Ο προπονητής του Πανιωνίου, Κρις Χουγκάζ, μετά την ήττα από τον Άρη στάθηκε στην προσπάθεια της ομάδας του στο δεύτερο μέρος και τόνισε ότι οι «κυανέρυθροι» θα παλέψουν μέχρι τέλους.
«Θέλαμε να εστιάσουμε σε δύο τομείς, στα επιθετικά ριμπάουντ του Άρη και στην ασφαλή μεταφορά της μπάλας με δεδομένη την πίεση που ασκεί. Σε αυτά τα δύο δεν αντιδράσαμε καθόλου στο δεύτερο δεκάλεπτο. Οι παίκτες προσπαθούν πάρα πολύ, παίζουν με τη πλάτη στον τοίχο και με πολλά προβλήματα, τους αξίζουν συγχαρητήρια. Κάνουν ό,τι μπορούν και παλεύουν για τη νίκη και την αξιοπρέπεια τη δική μας και του συλλόγου. Συγχαρητήρια στον Άρη, είναι μια ομάδα που δουλεύει σωστά».
Όσο για την απουσία του Μάρκους Γκίνγιαρντ επισήμανε: «Είναι πολύ καλός παίκτης. Προτάθηκε και επιλέχθηκε. Νομικά κωλύματα και νόμοι που άλλαξαν την τελευταία βδομάδα σχετικά με παίκτες που βρίσκονταν στη λίστα τραυματιών και δεν μπορούν να πάρουν μεταγραφή, δεν μας επιτρέπουν να τον χρησιμοποιήσουμε. Αυτό το μάθαμε ενώ ταξίδευε ο παίκτης. Σίγουρα υπάρχουν ευθύνες από την πλευρά των ανθρώπων που τον εκπροσωπούν. Στην προπόνηση πριν το ματς με τον Κόροιβο είχαμε και τον Γκίνγιαρντ και τον Ταπούτο και σήμερα δεν έχουμε κανέναν από τους δύο».
Ερωτώμενος αν υπάρχουν ελπίδες για την παραμονή ο Κρις Χουγκάζ απάντησε: «Η ομάδα είναι τελευταία από την αρχή, ξεκίνησε με 6-7 ήττες, δε χτίστηκε σωστά. Όταν δεν υπάρχει και ηρεμία συν τις ατυχίες που είναι πολλές τον τελευταίο μήνα, η ομάδα δεν μπορεί να ξεκολλήσει. Οι παίκτες είναι αποφασισμένοι να παλέψουν γιατί αυτό ορίζει η προσωπικότητά τους και η φανέλα της ομάδας».
Ο παίκτης του Πανιωνίου, Τάσος Σπυρόπουλος, δήλωσε από την πλευρά του: «Δεν ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι, δεν γυρίσαμε καλά την μπάλα, χάσαμε ευκαιρία να μείνουμε κοντά στο σκορ. Στο δεύτερο μέρος παίξαμε πολύ καλύτερα, αλλά δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη».