβεβαιώνεται το χειρότερο σενάριο που κάποιοι δεν θέλουν του χρόνου να υπάρχουν πολλές ομάδες των νησιών στον όμιλο και θέλουν δυο ακόμα ομάδες της Αθήνας.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες των οπαδών του Πολυκράτη μέσα από την ομοσπονδία !!!! σήμερα πήγαν στο γραφείο του πρόεδρου της ομοσπονδίας κ. Βασιλακόπουλου ο δήμαρχος της Πεντέλης, ο πρόεδρος της Πεντέλης και ο πρόεδρος της ΕΣΚΑ. Εκεί σε κατ’ ιδίαν συνάντηση που είχαν μαζί του ο κ. Βασιλακόπουλος πήρε την απόφαση μόνος του να αναιρέσει την χθεσινή απόφαση όλης της ομοσπονδίας για επανάληψη του αγώνα και κατοχύρωσε το ματς υπέρ του Μίλωνα ώστε να σωθεί η Πεντέλη και ο Μίλωνας . Άλλο ένα τεράστιο σκάνδαλο συνέβη στον χώρο του Ελληνικού αθλητισμού, κάποιοι θέλουν μόνο ομάδες της Αθήνας στα εθνικά πρωταθλήματα !!!!

 

Εμείς ως μια ομάδα της παραμεθορίου , χωρίς δύναμη και χωρίς την δυνατότητα ο δήμαρχος μας να έρχεται σε επικοινωνία με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας ώστε να πιέζει καταστάσεις και να αλλάζονται αποφάσεις, θέτουμε το έξης ερώτημα: Μήπως θα έπρεπε ο πρόεδρος του Πολυκράτη να εξετάσει το ενδεχόμενο η ομάδα μας να αγωνιστεί στα εθνικά πρωταθλήματα της Τουρκιάς ??? Εκεί ίσως μας θέλουν ποιο πολύ άλλωστε στο επίμαχο παιχνίδι κάποιοι μας αποκάλεσαν και Τούρκους. Να ξέρετε κύριοι ότι ήδη ετοιμάζονται τεράστιες αντιδράσεις στο νησί μας και δεν θα το αφήσουμε έτσι αυτό . Δεν μπορεί κάνεις να στερήσει από την ομάδα μας την παραμονή που κέρδισε δικαία μέσα στο γήπεδο . Αυτό το σκάνδαλο δεν θα κουκουλωθεί και ούτε θα περάσει έτσι είμαστε αποφασισμένοι να φτάσουμε μέχρι εκεί που μπορούμε για να γίνει το σωστό
Σήμερα είναι ο Πολυκράτης , αύριο ποια νησιωτική ομάδα θα είναι στην θέση μας ????
Δεν γίνεται μια ομόφωνη απόφαση να αλλάζει με μια προσωπική απόφαση .
Περιμένουμε την αντίδραση του επισήμου Πολυκράτη .
οι φίλαθλοι του Α.Ο.ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ».

Οπαδοί Πολυκράτη: μήπως να πάμε να παίξουμε στην Τουρκία; Read More »

Κι άλλη γκέλα; Αλλαγή απόφασης για Πολυκράτη!

Αναδημοσιεύουμε το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας infobasket.gr για την αλλαγή απόφασης της ΕΟΚ για το παιχνίδι Πολυκράτη – Μίλωνα, όπου αρχικά πάρθηκε απόφαση επανάληψης του αγώνα και σήμερα ανατράπηκε αυτό και υποβιβάστηκε ο Πολυκράτης! Τα σχόλια δικά σας…

 

“Ούτε 24 ώρες δεν πέρασαν από την απόφαση αναφορικά με την επανάληψη του αγώνα του Πολυκράτη με τον Μίλωνα, και η ΕΟΚ κάνει «κωλοτούμπα» καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η Ομοσπονδία άλλαξε την απόφασή της και πλέον κατοχυρώνει το παιχνίδι υπέρ του Μίλωνα. Η απόφασή αυτή αλλάζει και τον βαθμολογικό… χάρτη καθώς υποβιβάζεται ο Πολυκράτης, ενώ αντίθετα ο Μίλωνας ανεβαίνει στην 8η θέση κάτι που σημαίνει ότι σώζεται!

