Η ΤΑΠΑ:

Η νέα ΕΚΠΟΜΠΗ είναι ΕΔΩ! Συντονιστείτε στο κανάλι μας στο YOUTUBE! 

πανταζης

Ο Απόλλων Καλαμαριάς τίμησε το χορηγό του

 

Ο Απόλλων Καλαμαριάς δείχνοντας τον σεβασμό του προς το πρόσωπο του Θανάση Πανταζή για το γεγονός πως την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο (2018-19) αποτελεί τον μεγάλο χορηγό της ανδρικής ομάδας μπάσκετ, τον τίμησε την Κυριακή (05/05) κατά την διάρκεια του ημιχρόνου στον εντός έδρας αγώνα κόντρα στον Αίαντα Ευόσμου. 

Ο Απόλλων Καλαμαριάς τίμησε το χορηγό του Read More »

Νέα σελίδα στο Γυναικείο του Άρη! Αναλαμβάνει ο Α.Πανταζής

 

Νέα σελίδα γύρισε το γυναικείο μπάσκετ του Άρη, αφού τη διαχείρισή του ανέλαβε επιτροπή με επικεφαλής τον Άγγελο Πανταζή.

Όπως ενημέρωσε ο Ερασιτέχνης: «Μια νέα εποχή αρχίζει για το τμήμα γυναικείου μπάσκετ του Συλλόγου.

Το τμήμα θα αναλάβει επιτροπή η οποία θα διαχειριστεί τις ομάδες ( γυναικείου μπάσκετ, νεανίδων και κορασίδων)  θα εργαστεί και θα ανταποκριθεί με συνέπεια στις απαιτήσεις που θα προκύψουν. Η επιτροπή αποτελείται από:

Γενικός Αρχηγός : Πανταζής Άγγελος

“Εφορος Γυναικείου α΄: Αντωνιάδης Γιώργος

Έφορος Γυναικείου β΄: Γιοβανούδης Βασίλης

Έφορος Νεανίδων α΄: Γιαννούσιος Αλέξανδρος

Εφορος Νεανiδων β΄: Κουτφετσούλης Φίλλιπος

Εφορος Κορασίδων α΄: Μπουντούκας Πλούταρχος

Εφορος Κορασίδων β΄: Αβρονιδάκης Νίκος

Ταμίες τμημάτων:  Σικαλίδης Γιάννης & Βαγιάνη Κατερίνα».

Νέα σελίδα στο Γυναικείο του Άρη! Αναλαμβάνει ο Α.Πανταζής Read More »

Παραίτηση “κόλαφος” του Γιάννη Φούφη από τον Σύνδεσμο Διαιτητών Θεσσαλονίκης στην επιστολή

Με μια επιστολή εναντίον της διοίκησης που έχει σταλεί σε όλους τους ρέφερι του συνδέσμου διαιτητών ο Γιάννης Φούφης ξεκαθαρίζει ότι παραιτείται από ταμίας του ΣΔΚΘ αναφέροντας τα εξής:  

«Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί τον τελευταίο καιρό στο Δ.Σ. του συνδέσμου, σας καταθέτω την παραίτηση μου από την ιδιότητα του ταμία, όχι όμως και από την θέση του μέλους που κατέχω στο Δ.Σ.

Οι λόγοι της παραίτησης μου περιγράφονται παρακάτω και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση ή διαστρέβλωση εξυπηρετώντας προσωπικά σας συμφέροντα.

– Εσείς κ. Πρόεδρε και οι στενοί σας συνεργάτες, με τις ενέργειες σας και τον αδιαφανή τρόπο λειτουργίας του συνδέσμου που έχετε επιλέξει, έχετε διχοτομήσει το Δ.Σ.

– Έχετε προσβάλει συνειδήσεις και προσωπικότητες αγνών και ανιδιοτελώς εργαζόμενων ανθρώπων όπως:

α/ Την γραμματέα του συνδέσμου , ως μη φιλικά προσκείμενη σε εσάς (κλονίζοντας την εμπιστοσύνη σας) διότι δεν απέκρυψε στην ουσία γεγονότα ακολουθώντας την πάγια τακτική σας όλα αυτά τα χρόνια, της αδιαφάνειας και της μυστικότητας.

β/ Τον κ. Στούμπο αποκαλώντας τον ανίκανο και επαναστάτη χωρίς αιτία, διότι διέπραξε το  έγκλημα της διαφωνίας.

γ/ Τον κ. Πανταζή αποκαλώντας τον στην ουσία τραμπούκο, καταθέτοντας 2 φορές πρόταση μομφής για πράγματα που δεν έχουν σχέση με την λειτουργία του συνδέσμου αλλά με προσωπικά σας γεγονότα…!!!!

