Out και ο Ζήσης!
Όλα τα ευχάριστα στον Κατσικάρη έτυχαν. Μετά τα όχι των Σπανούλη, Περπέρογλου, ήρθε και η σειρά του Ζήση, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα sportando να αφήσει την Εθνική ομάδα ενόψει του Μουντομπάσκετ της Ισπανίας. Ο γκαρντ της Ούνιξ δεν θέλει να δώσει το «παρών» και αναφέρεται ότι η ομοσπονδία θα προσπαθήσει να τον πείσει να αλλάξει γνώμη.
Στο μεταξύ η Γκραν Κανάρια έχει υποψήφιο για τον πάγκο της και τον Φώτη Κατσικάρη, ενώ Σαραγόσα ανακοίνωσε τον Κέβιν Λις, Αμερικανό με Ιταλικό διαβατήριο, που έπαιζε στην Ναντέρ.
