«Καλό το ρεπό, αλλά όπως το να παίζεις δυο παιχνίδια την εβδομάδα για μένα δεν συγκρίνεται. Καταφέρνεις να βρεις ρυθμό πολύ πιο εύκολα, δεν βαριέσαι απ’ τη ρουτίνα των καθημερινών προπονήσεων και είσαι πάντα σε εγρήγορση. Βέβαια, κάποιες φορές, το να έχεις χρόνο να δουλέψεις τους αυτοματισμούς είναι κάτι που χρειάζεται.
Τώρα εμείς έχουμε ξεκινήσει και δουλεύουμε αρκετά καλά στις προπονήσεις, παίζοντας αρκετά ομαδικά, πράγμα που θα χρειαστούμε το Σάββατο απέναντι στον Κολοσσό. Για μένα θα πρέπει να παίξουμε όπως με τον Ολυμπιακό. Να μειώσουμε τα λάθη, να μην δώσουμε την ευκαιρία στον Κολοσσό να τρέξει και να το ευχαριστηθούμε όσο πιο πολύ γίνεται, δημιουργώντας καταστάσεις που κάνουν όλους τους παίκτες να είναι χαρούμενοι, παίζοντας ωραίο μπάσκετ. Κάποιοι λένε ότι πρέπει να κερδίσουμε οπωσδήποτε. Εγώ ποτέ δεν λέω κάτι τέτοιο γιατί βάζεις στην ομάδα πίεση χωρίς λόγο. Οπότε προτιμάω που κάνουμε πολύ σκληρές προπονήσεις και η δουλειά που κάνουμε όλο αυτό τον καιρό να βγει στο γήπεδο. Και ο καλύτερος ας κερδίσει».