δ/ Εμένα προσωπικά (αλλά και τους κ.κ. Πανταζή και Στούμπο), αποκαλώντας μας αντιπολίτευση του συνδέσμου στην γενική συνέλευση της ΟΔΚΕ, κλέφτη της αλληλογραφίας του συνδέσμου, ανθρωπάκο που σήκωσε ξαφνικά κεφάλι, απλό ταμία που θα πρέπει να είναι το εκτελεστικό όργανο και μόνο του Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα.

– Λειτουργείτε τον σύνδεσμο εσείς και οι συνεργάτες σας, αυταρχικά, χωρίς να ακολουθείτε την νομιμότητα και το καταστατικό του συνδέσμου.

– Αποστέλλετε μυστικές επιστολές προς τα ΜΜΕ κατά το δοκούν και όπως σας βολεύει χωρίς προγενέστερη ενημέρωση.

– Ενημερώνετε εμάς τους υπόλοιπους (κ.κ. Πανταζή, Στούμπο και εμένα), μόνο κατόπιν επιστολών που εσείς μας αναγκάζεται να στείλουμε, δεδομένου ότι δεν κάνετε Δ.Σ. έγκαιρα (και όταν βολεύει τους περισσότερους), παρά μόνο εσάς προσωπικά και τους στενούς σας συνεργάτες.

– Αποφασίζετε για λειτουργικά έξοδα συνδέσμου χωρίς να υπάρχει καμία απόφαση Δ.Σ. στα πρακτικά, παρά μόνο τηλεφωνική επικοινωνία – συμφωνία μεταξύ των λοιπών τριών συνεργατών σας. Παράδειγμα, η επιλογή του μαγαζιού για την εορταστική εκδήλωση του συνδέσμου και το κόστος αυτής. Μπήκατε στον κόπο να μας απαντήσετε με μια ανυπόστατη και τελείως λανθασμένη επιστολή (απορώ πως είναι δυνατόν να απαντάτε με αυτόν τον τρόπο δεδομένου ότι ο Γ.Γ. είναι δικηγόρος και θα έπρεπε να γνωρίζει την διαδικασία), εξαιτίας της πρώτης επιστολής που μας αναγκάσατε να στείλουμε εξαιτίας του γεγονότος ότι και εμείς ενημερωθήκαμε από το site του συνδέσμου για την εκδήλωση.

– Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα γεγονότα, όπως η τιμωρία σας από την ΟΔΚΕ για πειθαρχικό παράπτωμα και ασέβεια προς το πρόσωπο του Προέδρου της ΟΔΚΕ, όμως θα τα αφήσω για την γενική συνέλευση όπου θα παρουσιάσω και τα αντίστοιχα έγγραφα προς ενημέρωση όλων. Άλλωστε αν θυμάμαι καλά η ενημέρωση των μελών του συνδέσμου ήταν σε περίοπτη θέση στον προεκλογικό σας αγώνα. Εκτός και εάν μετά τις εκλογές το ξεχάσατε.

Με την παραίτηση μου από την θέση του ταμία, σας δίνω την δυνατότητα να εργαστείτε πραγματικά όπως διαφημίζεται ότι το κάνατε στα μέλη του συνδέσμου για προεκλογικούς λόγους. Άλλωστε, να σας θυμίσω ότι ο πρωταρχικός μου σκοπός και στόχος ήταν η εκπαίδευση και η επιμόρφωση των διαιτητών μας, η επίβλεψη της απόδοσης τους στο γήπεδο καθώς επίσης και η συνολική αναβάθμιση του συνδέσμου.

 

Η ανάληψη του ταμείου έγινε από εμένα προς δική σας διευκόλυνση (καθώς κανείς από τους συνεργάτες σας δεν αναλάμβανε), και με ανταμείψατε, όπως συνηθίζετε σε όσους έχουν αντίθετη άποψη με εσάς, με το προνόμιο του παραγκωνισμού.

 

Σας δηλώνω υπεύθυνα ότι, τόσο εγώ προσωπικά όσο και οι κ.κ. Πανταζής και Στούμπος, θα εργαστούμε σκληρά και πάντα με ανιδιοτέλεια όπως κάναμε μέχρι σήμερα, για να φέρουμε τον σύνδεσμο στην θέση που του αξίζει και να αποκτήσει ο διαιτητής το κύρος και την υπόσταση που του αρμόζει μέσα αλλά και έξω από τα γήπεδα.

ΥΓ. Περιμένω να μου υποδείξετε σε ποιον θα παραδώσω το ταμείο, αφού βέβαια κλείσω τις εκκρεμότητες και γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες. Με τιμή προς το εκλογικό σώμα που με ψήφισε, αλλά και στην ιστορία του συνδέσμου Θεσσαλονίκης».  

