Μια πολύ μεγάλη καριέρα βαδίζει πλέον στο φινάλε. Ο Καρμέλο Άντονι δεν θα συνεχίσει για πολύ ακόμη στην κορυφαία λίγκα του κόσμου, έστω όμως για μια χρονιά θέλει να έχει την ευκαιρία να “χαιρετήσει” το κοινό στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Ο “melo” δηλώνει ότι είναι απόλυτα έτοιμος, και ψάχνει μια ομάδα να του δώσει την δυνατότητα για μια χρονιά αποχαιρετισμού, όπως αυτή που είχε πέρυσι ο Ντουέιν Ουέιντ στους Μαϊάμι Χιτ.
Σύμφωνα με τον ατζέντη του, οι πρόταση αυτή δεν έρχεται γιατί οι ομάδες φοβούνται τον μεγάλο ρόλο που θα θέλει ο 35χρονος, ο οποίος και πάλι βάση όσων υποστηρίζει ο εκπρόσωπος του παραμένει “καλύτερος από το 70% της λίγκας”.

