Ο Γερμανός άσος έκανε opt out στο συμβόλαιό του με τους «Μαβς» για να ανοίξει ακόμα περισσότερος χώρος στο salary cap προκειμένου να έρθουν ποιοτικοί παίκτες στο Ντάλας και για την νέα χρονιά να φτιαχτεί κάτι καλό.
«Είχαμε ακόμη έναν χρόνο στο συμβόλαιο, αλλά νομίζω πως είναι το σωστό. Θα κάτσουμε με τον Μαρκ και τον Ντόνι μέσα στις επόμενες εβδομάδες και θα προσπαθούμε να δούμε πώς θα βελτιώσουμε πάλι την ομάδα. Απ’ την κατάκτηση του τίτλου (2011) και μετά έχουμε εξελιχθεί σε ομάδα πρώτου γύρου στα playoffs (4/4 συμμετοχές/αποκλεισμοί στον πρώτο γύρο). Έχουμε τερματίσει έβδομοι, όγδοοι… Έχουμε κερδίσει λίγες αναμετρήσεις στα playoffs κι ο στόχος ήταν ν’ αγωνιστώ στο υψηλότερο επίπεδο στα τελευταία χρόνια μου, επομένως πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες, κάποιες σκέψεις, να σκεφτούμε μαζί τις προσεχείς εβδομάδες, καθώς θα πλησιάζουμε στην αγορά των free agents και στο draft. Μακάρι αυτή η κίνηση να προκαλέσει αλυσιδωτή αντίδραση, ώστε να γίνουμε πάλι καλύτεροι, ν’ ανταγωνιστούμε στο υψηλότερο επίπεδο. Θα δούμε πώς θα πάει», ήταν η τοποθέτηση του Γερμανού σταρ.