 

Πρόκειται σίγουρα για μία εντυπωσιακή αλλαγή… πλεύσης απ’ την πλευρά της ομοσπονδίας μέσα μάλιστα σε λιγότερο από ένα 24ωρο κι ενώ είχε φροντίσει να ενημερώσει επισήμως μέσω ανακοίνωσης που αναρτήθηκε στο site της, ότι η αναμέτρηση θα επαναλαμβανόταν. Με ημερομηνία, με ώρα και με όλα τα… συναφή!

Το ερώτημα, βέβαια που γεννάται είναι τι προέκυψε σ’ αυτό το χρονικό διάστημα και απ’ το «ακυρώνει το τελικό αποτέλεσμα του επίδικου αγώνα», όπως αναφέρει το κείμενο της επιστολής που είχε στείλει η ομοσπονδία στους σαμιώτες (φωτό), φτάσαμε στην αλλαγή των δεδομένων; Ποια μέτρα και ποια σταθμά άλλαξαν τα δεδομένα, φέρνοντας τους πανηγυρισμούς στα στρατόπεδα του Μίλωνα και της Πεντέλης (που ευνοείται απ’ την αλλαγή αυτή) και τη γκρίνια στους ανθρώπους του Πολυκράτη;

Ήδη εξ’ όσων γνωρίζουμε οι σαμιώτες δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους γι’ αυτή την αλλαγή δεδομένων, που τους στέλνει στο τοπικό πρωτάθλημα. Κι αυτό διότι θεωρούν ότι τα πράγματα ήταν κάτι παραπάνω από ξεκάθαρα όσον αφορά την ένσταση του Μίλωνα, δεδομένου ότι απ’ την πρώτη στιγμή οι νεοσμυρνιώτες ζητούσαν την επανάληψη της αναμέτρησης κάτι που αναφέρεται και στο Φύλλο Αγώνα (βλέπε σχετική φωτό).

Τώρα, ωστόσο, βλέπουν ότι τα δεδομένα άλλαξαν και μάλιστα… εν μία νυκτί, γεγονός που τους κάνει ν’ αναρωτιούνται για το τι μεσολάβησε. Ποιοι παράγοντες έπαιξαν ρόλο ώστε αντί η παραμονή στην κατηγορία – τόσο για τους ίδιους, όσο και για το Μίλωνα – να παιχτεί εντός των γραμμών του παρκέ, παίχτηκε εντός κάποιας αίθουσας;”

Κι άλλη γκέλα; Αλλαγή απόφασης για Πολυκράτη! Read More »

Μαχαιρώθηκε Ολυμπιακός σε αγώνα… εφηβικού!

Ο ημιτελικός του εφηβικού πρωταθλήματος της ΕΣΚΑΝΑ μεταξύ του Μίλωνα και του Ολυμπιακού στιγματίστηκε από επεισόδια μεταξύ οπαδών που είχαν ως αποτέλεσμα ένας φίλος των Πειραιωτών να μαχαιρωθεί!

Λίγο πριν από την λήξη της αναμέτρησης (22/3) οπαδοί των ομάδων ήρθαν στα χέρια και υπήρξε γενική σύρραξη ενώ δυστυχώς δεν έλειψαν και οι τραυματισμοί, καθώς ένας φίλος του Ολυμπιακού μαχαιρώθηκε και μετέβη στο νοσοκομείο, ώστε να του προσφερθούν οι πρώτες βοήθειες. Ο αγώνας , όπως ήταν φυσικό μετά όσα προηγήθηκαν, διεκόπη, μιας και οι συνθήκες δεν επέτρεπαν πλέον την συνέχισή του. @superbasket.gr

Μαχαιρώθηκε Ολυμπιακός σε αγώνα… εφηβικού! Read More »