Παραίτηση “κόλαφος” του Γιάννη Φούφη από τον Σύνδεσμο Διαιτητών Θεσσαλονίκης στην επιστολή Read More »

Παραιτήθηκε από ταμίας του ΣΔΚΘ ο Γιάννης Φούφης! Φοβερές καταγγελίες στην επιστολή του!

 

 

Με μια επιστολή εναντίον της διοίκησης του Γιώργου Γεωργιάδη που έχει σταλεί σε όλους τους ρέφερι του συνδέσμου διαιτητών ο Γιάννης Φούφης ξεκαθαρίζει ότι παραιτείται από ταμίας του ΣΔΚΘ αναφέροντας τα εξής:  

«Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί τον τελευταίο καιρό στο Δ.Σ. του συνδέσμου, σας καταθέτω την παραίτηση μου από την ιδιότητα του ταμία, όχι όμως και από την θέση του μέλους που κατέχω στο Δ.Σ.

Οι λόγοι της παραίτησης μου περιγράφονται παρακάτω και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση ή διαστρέβλωση εξυπηρετώντας προσωπικά σας συμφέροντα.

-Εσείς κ. Πρόεδρε και οι στενοί σας συνεργάτες, με τις ενέργειες σας και τον αδιαφανή
τρόπο λειτουργίας του συνδέσμου που έχετε επιλέξει, έχετε διχοτομήσει το Δ.Σ.

-Έχετε προσβάλει συνειδήσεις και προσωπικότητες αγνών και ανιδιοτελώς εργαζόμενων ανθρώπων όπως:

α/ Την γραμματέα του συνδέσμου , ως μη φιλικά προσκείμενη σε εσάς (κλονίζοντας την
      εμπιστοσύνη σας) διότι δεν απέκρυψε στην ουσία γεγονότα ακολουθώντας την πάγια
      τακτική σας όλα αυτά τα χρόνια, της αδιαφάνειας και της μυστικότητας.

β/ Τον κ. Στούμπο αποκαλώντας τον ανίκανο και επαναστάτη χωρίς αιτία, διότι διέπραξε το  έγκλημα της διαφωνίας.

γ/ Τον κ. Πανταζή αποκαλώντας τον στην ουσία τραμπούκο, καταθέτοντας 2 φορές πρόταση μομφής για πράγματα που δεν έχουν σχέση με την λειτουργία του συνδέσμου αλλά με προσωπικά σας γεγονότα…!!!!

δ/ Εμένα προσωπικά (αλλά και τους κ.κ. Πανταζή και Στούμπο), αποκαλώντας μας
αντιπολίτευση του συνδέσμου στην γενική συνέλευση της ΟΔΚΕ, κλέφτη της αλληλογραφίας του συνδέσμου, ανθρωπάκο που σήκωσε ξαφνικά κεφάλι, απλό ταμία που θα πρέπει να είναι το εκτελεστικό όργανο και μόνο του Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα.

-Λειτουργείτε τον σύνδεσμο εσείς και οι συνεργάτες σας , αυταρχικά, χωρίς να ακολουθείτε την νομιμότητα και το καταστατικό του συνδέσμου.

-Αποστέλλετε μυστικές επιστολές προς τα ΜΜΕ κατά το δοκούν και όπως σας βολεύει χωρίς προγενέστερη ενημέρωση.

-Ενημερώνετε εμάς τους υπόλοιπους (κ.κ. Πανταζή, Στούμπο και εμένα), μόνο κατόπιν επιστολών που εσείς μας αναγκάζεται να στείλουμε, δεδομένου ότι δεν κάνετε Δ.Σ. έγκαιρα (και όταν βολεύει τους περισσότερους), παρά μόνο εσάς προσωπικά και τους στενούς σας συνεργάτες.

-Αποφασίζετε για λειτουργικά έξοδα συνδέσμου χωρίς να υπάρχει καμία απόφαση Δ.Σ. στα πρακτικά, παρά μόνο τηλεφωνική επικοινωνία – συμφωνία μεταξύ των λοιπών τριών συνεργατών σας. Παράδειγμα, η επιλογή του μαγαζιού για την εορταστική εκδήλωση του συνδέσμου και το κόστος αυτής. Μπήκατε στον κόπο να μας απαντήσετε με μια ανυπόστατη και τελείως λανθασμένη επιστολή (απορώ πως είναι δυνατόν να απαντάτε με αυτόν τον τρόπο δεδομένου ότι ο Γ.Γ. είναι δικηγόρος και θα έπρεπε να γνωρίζει την διαδικασία), εξαιτίας της πρώτης επιστολής που μας αναγκάσατε να στείλουμε εξαιτίας του γεγονότος ότι και εμείς ενημερωθήκαμε από το site του συνδέσμου για την εκδήλωση.

-Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα γεγονότα, όπως η τιμωρία σας από την ΟΔΚΕ για πειθαρχικό παράπτωμα και ασέβεια προς το πρόσωπο του Προέδρου της ΟΔΚΕ, όμως θα τα αφήσω για την γενική συνέλευση όπου θα παρουσιάσω και τα αντίστοιχα έγγραφα προς ενημέρωση όλων. Άλλωστε αν θυμάμαι καλά η ενημέρωση των μελών του συνδέσμου ήταν σε περίοπτη θέση στον προεκλογικό σας αγώνα. Εκτός και εάν μετά τις εκλογές το ξεχάσατε.

Με την παραίτηση μου από την θέση του ταμία, σας δίνω την δυνατότητα να εργαστείτε πραγματικά όπως διαφημίζεται ότι το κάνατε στα μέλη του συνδέσμου για προεκλογικούς λόγους. Άλλωστε, να σας θυμίσω ότι ο πρωταρχικός μου σκοπός και στόχος ήταν η εκπαίδευση και η επιμόρφωση των διαιτητών μας, η επίβλεψη της απόδοσης τους στο γήπεδο καθώς επίσης και η συνολική αναβάθμιση του συνδέσμου. Η ανάληψη του ταμείου έγινε από εμένα προς δική σας διευκόλυνση (καθώς κανείς από τους συνεργάτες σας δεν αναλάμβανε), και με ανταμείψατε, όπως συνηθίζετε σε όσους έχουν αντίθετη άποψη με εσάς, με το προνόμιο του παραγκωνισμού. Σας δηλώνω υπεύθυνα ότι, τόσο εγώ προσωπικά όσο και οι κ.κ. Πανταζής και Στούμπος, θα εργαστούμε σκληρά και πάντα με ανιδιοτέλεια όπως κάναμε μέχρι σήμερα, για να φέρουμε τον σύνδεσμο στην θέση που του αξίζει και να αποκτήσει ο διαιτητής το κύρος και την υπόσταση που του αρμόζει μέσα αλλά και έξω από τα γήπεδα.

ΥΓ. Περιμένω να μου υποδείξετε σε ποιον θα παραδώσω το ταμείο, αφού βέβαια κλείσω τις εκκρεμότητες και γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες. Με τιμή προς το εκλογικό σώμα που με ψήφισε, αλλά και στην ιστορία του συνδέσμου Θεσσαλονίκης».  

tsiotras.blogspot.com@

Παραιτήθηκε από ταμίας του ΣΔΚΘ ο Γιάννης Φούφης! Φοβερές καταγγελίες στην επιστολή του! Read More »

Πρόεδρος και πάλι ο Γιώργος Γεωργιάδης!

O Γιώργος Γεωργιάδης επανεκλέχθηκε πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών Θεσσαλονίκης, ενώ ο Γιάννης Φούφης ανέλαβε ταμίας. Γραμματέας εκλέχθηκε ο Γιώργος Πουρσανίδης και ο Ανέστης Πανταζής μέλος. Καλή σταδιοδρομία στο νέο συμβούλιο! Αναλυτικά:  

Πρόεδρος: Γεωργιάδης Γεώργιος
Αντιπρόεδρος: Πολυχρονιάδης Χρήστος
Γενικός Γραμματέας: Πουρσανίδης Γεώργιος
Ειδικός Γραμματέας: Συμεωνίδης Σ. Στυλιανός
Ταμίας: Φούφης Ιωάννης
Μέλη: Πανταζής Ανέστης
Στούμπος Ιωάννης

 

Πρόεδρος και πάλι ο Γιώργος Γεωργιάδης! Read More »

ΣΔΚΘ: Νέο και δυναμικό συμβούλιο, με Πανταζή και Φούφη!

 

Έγιναν οι εκλογές του Συνδέσμου Διαιτητών Θεσσαλονίκης και πρώτευσε, με μεγάλη διαφορά κιόλας, ο Ανέστης Πανταζής, γιος του βετεράνου διαιτητή και παράγοντα Λεωνίδα Πανταζή. Δεύτερος ο Γιάννης Φούφης, που θα παραλάβει την εκπαίδευση των διαιτητών ενώ μέσα στο νέο συμβούλιο μπήκαν οι Πουρσανίδης, Συμεωνίδης, Στούμπος, Πολυχρονίδης, αλλά και ο απερχόμενος πλέον πρόεδρος Γιώργος Γεωργιάδης.

Με τις ευχές μας να βοηθήσει το νέο συμβούλιο στην επιμόρφωση και σωστή παρουσία των Θεσσαλονικιών διαιτητών και διαιτητριών στα πρωταθλήματα όλων των κατηγοριών. Είμαστε σίγουροι ότι θα το καταφέρει!

ΣΔΚΘ: Νέο και δυναμικό συμβούλιο, με Πανταζή και Φούφη! Read More »